23. forduló, 25. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 22. 10h:31'
EZ A 24. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
25. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat legkorábban a 25. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,89] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Silverlard, amikor összefutottatok, adott neked 10 kaját és egy sárga erőövet (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 163.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 163.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 163.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 163.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézpáncélt. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz zárnyitó készletet. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[44,90] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Észreveszel egy olvasztókemencét. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ormánygőte nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ormánygőte testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ormánygőte összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [44,91] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Gatin városa innét délre fekszik. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,92] Még mindig dombos terepen vagy. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!

[45 pontot használtál fel, van még 98.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[44,93] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,94] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [44,95] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 53.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,96] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tazunkaróka. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a tazunkaróka fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [44,97] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy mély kutat. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 20.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY)
Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll.

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 24. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 14 Menekülés: 50 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 Életpont: 103/103 Jellem: gonosz (31) Tul. pont: 0
Szerencse: 8 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 70 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 414 TP-t kaptál. Jelenleg 2954 TP-d van. A következő szinthez még 1046 TP szükséges. Trófeáid: garokk, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,97 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. lopás: 5 (+4)
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. vadászat: 4 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Silverlard (#5750), vízionár (#66)

Összsúly: 69.75 kg Megterheltség: 174%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 10 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rókafarok (#124)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,90) olvasztókemence (#86), ormánygőték (#18)
(44,91) Raia rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43)
(44,92) érclelőhely
(44,94) gyilkos sallank (#85)
(44,95) kaszabolósáska (#83), Raia rúnaköve, patak
(44,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, tazunkaróka (#81)
(44,97) útonálló (#130), Raia rúnaköve, mély kút (#93)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A keleti rajzás gödrébe az eddigi quwarg gigász helyett feler‹sített kisebb quwarg isten került.

Üzenet küldése a karakternek