23. forduló, 25. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 14. 15h:02'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.)

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! (ld. enc.)

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza pikkelyes combját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a massza csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A massza csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a massza bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a massza csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A massza csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 163 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus moa gyöngy! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 mozogsz délkeletre
[47,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+18 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy autentikus vámpír közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [70 pontot használtál fel, van még 77.]

go 20 gonoszkodsz: 20
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[47,11] A síkságot ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zoloboo testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zoloboo fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zoloboo néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zoloboo szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,10] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmazsin huhogó nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 rézgolyó. Eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmazsin huhogó bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges szintszívó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes karmazsin huhogó trófeát. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [47,9] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a pókvadász jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy autentikus vámpír közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. [30 pontot használtál fel, van még 47.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[47,8] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy fabontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a fabontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontlepke.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,7] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a homokvarány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szintszívó.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 27.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 116 2 elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs móricserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy móri gyümölcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Egyre szomjasabb vagy. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.

ZOLOBOO (77. SZÖRNY)
A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit.

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 24. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 10 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 127/51 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 20 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 151 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 979 TP-t kaptál. Jelenleg 4 583 TP-d van. A következő szinthez még 2 417 TP szükséges. Trófeáid: karmazsin huhogó, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 (+1) lőfegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); rézgolyó (#343) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
46,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 15 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 26.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 14 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1400.

Összsúly: 40.81 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 1 huhogó bibe (#332)
20 kerek kő (#19) 1 moa gyöngy (#378) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
6
7
8
9
10
11
12
13
(46,7) homokvarány (#16), szintszívó (#96), oltár, 4. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(46,11) massza (#217)
(47,8) fabontó szójerek (#71), csontlepke (#746)
(47,9) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), pókvadász (#59), zombi (#49)
(47,10) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), karmazsin huhogó (#185)
(47,11) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), zoloboo (#77)
(47,12) 2. jellempróba, oltár, sörényes ubukok (#89), evaporőr (#69)

Üzenet küldése a karakternek