Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 27. 12h:04' EZ A 467. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 468. játékheted kezdete: ápr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
d 7 | eldobod a 7. tárgyat |
d 64 | eldobod a 64. tárgyat |
d 6 | eldobod a 6. tárgyat |
d 125 2 | eldobod a 125. tárgyat (2 darabot) |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 64 8 7 | felt. fegyverváltás: 64 8 7 |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megütöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 2 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 13 | bemész a 13. titkos labirintusba |
lm 4 3 2 | mozogsz 4 3 2 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
go 2 | gonoszkodsz: 2 |
m 8 | mozogsz északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhajítod a vacak kaszabolósáska trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rájanyék trófeát. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
go 20 | gonoszkodsz: 20 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bíborgörény jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bíborgörény, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
go 18 | gonoszkodsz: 18 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-8] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Itt csata lesz.
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gátvakond nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gátvakond fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [29,-8] Továbbra is síkságon vagy.
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY) Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
A SÖTÉT ÚT Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál). |
Erő: | 12 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 90/75 | Jellem: | gonosz (2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 4 (+1) | lőfegyverek: | 5 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); dárda (#10) (2 -3.); dárda (#10) (4 -); |
29,50 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. lopás: | 2 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
követed a 4. fajt (max. 1 lépésig) főként északkeletre |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
Összsúly: 33.60 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | fáklya (#36) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | kőkés (#6) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) |
28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|