240. forduló, 242. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 15. 9h:12'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 377.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 8. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 358.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ek 116 80 58 t. energia kisütése: 116 80 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

v 147 elmormolod a 147. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 358.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 9, gyógyulás: 27, összesen: +18 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 78 aranyat. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 318.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[187,107] Még mindig a városban vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 16 smirglilevél[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szent jogar. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Blounther apó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Blounther apó testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3094 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 103, gyógyulás: 34, összesen: -69 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 8 fekete gyöngyöt 48 aranyért, 2 karbin plazmát 20 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.

(Továbbmész...) [185,106] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


Összeakadsz William Maddennel. Fairlight személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy kabutót, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy natharion talizmánt, egy olimpiai rézmedált, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy taposó tappancsot, egy tradicionális övet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kreiton jótündér trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[36 pontot használtál fel, van még 282.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy quwarg anyakirálynő volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (128 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 10 ugh méreg, 7 spiritusz, 2 pirkit, óndarab, dobóháló. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg tűzköpő jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ocsmány csáprágóját a quwarg tűzköpő hasadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 313, gyógyulás: 104, összesen: -209 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Ninellel . Elenios hittérítője. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy napmedált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy ősquwarg trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy kitámasztólándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [198,109] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (70 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: tinta, 2 gyöngymangó, ugh méreg. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg szellem testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 212, gyógyulás: 101, összesen: -111 ÉP}

Látsz egy elpusztított kazmárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy quwarg anyakirálynő volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,109] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Látsz egy elpusztított kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy quwarg anyakirálynő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy ősquwarg ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [76 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[196,109] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy márványkulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 50, gyógyulás: 24, összesen: -26 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 33 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 38, gyógyulás: 20, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 32 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 36, gyógyulás: 20, összesen: -16 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összefutsz Ariannéval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [196,110] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megbököd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 20, gyógyulás: 33, összesen: +13 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 2 sallank karom. 3236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 158, gyógyulás: 62, összesen: -96 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy quwarg őrparancsnok. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [196,111] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 4, gyógyulás: 21, összesen: +17 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy kisebb quwarg isten. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg anyakirálynő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [57 pontot használtál fel, van még 149.]

m 4 mozogsz délre
[196,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Találsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 35, gyógyulás: 74, összesen: +39 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 41, gyógyulás: 75, összesen: +34 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 4 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 45, gyógyulás: 80, összesen: +35 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 26 arany. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Ailindellel. Elenios tanítványa. Egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy Krough fejdíszét, egy merénylő köpenyét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősmágus fülbevalóját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vascarai csizmát és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy őrült varázsló trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 137.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,109) quwarg parafenomén (#248), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Arianne (4712. kalandozó)
(196,110) Raia rúnaköve, 46. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, vadász quwarg (#241), quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677)
(196,111) quwarg parafenomén (#248), oltár, Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, kisebb quwarg isten (#213), quwarg anyakirálynő (#269)
(196,112) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, qwarg rohamosztagosok (#242), Ailindel (1202. kalandozó)
(197,109) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, érclelőhely, quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300)
(198,109) quwarg szellem (#676), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 28. jellempróba, érclelőhely, quwarg anyakirálynő (#269), kisebb quwarg isten (#213)
(199,109) quwarg nagymester (#214), Raia oltár, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), Ninell (4176. kalandozó)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 64 518 energia fejlesztése 64
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 31 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 31 aranyat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-11 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 27, 3.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 66 (71) Menekülés: 30 % Életkor: 41/43 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 399/496 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 937/168 Pénz: 131 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 32/0 Pszi pont: 155/162 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1446 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26778 TP-t kaptál. Jelenleg 1543785 TP-d van. A következő szinthez még 156215 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szellem, küklopsz, Blounther apó. A 229. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5328 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 15/75 (+30%) szúrófegyverek: 27/40 (+9%)
vágófegyverek: 15/20 (+10%) ütőfegyverek: 16/97 (+15%) lőfegyverek: *21/101 (+4%)
dobófegyverek: 23/55

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); nyílvessző (#108) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 196,112
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/94 (+99%) 2. nyomkövetés: 33/97 (+33%) 3. mászás: 13/93
4. csapdakészítés: 20/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 57/92
7. titkosírás: 3/47 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/13
10. teológia: 36/34 (+45%) 11. taumaturgia: 61/16 (+57%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 11/12 14. harcművészetek: 3/25 15. zene: 2/29
16. szörnyismeret: 10/54 17. pszi: 23/37 (+4%) 18. vadászat: 10/71
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 14/62 (+68%) 21. úszás: 8/24
22. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
mágikus ütés (#147) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 107, pontszámod: 1383.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 46 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
4 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 karbin plazma (#199) 1 márványkulcs (#245) 3 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 7 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 1 tinta (#101) 11 ugh méreg (#166)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
131 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 26 kaja (#2)
6 kerek kő (#19) 1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85)
7 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128)
2 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), quwarg nagymester (#214), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek