23. forduló, 25. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 27. 12h:04'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 6 eldobod a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 125 2 eldobod a 125. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szöges páncélt. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ff 64 8 7 felt. fegyverváltás: 64 8 7
Felt. fegyverváltás: << csontszablya << szöges bunkó << kőhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megütöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 2 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 150.]

be 13 bemész a 13. titkos labirintusba
A hegyoldalban, két meredek sziklafal között megtalálod az orkok fészkének bejáratát. A falra fekete vérrel nagy ork rúna van festve. Vajon mit jelenthet? Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Az ork odúra minden jellemző, csak a tisztaság és a jó illat nem. Azért nem szabad őket lebecsülni... [5 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 4 3 2 mozogsz 4 3 2
A folyosó kiszélesedik, és egy őrposzthoz érkezel. A terem északi kijárata egy börtönfolyosóra nyílik. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Az utolsó ajtó mögött sem találsz élőlényt, csak néhány csontot, amelyeken egy patkány rágódik. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A középső ajtó is egy szűk, cellaszerű helyiségre nyílik, amely üres: úgy látszik, a Baar-orkok már minden rabot megettek. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Az ajtó mögött egy cellát találsz, de üres. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 1 mozogsz 1
A folyosó kiszélesedik, és egy őrposzthoz érkezel. A terem északi kijárata egy börtönfolyosóra nyílik. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a barlangbejárathoz, és elhagyod a sötét járatokat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 115.]

m 8 mozogsz északra
[34,-6] A hegyvidéket síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bo-skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 105.]

go 2 gonoszkodsz: 2
Nem bírod nézni a szerencsétlen troll szenvedését - ezért egy jól irányzott csapással inkább véget vetsz neki. Ez igazán irgalmas cselekedet volt! (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

m 8 mozogsz északra
[34,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sebesült rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhajítod a vacak kaszabolósáska trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rájanyék trófeát. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

go 20 gonoszkodsz: 20
Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

m 8 mozogsz északra
[34,-8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy bíborgörény. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bíborgörény jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bíborgörény, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 65.]

go 18 gonoszkodsz: 18
Rámosolyogsz az árnymanóra, és segíteni kezdesz neki. Röpke fél óra alatt brutális pusztítást okoztok a flórában. (+2 gonoszság.) Jellemed megváltozott: mostantól gonosz vagy. Csak nehogy megbánd. Ráébredsz, hogy milyen szörnyű hátrányokkal jár, ha továbbra is a sötét utat járod. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 55.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[33,-8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csontlepke. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [32,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-8] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Itt csata lesz.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gátvakond nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gátvakond fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 25.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[30,-8] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-8] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

A SÖTÉT ÚT
Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál).

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 24. fordulód.

Erő: 12 Szint: 6 Merészség: 4/5 Magasság: 157 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 10 Életpont: 90/75 Jellem: gonosz (2) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 74 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 373 TP-t kaptál. Jelenleg 1 790 TP-d van. A következő szinthez még 210 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 4 (+1) lőfegyverek: 5
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); dárda (#10) (2 -3.); dárda (#10) (4 -);
29,50 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. lopás: 2
4. gyógyítás: 8 5. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
követed a 4. fajt (max. 1 lépésig) főként északkeletre
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)

Összsúly: 33.60 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 1 fáklya (#36) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 2 mandibulapenge (#125) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

28 29 30 31 32 33 34 35
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(29,-8) Tharr oltár, 1. jellempróba
(30,-8) oltár
(31,-8) gátvakond (#57), gumifa (#38)
(32,-8) szárnyas gömböc (#12)
(33,-8) oltár, csontlepke (#746)
(34,-8) 18. jellempróba, bíborgörény (#84)
(34,-7) Tharr oltár, 20. jellempróba, rájanyékek (#58), süvítő rája (#113)
(34,-6) Tharr oltár, 2. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(34,-5) a 13. labirintus bejárata, csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek