Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 30. 14h:49' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
lm 76 78 54 | mozogsz 76 78 54 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 224 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy tolmokov-koktél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg jobb középső lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 13, gyógyulás: 32, összesen: +19 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal középső lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 47, gyógyulás: 13, összesen: -34 ÉP}
lm 905 55 900 | mozogsz 905 55 900 |
lm 60 63 | mozogsz 60 63 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 33, gyógyulás: 84, összesen: +51 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos bal vállát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 34, gyógyulás: 53, összesen: +19 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével felnyitod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 55, gyógyulás: 20, összesen: -35 ÉP}
le 615 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
kf 468 469 | kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal |
kf 640 1 | kézbeveszed/felveszed a 640. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 80 | mozogsz 80 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten bal oldalát. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával megütöd a kisebb quwarg isten nyakát. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A kisebb quwarg isten csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Mosolyogva kidobod a nevetséges őrjáratozó katona trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 67, gyógyulás: 72, összesen: +5 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 615 1088 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 1088. tárggyal |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 32 életpontot vesztettél. Thór pörölyével néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 3871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 102, gyógyulás: 129, összesen: +27 ÉP}
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[182,27] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 186.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával megütöd a nanda testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 5, gyógyulás: 31, összesen: +26 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a kronokukac nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [184,29] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Leah hívői építették.
(Továbbmész...) [185,30] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon hívői építették.
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,31] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
(Továbbmész...) [188,31] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot!
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
Erő: | 39 (55) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 28 (39) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/134 év |
Egészség: | 28 (45) | Életpont: | 653/695 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (61) | Varázspont: | 1020/236 | Pénz: | 2986 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/16 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 25/98 (+22%) | ütőfegyverek: | 33/97 (+7%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 29/3 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/69 | 2. nyomkövetés: | 55/74 (+20%) | 3. mászás: | 18/99 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 17/9 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/56 (-990%) | 6. gyógyítás: | 30/17 |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 20/59 (-500%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 83/43 (+49%) | 11. taumaturgia: | 73/70 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 2/20 |
13. versengés: | 14/23 (+14%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/5 |
16. szörnyismeret: | 28/46 | 17. vadászat: | 5/45 | 18. bányászat: | 30/93 (+5%) |
19. úszás: | 6/75 | 20. főzés: | 12/48 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
udvarolsz az 1639. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 30. szintű lényekre | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1525 | arany (#50) | 1 | agyartőr (#420) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 16 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 9 | quwarg tojás (#360) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | varázskő (#305) |