Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 2. 9h:49' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat legkorábbana 240. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
kf 1105 1 | kézbeveszed/felveszed az 1105. tárgyat a jobb kezedbe |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 198 191 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,61] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a woorgard testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 5, gyógyulás: 40, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [189,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor jobb szárnyát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed az aurapollátor jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Az aurapollátor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 8, gyógyulás: 23, összesen: +15 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kronokukac nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 162 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csápos otagi fejét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a csápos otagi nyálkás csápját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a csápos otagi jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a csápos otagi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 293, gyógyulás: 117, összesen: -176 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével párszor kilyukasztod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a szánalmas pondró fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 240, gyógyulás: 153, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [190,64] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 71 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 10, gyógyulás: 34, összesen: +24 ÉP}
ext | visszadátumozás kérelem |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 79, gyógyulás: 27, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [191,66] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal karját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 22, gyógyulás: 47, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [190,67] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 75, gyógyulás: 119, összesen: +44 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a woorgard testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával súrolod a woorgard testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 8, gyógyulás: 79, összesen: +71 ÉP}
bb 27 150 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (150 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
a 475 5622 1 | átadod a 475. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot) |
aa 313 551 391 | átadod a 313. tárgyat az 551. tárgyat a 391. tárgyat |
szk 778 762 | keresed a 778. szörnyet a 762. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
![]() A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be. |
Erő: | 39 (55) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 28 (39) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/134 év |
Egészség: | 28 (45) | Életpont: | 653/614 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (66) | Varázspont: | 1026/31 | Pénz: | 2794 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 26/0 (+2%) | ütőfegyverek: | 34/0 (+3%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 29/13 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/69 | 2. nyomkövetés: | 56/6 (+32%) | 3. mászás: | 19/13 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 17/14 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/56 | 6. gyógyítás: | 30/17 |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 25/59 (+500%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 83/85 (+42%) | 11. taumaturgia: | 74/7 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 2/20 |
13. versengés: | 14/37 (+14%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/5 |
16. szörnyismeret: | 28/46 | 17. vadászat: | 5/55 (+10%) | 18. bányászat: | 30/95 (+2%) |
19. úszás: | 6/75 | 20. főzés: | 12/57 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
udvarolsz az 1639. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 30. szintű lényekre | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
192 | arany (#50) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
32 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | madártoll (#112) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
3 | spiritusz (#170) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 113 | víz (#27) |