237. forduló, 239. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 8. 9h:33'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,108] koordinátán.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+308 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 376.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 374.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 372.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 8. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 355.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 352.]

v 147 elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 352.]

ef 8 518 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 kristálygömböt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[198,109] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (108 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 7 spiritusz, vasérc, álompor, amniosz, óndarab, 9 nyílvessző. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 242, gyógyulás: 97, összesen: -145 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított kazmárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg tűzköpő egyik karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 179, gyógyulás: 103, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A seb azonnal beforr! Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg szellem testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A seb azonnal beforr! Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 186, gyógyulás: 99, összesen: -87 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,109] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított kazmárt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.)
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval csak érinted a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 33 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 43, gyógyulás: 18, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A seb azonnal beforr! Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A seb azonnal beforr! Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 168, gyógyulás: 99, összesen: -69 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 209.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[196,109] A dombság átmegy hegységbe. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg tűzköpő megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg tűzköpő bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 207, gyógyulás: 105, összesen: -102 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy ősquwarg ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy ősquwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +80 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Ariannéval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [196,110] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy quwarg anyakirálynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősquwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy ősquwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [196,111] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 4 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 45, gyógyulás: 93, összesen: +48 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus nyakát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és egy fokhagyma. 3082 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 98, gyógyulás: 56, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a vadász quwarg bal oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel megbököd a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 toxyl (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 2 toxylt.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 25 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [153 pontot használtál fel, van még 26.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[196,112] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Találsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 28, gyógyulás: 73, összesen: +45 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 31, gyógyulás: 64, összesen: +33 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 27, gyógyulás: 65, összesen: +38 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy lélekesszencia (ld. enc.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Suitora Zolnával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [196,113] Még mindig füves síkságon vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított ősi csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2019 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 26, gyógyulás: 33, összesen: +7 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősquwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összeakadsz Shideharával. Dornodon főpap-jelöltje. Egy denevér szimbólumot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy kyorg övcsatot, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 74 518 energia fejlesztése 74
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-19 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 16, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOXYL (591. TÁRGY)
A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható.

LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 66 (71) Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 396/503 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 925/158 Pénz: 337 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 31/1 Pszi pont: 155/161 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1408 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23789 TP-t kaptál. Jelenleg 1451460 TP-d van. A következő szinthez még 248540 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szellem, küklopsz, Blounther apó. A 229. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5253 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 15/15 szúrófegyverek: *26/101 (+16%)
vágófegyverek: 15/10 ütőfegyverek: 16/42 (+35%) lőfegyverek: 21/61 (+30%)
dobófegyverek: 23/55

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); nyílvessző (#108) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,113 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/75 (+77%) 2. nyomkövetés: 32/94 (+35%) 3. mászás: 13/93
4. csapdakészítés: 20/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 56/72
7. titkosírás: 3/47 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/13
10. teológia: 35/10 (+40%) 11. taumaturgia: 59/49 (+53%) 12. szerencsejáték: 2/95
13. versengés: 10/72 14. harcművészetek: 3/25 15. zene: 2/29
16. szörnyismeret: 10/54 17. pszi: 23/26 (+5%) 18. vadászat: 10/71
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 13/94 (+68%) 21. úszás: 8/24
22. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 74, pontszámod: 969.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 74 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 680 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
99 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
3 gyógykenőcs (#313) 7 kerek kő (#19) 25 madártoll (#112)
13 nyílvessző (#108) 7 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 4 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 lélekesszencia (#619)
2 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70) 4 ugh méreg (#166)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,109) quwarg tűzköpő (#678), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ősquwarg (#300), Arianne (4712. kalandozó)
(196,110) quwarg anyakirálynő (#269), Raia rúnaköve, 46. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, ősquwarg (#300)
(196,111) oltár, 36. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg ősmágus (#302), vadász quwarg (#241)
(196,112) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 27. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, qwarg rohamosztagosok (#242), Suitora Zolna (1571. kalandozó)
(196,113) ősi csatamező (#263), 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg nagymester (#214), ősquwarg (#300), Shidehara (1967. kalandozó)
(197,109) quwarg nagymester (#214), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, érclelőhely, quwarg parafenomén (#248), quwarg szellem (#676)
(198,108) quwarg királynő (#153)
(198,109) quwarg tűzköpő (#678), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 28. jellempróba, érclelőhely, quwarg szellem (#676)

Üzenet küldése a karakternek