238. forduló, 240. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 9h:49'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat legkorábbana 240. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,31] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Magiszterrel. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy adamantit kesztyűt, egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. topázát, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét és egy torz fülkarikát visel. Fegyverzetét egy fertőzött dr.lárva trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te versengés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Nap bírája trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tenogi Cloagun. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon találkozol Mufffaló Bill-lel. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Ő Xanthippe férje! Leah félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy albinó küklopsz trófea, egy Notermanthi trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon Mufffaló Bill leszívott rólad pszivel 62 életpontot. Az 1. napon találkozol egy kopasz, kék szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod fétisét visel. Ruházatát egy Nap bírája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vöröshasú Eliot. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy smaragdzöld szemű, hófehér bundájú, óriás termetű farkas toppan eléd! Kicsit ledermedsz amikor körbeszaglászik, majd mentálisan üdvözöl. Érzékeled auráját: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Gorrt Kosugi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott copfos fekete hajszálat. Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+224 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset N.C. Brave részére. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 9 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 629 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 462.]

kf 519 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat
Magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

kf 1105 1 kézbeveszed/felveszed az 1105. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Thór pörölyét, majd a jobb kezedbe veszed a törpe szekercét. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+321 varázspont, -643 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +643 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 462.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.]

v 198 191 61 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[191,61] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 442.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[190,62] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy megsebesített woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a woorgard testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 5, gyógyulás: 40, összesen: +35 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.

(Továbbmész...) [189,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor jobb szárnyát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed az aurapollátor jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Az aurapollátor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 8, gyógyulás: 23, összesen: +15 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy kronokukac!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kronokukac nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 tolmokov-koktélt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 162 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csápos otagi fejét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a csápos otagi nyálkás csápját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a csápos otagi jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a csápos otagi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 293, gyógyulás: 117, összesen: -176 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő szánalmas pondró mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével párszor kilyukasztod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a szánalmas pondró fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 240, gyógyulás: 153, összesen: -87 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [190,64] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Veronel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 71 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 10, gyógyulás: 34, összesen: +24 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [93 pontot használtál fel, van még 345.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[190,65] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Maitreya Mahagatta.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 79, gyógyulás: 27, összesen: -52 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,66] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal karját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 22, gyógyulás: 47, összesen: +25 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [190,67] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 75, gyógyulás: 119, összesen: +44 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 899 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült woorgard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a woorgard testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával súrolod a woorgard testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 8, gyógyulás: 79, összesen: +71 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [73 pontot használtál fel, van még 272.]

bb 27 150 beraksz a bankba a 27. tárgyat (150 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 120 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 4 mozogsz délre
[190,68] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Látsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [6 pontot használtál fel, van még 266.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,63) kristálypalota (#401), Sheran oltár, művészi porolit (#720), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), kronokukac (#285), csápos otagi (#395), szánalmas pondró (#792)
(190,62) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(190,64) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)
(190,65) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)
(190,67) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, vaskohó (#155), Raia oltár, olvasztókemence (#86), korinthai amőba (#420), érclelőhely, woorgard (#231)
(190,68) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 50. jellempróba
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(191,66) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 27. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia szent lovagja (#239)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 170 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 206.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 156.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] A befejezéshez még 193 TU szükséges. [150 pontot használtál fel, van még 0.]

a 475 5622 1 átadod a 475. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

aa 313 551 391 átadod a 313. tárgyat az 551. tárgyat a 391. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 778 762 keresed a 778. szörnyet a 762. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 2, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 39 (55) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 100 Menekülés: 30 % Életkor: 62/134 év
Egészség: 28 (45) Életpont: 653/614 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (66) Varázspont: 1026/31 Pénz: 2794 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 2018 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28952 TP-t kaptál. Jelenleg 2782414 TP-d van. A következő szinthez még 217586 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5768 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/0 (+2%) ütőfegyverek: 34/0 (+3%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 29/13 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/69 2. nyomkövetés: 56/6 (+32%) 3. mászás: 19/13 (+14%)
4. csapdakészítés: 17/14 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/56 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 25/59 (+500%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 83/85 (+42%) 11. taumaturgia: 74/7 (+37%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/37 (+14%) 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/5
16. szörnyismeret: 28/46 17. vadászat: 5/55 (+10%) 18. bányászat: 30/95 (+2%)
19. úszás: 6/75 20. főzés: 12/57 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 30. szintű lényekre fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
192 arany (#50) 1 dlathog kőzet (#829) 1 isteni könnycsepp (#260)
32 kaja (#2) 1 küklopsz szem (#643) 1 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68) 1 madártoll (#112)
10 mákrózsa virág (#56) 2 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
3 spiritusz (#170) 4 tolmokov-koktél (#351) 113 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,68) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek