240. forduló, 242. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 1. 11h:07'
EZ A 547. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
548. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,84] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 239 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

ef 8 514 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 290.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 280.]

m 2 mozogsz keletre
[122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elfeledett kalandor előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal eltalálod a manifesztátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 385 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 248.]

jlk 1421 jelszó kimondása 1421
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 143 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

6 10 28 39 41
17 34 38
24 29
2 14
18 40
30
1 11 25 35
7 12 21 42
15 19 26
3
8 16 22 31 43
4
23 36
13
20 27 32
9 37 44
5 33
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
42 41 33 22 21
11 10 6
34 32
43 9
23 5
35
44 40 12 4
24 20 8
45 36 31 25 19 13
39
3
46 37 18
26
38 30 14 1
47 29 15 2
48 28 27 17 16 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat

Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 243.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[123,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a drasmólyom testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy légirozmár! {támadása: 7.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a légirozmár fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a légirozmár agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A légirozmár farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,82] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,81] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Itt csata lesz.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. [52 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 mozogsz északra
[124,80] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő pordémon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pordémon testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy göcsörtös bunkó. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Arana orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 149.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 119.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 89.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 59.]

v 93 elmormolod a 93. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a halotthívás varázslatot! A földből előkúszik egy csontváz! Bizonytalanul, támolyogva várja a parancsaidat. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. [-34 varázspont.] Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 54.]

v 93 elmormolod a 93. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a halotthívás varázslatot! A földből előkúszik egy csontváz! Bizonytalanul, támolyogva várja a parancsaidat. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. [-34 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 49.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a lélek védelme. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! 2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. 3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! [30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[123,80] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 7.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 361 22 99 keresed a 361. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 382 pontot. A következő körben tehát 382 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)
A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 27 (35) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 21 (22) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (33) Védekezés: 30 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 313/313 Jellem: gonosz (411) Tul. pont: -2
Szerencse: 32 (38) Varázspont: 355/42 Pénz: 2221 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/13 Pszi pont: 31/15
Eddig összesen 1766 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 447 TP-t kaptál. Jelenleg 357 185 TP-d van. A következő szinthez még 92 815 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, renegát törpe, velociraptor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/56 (+2%) vágófegyverek: 24/55 (+10%)
ütőfegyverek: 15/93 lőfegyverek: 22/16 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 20 százalék;
123,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 60/98 (+34%) 3. lopás: 5/51
4. mászás: 12/29 (+2%) 5. csapdakészítés: 21/47 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/34
7. gyógyítás: 26/25 8. titkosírás: 16/9 (+22%) 9. felderítés: 14/94 (+38%)
10. szörnyidomítás: 5/84 11. teológia: 26/13 (+13%) 12. taumaturgia: 19/82 (+5%)
13. versengés: 6/84 14. zene: 16/72 (+2%) 15. szörnyismeret: 33/89 (+33%)
16. pszi: 4/18 (+9%) 17. zárnyitás: 3/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 23/52 20. főzés: 10/5 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 66 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 783 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 109.17 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 göcsörtös bunkó (#123) 5 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124 125
79
80
81
82
83
84
85
(121,84) ryuku légiós (#361)
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, manifesztátorok (#124)
(123,80) Sheran rúnaköve, oltár, ryuku gárdista (#360)
(123,83) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, művészi porolit (#720), drasmólyom (#60), légirozmár (#94), ragyás burástya (#111)
(124,80) pordémon (#253), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(124,81) oltár, arató csattanat (#144)
(124,82) erszényes elkarog (#354), Sheran rúnaköve, Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek