238. forduló, 240. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 10. 10h:56'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,113] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Na, te is jó helyen táboroztál, a quwarg invázió közepén! Örülhetsz, hogy a quwargok csak az összes kajádat falták fel, téged nem. Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 373.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 8. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

pki 253 kiveszel a bankból 253 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 349.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a smaragdgólem jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vasalt bunkóval súrolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 159, gyógyulás: 81, összesen: -78 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +8% versengés.)
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. (Önanalízis: +8% versengés.)
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Piromenyét, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza. Ez két pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. (Önanalízis: +11% szerencsejáték.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 675 tapasztalati pontot kaptál. 58 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled. (Önanalízis: +8% versengés.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. (Önanalízis: +8% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. Egy sötét folyosón jársz. A félelmedet takargatva magabiztos léptekkel indulsz el az úton. Hirtelen megelevenedik előtted a folyosó, falaiból mindenhonnan különféle alakok lépnek elő, akik leginkább élőholt csontvázakra emlékeztetnek. Nem kell hosszú idő, hogy észrevegyenek, és szinte egy emberként meginduljanak feléd. Úgy döntesz, nem várod meg, míg kiderül, miféle szerzetek ezek, hátat fordítasz, és kirohansz az ajtón, ahol érkeztél. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz. (Önanalízis: +8% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 7 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [60 pontot használtál fel, van még 289.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 239.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1650 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 14 fekete gyöngyöt 84 aranyért, 2 kék orchideát 8 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 4 xirnox szivet 40 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 269 5 megveszed a 269. tárgyat 5
Vásároltál 5 purifikátor hájat. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,106] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított ősi csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 54, gyógyulás: 96, összesen: +42 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vasalt bunkóval meghorzsolod a vadász quwarg jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+919 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 38, gyógyulás: 47, összesen: +9 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy quwarg ékkő (ld. enc.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[24 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[196,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg őrparancsnok ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (108 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 15 spiritusz, 2 kaktusztüske, 2 amniosz, 2 ubuk tüske. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg tűzköpő jobb lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-43 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 264, gyógyulás: 96, összesen: -168 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg anyakirálynő volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +78 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, homokóra szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy szirén köpenyét, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötőt, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy mópat fatty trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Tak-Oun-Chep. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [197,114] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy ősquwarg ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Látsz egy elpusztított fekete lótuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus bal vállát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 127, gyógyulás: 60, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (118 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 5 kaktusztüske, grifftojás, isteni könnycsepp, ezüstdarab. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ocsmány csáprágóját a quwarg tűzköpő hasadba mélyeszti. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő egyik karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg tűzköpő megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 283, gyógyulás: 114, összesen: -169 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +80 életerő.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [198,114] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ork kunyhót. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ősquwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 31 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 52, gyógyulás: 27, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (11 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 95, gyógyulás: 134, összesen: +39 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[199,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a quwarg nagymester torát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 34 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval csak érinted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 32 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 140, gyógyulás: 60, összesen: -80 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított fekete lótuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Nincs időd félrehajolni. (121 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 4 spiritusz, 2 ragasztó, sáfránypor, 2 kaktusztüske, 3 ubuk tüske, parittya. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő egyik karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg tűzköpő megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-30 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 343, gyógyulás: 113, összesen: -230 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy ősquwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [200,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy kisebb quwarg isten. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy elpusztított fekete kaktuszt. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a vadász quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [201,114] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg őrparancsnok. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval meghorzsolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 31 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg ősmágus jobb vállát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus bal első lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és egy karbin plazma. 3578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 270, gyógyulás: 58, összesen: -212 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+77 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 39.]

ef 74 518 energia fejlesztése 74
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-17 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 16, 19.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ÉKKŐ (2064. TÁRGY)
Valamilyen ismeretlen, szerves anyagból levő kis kavicsot tartasz a kezedben. Ahogy vizsgálgatod, rájössz, hogy amíg a testedhez ér, felerősíti a kí képességeidet, ha azok elérnek egy bizonyos mértéket. Számszerűleg ez +4 harcművészetet, +2 támadást és +1 sebzést jelent, ha van legalább 20-as harcművészeted. Hogyan tudod a legegyszerűbben a testedhez érintve tartani? Tűzd a ruhádra kitűzőként! Ráadásul olyan apró, hogy nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Az biztos, hogy nem adod oda senkinek.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 66 (71) Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 397/230 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 925/592 Pénz: 50 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 31/5 Pszi pont: 155/162 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1420 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32012 TP-t kaptál. Jelenleg 1483472 TP-d van. A következő szinthez még 216528 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szellem, küklopsz, Blounther apó. A 229. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 15/15 szúrófegyverek: 27/13 (+12%)
vágófegyverek: 15/10 ütőfegyverek: 16/77 (+35%) lőfegyverek: 21/87 (+26%)
dobófegyverek: 23/55

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); nyílvessző (#108) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
201,114 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/63 (+88%) 2. nyomkövetés: 33/28 (+34%) 3. mászás: 13/93
4. csapdakészítés: 20/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 57/2 (+30%)
7. titkosírás: 3/47 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/13
10. teológia: 35/50 (+40%) 11. taumaturgia: 59/95 (+46%) 12. szerencsejáték: 3/6 (+11%)
13. versengés: 11/12 (+40%) 14. harcművészetek: 3/25 15. zene: 2/29
16. szörnyismeret: 10/54 17. pszi: 23/29 (+3%) 18. vadászat: 10/71
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 13/94 21. úszás: 8/24
22. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 84, pontszámod: 1107.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 69 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 611 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
287 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttőr (#322) 13 fekete gyöngy (#99)
1 grifftojás (#179) 4 gyógykenőcs (#313) 2 isteni könnycsepp (#260)
10 kaja (#2) 9 kaktusztüske (#114) 2 kék orchidea (#68)
3 kerek kő (#19) 1 kristálygömb (#265) 1 manakristály (#500)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 23 nyílvessző (#108) 1 parittya (#18)
2 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 19 spiritusz (#170)
5 ubuk tüske (#131) 4 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 karbin plazma (#199) 2 mocsári penke (#148) 5 purifikátor háj (#269)
1 quwarg ékkő (#2064) 5 ugh méreg (#166) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,113) ősi csatamező (#263), 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, quwarg parafenomén (#248), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241)
(196,114) északra tartó szekérkaraván (#1215), Sheran oltár, 24. jellempróba, quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), Tak-Oun-Chep (4571. kalandozó)
(197,114) ősquwarg (#300), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678)
(198,114) ork kunyhó (#1683), ősquwarg (#300), quwarg parafenomén (#248), qwarg rohamosztagos (#242)
(199,114) quwarg nagymester (#214), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 255. jellempróba, quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300)
(200,114) kisebb quwarg isten (#213), grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, oltár, 24. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg anyakirálynő (#269), vadász quwarg (#241)
(201,114) oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek