240. forduló, 242. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 3. 9h:08'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 álompor (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Klotild. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+234 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 2346 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 348.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

ba 988 nem támadod a gonosz jelleműeket
BA 988 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

usz 60 úszol 60 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nagyon ügyelsz úszás közben a kar- és lábtempóidra, de azért érzed, hogy még messze vagy a tökéletestől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [60 pontot használtál fel, van még 263.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 233.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[135,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nano Pallanthoff egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy érző szívű dromedár. (ld. enc.) Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő bunthar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar jobb első lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a bunthar testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a bunthar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Asenath Killmasterrel. Ő Don Ermytage felesége! Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [135,43] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vadász tatu előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 199.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[135,42] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,41] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Melyik állat szégyelli magát holta után?
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy ongóliant, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Touchrawaggal. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy sivatagi doareg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. (Csábmosoly.) Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[21 pontot használtál fel, van még 178.]

kut 15 kutatsz 15 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Melyik állat szégyelli magát holta után?
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [15 pontot használtál fel, van még 163.]

usz 60 úszol 60 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Most már egész hosszú távot le tudsz úszni, a partot követve megkerülöd az egész tavat. A hátúszással is megpróbálkozol, egész jól megy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [60 pontot használtál fel, van még 103.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(135,42) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165), kardfogú fülemüle (#146)
(135,43) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve
(135,44) bunthar (#396), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420), Asenath Killmaster (3023. kalandozó)
(135,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érző szívű dromedár (#753)
(136,41) phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), szent liget (#439), régészeti lelőhely (#1208), Touchrawag (3425. kalandozó)

[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Felfedeztél egy csodák kútját.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 93.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 támadás forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 90.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a taumaturgia. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 4 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[92,54] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy érző szívű dromedár trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Solidago. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) [92,53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Van itt egy jósda (575. épület.).

(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol Simóniával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy trikornis a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. (Csábmosoly.) Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Bonus Mortalisszal. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasállata egy mutáns pók! Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. (Csábmosoly.) Folytatod utadat.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [24 pontot használtál fel, van még 63.]

vtn 373 varázslat tanulás: a 373. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[93,53] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű gnóm férfival. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Gragath. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Raia követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy sullár trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Xlewers. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 42.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol egy kopasz, kék szemű, kecskeszakállas troll férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csonttörő Crassus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy barna, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran első számú avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Grafen a Vasöklű. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz Lady Syliával. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy kérődző etra trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. (Csábmosoly.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[5 pontot használtál fel, van még 37.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+79 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: keresed a 361. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 384 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 291/264 Jellem: jó (373) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 388/238 Pénz: 223 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 8/4 Pszi pont: 59/12 EFejl: 12
Eddig összesen 1197 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3921 TP-t kaptál. Jelenleg 580366 TP-d van. A következő szinthez még 19634 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, áeratikus hasnyák. A 238. fordulódban 321 arany került a bankszámládra. 335 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/24 vágófegyverek: 22/14 (+2%)
ütőfegyverek: 24/16 (+5%) lőfegyverek: 21/68 (+4%) dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/15 2. nyomkövetés: 38/99 (+19%) 3. mászás: 6/16
4. csapdakészítés: 11/52 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/45 6. gyógyítás: 74/98
7. titkosírás: 3/37 8. felderítés: 19/5 (+13%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 25/53 (+13%) 11. taumaturgia: 23/68 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 6/74 (+9%) 14. zene: 23/98 (+34%) 15. szörnyismeret: 9/37 (+18%)
16. pszi: 7/98 (+17%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 22/93 20. úszás: 4/2 (+106%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
kék rothasztó (#421), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
fabontó szójer (#71), troll ritualista (#365), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), vízionár (#66), Illúzió Mesterei (#9129), purifikátor (#157), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,10) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 81.38 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 2 fülemüle agyar (#267) 12 kaja (#2)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,53) orgyilkos (#131), jósda (#575)
(92,54) útonálló (#130), fogadó # (#611), oltár, Solidago (1822. kalandozó)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), orgyilkos (#131), Simónia (3699. kalandozó), Bonus Mortalis (5143. kalandozó)
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), útonálló (#130), Gragath (1474. kalandozó), Xlewers (4052. kalandozó)
(93,55) csodák kútja (#1096)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Csonttörő Crassus (1414. kalandozó), Grafen a Vasöklű (4669. kalandozó), Lady Sylia (4892. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek