241. forduló, 243. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:36'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Az idő esemény nélkül telt el. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+150 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2336 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 374.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+14 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 309.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[94,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Romani ite domum! "

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz. 8 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 293.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+2 pszi pont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 4 rozmárfog lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 287.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Azért szeretik a kalandozók a drakolit páncélt, mert viselése egészséget növel." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 284.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 2 varázspontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testőrét, álarcot viselő banditák. Most épp a lánnyal készülnek tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni, eltűnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 272.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a halotthívást is elsajátíthatod. Ez egy a papi varázslatok közül." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 269.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,41] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős bal oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ongóliant lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.
[8 pontot használtál fel, van még 261.]

jlk 1411 jelszó kimondása 1411
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Hosszú ideig vársz, de semmi sem történik. Úgy látszik, hibás volt a megfejtés. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

usz 60 úszol 60 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Beúszol egészen a tó közepéig, de ott a mélységtől elriadsz. Nem is gondoltad, hogy itt a víz ilyen mély! Vajon mi lehet odalent? Hamarosan megpróbálhatsz majd leúszni. [60 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[135,40] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 7 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ebor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy régészeti lelőhely van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,39] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [134,38] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [68 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[134,37] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fémbontó szójer. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Tguarkhan. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,36] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy púdersziklát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Thar'dan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad a kardszárnyú pocok ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [133,36] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy tetemember. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nektoraf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 amniosz, 1 bunkó. Elteszed őket. [84 pontot használtál fel, van még 44.]

m 1 mozogsz északkeletre
[134,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj és 5 nyílvessző. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 9 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az orgoró testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró ollóját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, egy bakkura csizma, egy bronzhegyű lándzsa, egy kígyóbőr kesztyű, egy rövid íj és egy mérg. ubuk dobónyíl. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy sötét motyogó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kérődző etra. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 6.]

usz 60 úszol 6 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

usz 60 úszol 6 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 291/130 Jellem: jó (386) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 388/270 Pénz: 221 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 8/4 Pszi pont: 68/23 EFejl: 13
Eddig összesen 1211 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8953 TP-t kaptál. Jelenleg 589319 TP-d van. A következő szinthez még 10681 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, áeratikus hasnyák. A 238. fordulódban 321 arany került a bankszámládra. 340 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/24 vágófegyverek: 22/30 (+16%)
ütőfegyverek: 24/25 (+9%) lőfegyverek: 21/74 (+6%) dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/26 (+11%) 2. nyomkövetés: 39/22 (+23%) 3. mászás: 6/23 (+7%)
4. csapdakészítés: 11/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/45 6. gyógyítás: 74/98
7. titkosírás: 3/37 8. felderítés: 19/22 (+17%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 25/58 (+5%) 11. taumaturgia: 23/86 (+18%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 6/74 14. zene: 23/105 (+7%) 15. szörnyismeret: 9/37
16. pszi: 8/15 (+17%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 23/56 (+63%) 20. úszás: 4/62 (+60%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
kék rothasztó (#421), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
fabontó szójer (#71), troll ritualista (#365), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), vízionár (#66), Illúzió Mesterei (#9129), purifikátor (#157), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,10) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 101.71 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 bakkura csizma (#96)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bunkó (#5) 1 deus ex machina (#1)
1 gromak bőr (#268) 2 ilkin érc (#232) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kőszem (#304) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 2 rövid íj (#107)
4 rozmárfog (#1069) 3 spiritusz (#170) 5 tinta (#101)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,36) oltár, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), tetememberek (#123), nektoraf (#355)
(134,35) arató csattanatok (#144), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), oltár, Chara-din rúnaköve, szent liget (#439), tavacska, 37. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368)
(134,36) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(134,37) fémbontó szójerek (#150), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(134,38) világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(135,39) mély szakadék (#154), Elenios rúnaköve, vaskohó (#155), púpos burástya (#92), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(135,40) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(136,41) ryuku ostromteknős (#362), phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), szent liget (#439), régészeti lelőhely (#1208)

Üzenet küldése a karakternek