Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 28. 9h:15' EZ A 24. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 25. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat legkorábban a 25. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
e 18 | élelemszerzés 18 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
d 125 2 | eldobod a 125. tárgyat (2 darabot) |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [29,1] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gátvakond. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [28,1] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kavadu volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 20 3 | elkészíted a 20. tárgyat (3 darabot) |
be 533 | bemész az 533. épületbe |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 107/66 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 14 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 11 (+1) | 5. harcművészetek: | 6 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 37.61 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) |