23. forduló, 25. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 24. 9h:20'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+21 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 125.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 113.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 111.]

d 2082 1 eldobod a 2082. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[56,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőevő közeledik. Itt csata lesz.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a kőevő testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigmetszed a kőevő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a kőevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 103.]

kt 88 1 elkészíted a 88. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bronzsisakot. [45 pontot használtál fel, van még 58.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

m 8 6 5 mozogsz északra, nyugatra, délnyugatra
[56,9] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak tintacsiga trófeát, és kinyersz egy alkalmas púpos burástya trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy mutáns pók közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.


(Továbbmész...) [55,9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tigroszlán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a tigroszlán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tigroszlán jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tigroszlán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy rájanyék. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[24 pontot használtál fel, van még 24.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[53,11] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített alpesi tehén. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 7 kaját. Eldobod az értéktelenné vált topránypolip trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő alpesi tehén trófeát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy bolhakutya. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a bolhakutya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Elenios követője. Egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézpáncélt és egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy mutáns pók trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ezüst Larian. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [51,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rájanyék. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 5 követed az 1. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 2 1 5 követed a 2. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss ismeretlen nyomok vezetnek délnyugatra. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 3 1 5 követed a 3. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 4 1 5 követed a 4. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) általad nem ismert nyomok vezetnek délnyugatra. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 5 1 5 követed az 5. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 6 1 5 követed a 6. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) általad nem ismert nyomok vezetnek délnyugatra. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 7 1 5 követed a 7. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 8 1 5 követed a 8. fajúakat 1 lépésig délnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 164 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.]

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 13 Szint: 8 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 115/65 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 22/10 Pénz: 33 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 118 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 910 TP-t kaptál. Jelenleg 6 235 TP-d van. A következő szinthez még 765 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 9 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 7 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
51,106 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. zárnyitás: 4
10. vadászat: 1 11. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), rájanyék (#58), manifesztátor (#124), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11) 5 * csontszablya (#64)
1 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
4 nyu-shuriken (#157) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 6 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 16]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 bordacsont (#16) 3 dözmöng szív (#122)
19 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 5 fekete gyöngy (#99)
4 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
1 rákpáncél (#97) 5 sallank karom (#128) 2 surranó kígyó bőr (#47)
6 szárnyas hernyó (#69) 16 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 14 varányszem (#30) 9 + vasérc (#152)

Összsúly: 41.42 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 1 obszidián penge (#2082) 2 óndarab (#85)
2 rézdarab (#70) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bronzsisak (#88) 1 fekete gyöngy (#99)
4 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 2 pirkit (#153)
7 tigroszlán fog (#63) 4 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55 56 57 58
8
9
10
11
12
(51,9) 40. jellempróba, oltár, tintacsigák (#74), rájanyék (#58)
(52,10) piromenyét (#99), bolhakutya (#17), Ezüst Larian (5001. kalandozó)
(53,11) alpesi tehén (#91)
(54,10) Raia oltár, rájanyék (#58)
(55,9) tigroszlán (#43)
(56,9) púpos burástya (#92), 33. jellempróba, mutáns pók (#117)
(56,10) Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), 40. jellempróba, érclelőhely, kőevők (#62)

Üzenet küldése a karakternek