23. forduló, 25. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. máj. 21. 16h:26'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX

GOLEM765 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-36] koordinátán.

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Sikoltozva menekülsz kifelé. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 178.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az ork sámán bal karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az ork sámán fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 173.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[48,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bo-skorpió testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy védelmező morf közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tetves csürhék! Chara'din végez veletek! Shadowfighter. " Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [49,-34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a mutáns pók testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy halálos morf. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 153.]

kt 81 1 elkészíted a 81. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mérleget. [30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 mozogsz nyugatra
[48,-34] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bombagoly. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bombagoly bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a bombagoly nem tudott megsebezni. A bombagoly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lomha morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Semmi. Több szerencsét legközelebb. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 mozogsz nyugatra
[47,-34] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy harcias morf közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 98.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 93.]

m 8 mozogsz északra
[47,-35] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a mészáros módra sült szarvasflekkent, miközben a gyomrodba tuszkolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy démontetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy lomha morf volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

al 50 114 81 áldozol: az 50. tárgyat a 114. tárgyat a 81. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod az aranyat, a kaktusztüskét és a mérleget. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Mézesmázos, ámde rejtve is erőtől és energiától sugárzó szavakat hallasz: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy villám szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Vadat, halat, s mi jó falat... most egyiket sem találtál. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,-35] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy szikla mögé rejtőzöl. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy éltető morf közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 28.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drótszőrű pincsi. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 23.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[45,-36] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 13.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sünmedve testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 8.]

be 372 bemész a 372. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

v 7 105 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek.

VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 15 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 147/147 év
Egészség: 12 Életpont: 121/117 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 75 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 134 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 796 TP-t kaptál. Jelenleg 8 913 TP-d van. A következő szinthez még 3 087 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 8

45,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 12 5. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
xirnox (#122)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

Összsúly: 29.48 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 2 lapkorong (#80)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 5 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
4 gyenge méreg (#26) 6 kaja (#2) 16 kerek kő (#19)
5 madártoll (#112) 1 rőtmanó kacagány (#714) 6 sünmedve tüske (#14)
1 villám szimbólum (#145)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50
-37
-36
-35
-34
-33
(45,-36) phua-kúp (#372), sünmedve (#33)
(46,-35) rőtmanó (#55), Fairlight oltár, vaskohó (#155), drótszőrű pincsi (#22)
(47,-36) topránypolip (#86), ork sámán (#345)
(47,-35) Fairlight rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169), démontetű (#15)
(47,-34) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 18. jellempróba, rájanyék (#58), evaporőr (#69)
(48,-35) bo-skorpiók (#54), Sheran rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), rájanyék (#58)
(48,-34) bombagoly (#79)
(49,-34) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), egy ismeretlen isten rúnaköve, mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek