240. forduló, 242. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 9. 9h:38'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,99] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 15 ében dobónyilat (4000 arany), 3 dlathog kőzetet (284 arany), 2 dlathog kőzetet (200 arany).
A táborozás 4. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Ő Kőagy felesége! Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy gyémánt védőgyűrűt, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy kamionoszaurusz trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sneki. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Nyilvánvalóan egy nő hagyta. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú barna hajszálat. Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+217 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy umbatari bromag nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 443.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad sötét tekercs. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kisebb kívánság. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! [30 pontot használtál fel, van még 403.]

flh 17 189 felt. lőfegyver haszn. 17 a 189. tárggyal
Ok, FLH 17 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

flh 30 849 felt. lőfegyver haszn. 30 a 849. tárggyal
Ok, FLH 30 849 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

hu 459 135 212 hulladék: 459 135 212
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tharr pajzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngymangót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

hu 420 562 327 hulladék: 420 562 327
Hulladék, ezért nem gyűjtesz agyartőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bűvös shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

hu 419 385 326 hulladék: 419 385 326
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fpi formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(211,99) a 79. labirintus bejárata

[189,101] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Killer.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy umbatari karkötőt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve A Tűzhajú. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 393.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [10000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ezek szerint nem volt a Thargodan herceg egyik taalru bőrében sem! Hatalmas szerencséd van! - Kivonultok a ház elé, és a bölcs ott érinti össze a darabokat. Az ég beborul, villámlani kezd, és lassan elered az eső. A föld megremeg, és a ház mellett egy repedés nyílik. A bölcs megrázza a fejét, és a kezedbe nyomja a relikviát.
- Attól tartok, hogy az utolsó darab helyre illesztése kisebb kataklizmával fog járni, márpedig én abból nem kérek. Az utolsó darabot illeszd te a helyére (bár szívesen fogadlak, mert kíváncsi vagyok a történtekre). - megvizsgálod a botot. A hosszú, több mint egy méteres száron valamilyen ismeretlen, kékes kőzetből faragott sárkány kúszik végig, szembe vele egy hatalmas kalapácsot lóbáló, szakállas, izmos alak. A bot végén egy karomszerű markolat ül, nyilván az utolsó darab egy drágakő lesz, azt kell a helyére illeszteni. Érzed a botban buzgó energiát. Felemeled, és megjelenik a labirintus képe. Majd a botot elteszed a hátizsákba - kicsit félsz a lehetőségektől.

8 9 10 12 13 14
33 36 38 40 42
11
7 34 31 32 35 37 39 41
15
60 61 62 63 64 43
6 30 59
70 71
16
75 76 72 65 44
29 58 79
4 5 69
17
78 77
28 27 57 74 73 45
3 68 67 66 18
26 24 56 54 52 50 48 46
25
2 55 53 51 49 47
1 23 22 21 20 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
79: 2. térkép 1. pont
38 39 29 31 33 35
27
40 41
28 30 32 34
42 43
37 23 24 25 26
44 10 9
3
16
36
22 17
2 1
21 18 15 8
11
45 4 20
19
48 12 13 14
47
46 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 79. pont
20: 3. térkép 1. pont
9 7 6
8
10 22 26
25 21
24
11 23 5
20
12 18 19 4
15 16 17
1
3
13 14 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 20. pont
26: kijárat

Ez a 80. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 75, északra 138 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[188,100] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [188,98] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gránitelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Mnebolath!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 4 varázskövet. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 330.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[188,97] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy purifikátor császár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Behörpintesz egy adag Huddens elixírjét. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +327 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt.

(Továbbmész...) [189,96] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [190,95] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varázskövet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 277.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+249 varázspont, -498 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]
Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +614 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

t 3708 támadod a 3708. kalandozót
FT 3708 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

t 9 támadod a 9. fajúakat
FT 9 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 96 184 29 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,97) purifikátor császár (#393), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(188,98) kristálypalota (#401), gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237)
(188,99) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár
(188,100) Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba
(189,96) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 21. jellempróba
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, szent liget (#439), művészi porolit (#720), A Tűzhajú (4652. kalandozó)
(190,95) quwarg boly (#359), Raia oltár, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), élőholt tigris (#766)

[184,29] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy templomot. Leah hívei emelték.


Találkozol Mocskos Buddhával. Ő Sabbath felesége! Egy jegygyűrűt visel. Fegyverzetét egy Éjvadász trófea, egy tollaskígyó trófea és egy királyi őrjáratos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 15 kalandozóskalp fityeg! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Mocskos Buddha testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod Mocskos Buddha testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered Mocskos Buddha bal vállát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mocskos Buddha elhibázta támadását. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 2 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 257.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[184,30] Továbbmész a város utcáján.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12000 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát.

Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 agyartőrt 100 aranyért, 4 bűvös shurikent 80 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 16 ezüstdarabot 64 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 fpi formázó mintát 25 aranyért, 53 gyöngymangót 106 aranyért, 1 moa gyémántot 80 aranyért, 1 Tharr pajzsát 420 aranyért.
[18 pontot használtál fel, van még 239.]

szk 274 keresed a 274. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy őrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

a 475 5622 1 átadod a 475. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 törpe bakancsot N.C. Brave részére. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 640 1 kézbeveszed/felveszed a 640. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a törpe szekercét, majd a jobb kezedbe veszed a Thór pörölyét. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

aa 313 391 69 átadod a 313. tárgyat a 391. tárgyat a 69. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 30 gyógykenőcsöt N.C. Brave részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 25 polip szívókát N.C. Brave részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 16 szárnyas hernyót N.C. Brave részére. [15 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 216.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 24, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 582 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT)
A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.]

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 40 (57) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 63/137 év
Egészség: 28 (40) Életpont: 624/624 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (66) Varázspont: 1034/97 Pénz: 1176 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 28/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2040 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19356 TP-t kaptál. Jelenleg 2836710 TP-d van. A következő szinthez még 163290 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5796 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/34 (+12%) ütőfegyverek: 34/4 (+1%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 29/26 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/79 (+10%) 2. nyomkövetés: 56/30 (+12%) 3. mászás: 19/26 (+10%)
4. csapdakészítés: 17/24 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/86 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 25/69 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 84/64 (+18%) 11. taumaturgia: 74/55 (+11%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/37 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/5
16. szörnyismeret: 28/82 (+18%) 17. vadászat: 5/55 18. bányászat: 30/99
19. úszás: 6/75 20. főzés: 12/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), mutáns (#9) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 30. szintű lényekre fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 4 bűvös shuriken (#562) 2 dlathog kőzet (#829)
1 dorony tüdő (#212) 16 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fpi formázó minta (#419) 30 gyógykenőcs (#313) 53 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 2 küklopsz szem (#643) 1 madártoll (#112)
1 moa gyémánt (#385) 25 polip szívóka (#391) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170) 15 szárnyas hernyó (#69)
1 Tharr pajzsa (#459) 1 törpe bakancs (#475)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
996 arany (#50) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 Thargodan esszencia (#328)
5 varázskő (#305) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,29) Leah oltár, Mocskos Buddha (3708. kalandozó)
(184,30) olimpiai aréna (#633)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)

Üzenet küldése a karakternek