240. forduló, 242. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 28. 9h:27'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SAVANNAH KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,42] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 352.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 7. KP: kb 124 1 0 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 8. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 9. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 10. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

lm 1 mozogsz 1
Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elhagyod az átkozott rejtekhelyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 330.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

122 123 124
41
42
43

[93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 320.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a hangcsapás? Egyedülálló eszköz ez a varázslói mentális varázslatok sorában." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 316.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ahelyett, hogy elfutnál az élőholt sullár elől, próbáld meg a zörgő csontjait támadni. Ez biztos beválik!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 312.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Higgadt kegyetlenségéről híres Yavar Kyrn pillanatok alatt miszlikbe aprított egy Ciang Csít." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 304.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 8 óndarab lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 300.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 borostyán függőt. Biztos, hogy neked szánta a kút. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 296.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+17 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 292.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Látogasd meg a Toborzóiroda lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 1 lajstrom medállal leszel gazdagabb." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 288.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 erő forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 284.]

m 8 mozogsz északra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [9 pontot használtál fel, van még 275.]

ee 141 229 eladod a 141. tárgyat a 229. tárgyat
Eladtál 1 nap szimbólumot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián karkötőt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 mozogsz északra
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. {max. életpontja: 69-76.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [9 pontot használtál fel, van még 266.]

pbe 775 beraksz a bankba 775 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 10000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Elenios tanítványa. Egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy Whurphöl trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összeismerkedtek. Az ő neve Álnok Feldon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 22.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {max. életpontja: 384.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 257.]

ee 126 329 323 eladod a 126. tárgyat a 329. tárgyat a 323. tárgyat
Eladtál 2 bronzpengét. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 3 csontpálcát. 45 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüsthegyű nyilat. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 257.]

ee 669 677 198 eladod a 669. tárgyat a 677. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 1 rakolits port. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 6 szulfagor agyart. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 3 trikornis szarvat. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 257.]

ee 1230 652 eladod az 1230. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 1 bruhatagnyelvet. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 darázsszárnyat. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 257.]

ve 124 15 megveszed a 124. tárgyat 15
Vásároltál 15 rókafarkat. 90 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

bb 124 2 657 beraksz a bankba a 124. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 21 kaját. Beraksz a bank széfjébe 3 aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jander S.Mcload előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő epokitféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megcsapod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csőrével a mágiamorfáló belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy változatos morf. {támadása: 34.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf bal karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (19 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a változatos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a változatos morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 nyu-shurikent. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,41] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy brutális morf áll veled szemben. {támadása: 28.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A brutális morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A brutális morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 708 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 72, gyógyulás: 7, összesen: -65 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 2 ezüstdarabot. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 16.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [16 pontot használtál fel, van még 241.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 211.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 181.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,40] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. {támadása: 26.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 61 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Yveraana orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 173.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 nyu-shuriken. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[123,39] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy brutális morf. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+9.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf bal lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a brutális morf nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A brutális morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Nem sikerült a brutális morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 61, gyógyulás: 5, összesen: -56 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 133-172.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 25 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A brutális morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A brutális morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 60, gyógyulás: 5, összesen: -55 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 varázskövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [123,38] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy lomha morf.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf bal lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a lomha morf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A lomha morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 78, gyógyulás: 12, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [16 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 5 508 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 92.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[123,37] Fák, mindenütt csak fák.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy védelmező morf áll veled szemben. {max. életpontja: 141-150.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [123,36] A terep továbbra is sűrű erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy lomha morf. {egyik sebzési módja: 4x 3d8+12.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a lomha morf bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lomha morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az éltető morf karmával. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival az éltető morf lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 43, gyógyulás: 6, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 2 vas dobónyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vapár ágat. Erőd TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 64.]

kt 110 1 elkészíted a 110. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad fémrúd, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vapár ágat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 64.]

f 100 kísérletezel a 100. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 347 keresed a 347. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy varkaudar kószát. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 27, 1.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 4 kaját bezabál a bibircsók-óriás. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 46 pontod maradt, ebből a következő körre 46 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 428 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 23 Merészség: 5/2 Magasság: 160 cm
IQ: 30 Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 35 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 23 (26) Életpont: 482/179 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (47) Varázspont: 399/72 Pénz: 194 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 45/3 Pszi pont: 87/61
Eddig összesen 3044 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 889 TP-t kaptál. Jelenleg 1 129 186 TP-d van. A következő szinthez még 70 814 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, vadász quwarg, domináns morf. A 241. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *24/100 (+6%) szúrófegyverek: 24/58 (+4%) vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 9/10 dobófegyverek: 26/82 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,36 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 111/7 2. nyomkövetés: 49/70 (+10%) 3. mászás: 10/34
4. csapdakészítés: 24/27 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/43 6. gyógyítás: 20/91
7. titkosírás: 7/45 8. felderítés: 11/8 (+19%) 9. szörnyidomítás: 11/52
10. teológia: 27/68 (+16%) 11. taumaturgia: 27/45 (+35%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/17 14. harcművészetek: 14/23 15. zene: 14/61
16. szörnyismeret: 33/99 17. pszi: 11/22 (+11%) 18. zárnyitás: 1/82
19. vadászat: 14/90 20. bányászat: 26/26 21. főzés: 8/23
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
fémbontó szójer (#150) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 59, 61.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 988, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 101870.
A morf invázióban megölt morfok száma: 143, az összesen kapott pontszám: 14300. (összesen ölhető: 528 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 53 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7003 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
607 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
3 aurach fog (#657) 2 bronzpenge (#126) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csontpálca (#329) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
5 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fémrúd (#104) 1 gyöngymangó (#135)
13 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nap szimbólum (#141) 1 obszidián karkötő (#229) 1 rakolits por (#669)
1 rókafarok (#124) 6 szulfagor agyar (#677) 3 trikornis szarv (#198)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 borostyán függő (#162) 1 elkarog szőr (#665)
2 ezüstdarab (#326) 1 fehér morfplazma (#2445) 2 fülemüle agyar (#267)
2 lila morfplazma (#2448) 6 madártoll (#112) 5 nyu-shuriken (#157)
8 óndarab (#85) 4 ragasztó (#83) 1 sallank nyíl (#129)
1 sárga morfplazma (#2447) 5 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)
1 vapár ág (#110) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vörös morfplazma (#2443)
3 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124
35
36
37
38
39
40
41
42
43
(122,40) erszényes elkarog (#354), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(123,36) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625)
(123,37) védelmező morf (#7622)
(123,38) kardfogú fülemüle (#146), lomha morf (#7621)
(123,39) élőholt quwarg (#202), brutális morf (#7620), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,41) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba, szent tölgyfa (#393), élőholt quwarg (#202), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618), karmos tankány (#137)
(123,42) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), epokitféreg (#147), mágiamorfáló (#7623), változatos morf (#7626)

Üzenet küldése a karakternek