23. forduló, 25. forduló, Kara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 13. 9h:07'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4411
SZÁMLA : XXXX

KARA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,-30] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[49,-30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+7 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 128.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Jó meleg van idebent, s mindenfelé száll a gabonapor a levegőben. Köhögésre ingerel, ahogy belélegzed. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Mosolygós arckifejezéséből ítélve jó emberismerő, már tudja, hogy te nem fogsz ártani neki. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 2 halcsontot (ld. enc.), 1 zöld üveget (ld. enc.), 1 bumerángot (ld. enc.), 1 aranytűt (ld. enc.), 1 rézdarabot, 1 kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[49,-32] A sík vidék mocsarassá válik. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy félelem-járó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 kötél. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [48,-33] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [48,-34] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 mozogsz északra
[48,-35] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+7 életerő.) Találsz egy nekrofunt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A Sötét Föld fekete égboltja előtt lassan kirajzolódik egy hatalmasra épített mágustorony képe, amelyet minden bizonnyal Thargodanok ezrei építettek a benne élő varázsló béklyója alatt. Lehet, hogy érdemes lenne megnézni közelebbről. (836. épület.)
Találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy mászókarmot, egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy rőtmanó berzerker trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy rövid kardot tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Széltoló Komisz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[27 pontot használtál fel, van még 60.]

be 836 bemész a 836. épületbe
Belépsz az évezredes falak közé. Hosszú folyosón találod magad, melyen enyhe mágikus szellő fújdogál. Valahonnan a mágustorony mélyéről érkezik. Hívó szavakat sodor feléd. Követed az útmutatást: mindig csak előre.
Elhagyod a mágustornyot. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[47,-36] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,-37] A terep változik, dombok közt vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 1 gyógyítás 1 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-10 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.

KARAKTERLAP

Kara, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 114/83 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 19/19 Pénz: 54 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 85 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 354 TP-t kaptál. Jelenleg 5 674 TP-d van. A következő szinthez még 1 326 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 5

46,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 2
7. zene: 1 8. vadászat: 4 9. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bumeráng (#249) 2 bunkó (#5)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17) 7 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
19 kaja (#2) 4 kötél (#92) 2 krónika (#1725)
1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
1 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
11 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
4 tükör (#43) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 55.27 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bumeráng (#249) 2 halcsont (#390)
3 kötél (#92) 1 rézdarab (#70) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
(46,-37) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(48,-35) agglomerátor (#138), rettenetes mágustorony (#836), nekrofun (#173), Széltoló Komisz (3140. kalandozó)
(48,-34) félelem-járó (#56)
(48,-33) agglomerátor (#138)
(49,-32) félelem-járó (#56)
(49,-30) acéldarázs (#140), Tharr oltár, 11. jellempróba
(50,-31) oltár, malom (#1204), 45. jellempróba, rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek