237. forduló, 239. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 29. 16h:07'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,61] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+634 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+161 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+4 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tesh alligátor nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 380.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 8. KP: kf 1530 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 315.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

t 64 támadod a 64. szörnyet
FT 64 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mocsári ácsorgó. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal eltalálod a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [93,61] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Utad során felfedezel egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy köpködő bruhatag. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nyelvével a köpködő bruhatag eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [92,61] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy köpködő bruhatag. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nyelvét a köpködő bruhatag feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [15 pontot használtál fel, van még 300.]

m 4 1 1 mozogsz délre, északkeletre, északkeletre
[92,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő köpködő bruhatag nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal felnyársalod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A köpködő bruhatag nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy lápi hajlékot.

(Továbbmész...) [93,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy xirnox közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a xirnox testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,60] Az új terep hegyvidék. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rövid kard felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vas fejpántot. IQ-d TF-elődött. [105 pontot használtál fel, van még 195.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 889 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 193.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. IQ-d TF-elődött. (+530 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 188.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[94,61] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy gyíkember közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a gyíkember jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gyíkember jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt sullár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [93,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hmm, csak egy téfea magoflux. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy láplidérc. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a láplidérc bal oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a láplidérc bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mocsárivérc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mocsárivérc puha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mocsárivérc jobb első lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a mocsárivérc bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mocsárivérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 108, gyógyulás: 22, összesen: -86 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zombi mester volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy szintszívó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, zöld szemű drow nővel. Leah ministránsa. Egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy mind. tűzopálját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy q. irtó medált, egy q. pusztító éremet, egy réztornyot, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy vámpírféreg trófea, egy ében hadúr trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Összeismerkedtek. Az ő neve LaisiColla Mae'ana. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[15 pontot használtál fel, van még 173.]

m 5 2 mozogsz délnyugatra, keletre
[92,64] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}


(Továbbmész...) [93,64] A sík vidék mocsarassá válik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nómenklatúra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 163.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 143.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 133.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 125 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 353 351 350 keresed a 353. szörnyet a 351. szörnyet a 350. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-6 életerő.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 13, 9.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

XIRNOX (122. SZÖRNY)
Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 31 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 27 (32) Támadás: 36 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 37 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 37/89 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 551/763 Jellem: gonosz (278) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 1066/242 Pénz: 5323 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 82/34 Pszi pont: 283/171 EFejl: 15
Eddig összesen 4442 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 642 TP-t kaptál. Jelenleg 3 512 817 TP-d van. A következő szinthez még 487 183 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, acélkolosszus. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 6020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/2 szúrófegyverek: 25/2 (+2%) vágófegyverek: 33/26 (+1%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 31/93

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 127,4
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/4 Max életkor 181 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 178/24 (+132%) 2. nyomkövetés: 93/90 (+5%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 30/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/93
7. gyógyítás: 33/86 8. titkosírás: 3/47 9. felderítés: 7/33
10. szörnyidomítás: 14/9 11. teológia: 70/35 (+44%) 12. taumaturgia: 98/1 (+120%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 21/0 15. zene: 17/2
16. szörnyismeret: 52/80 (+22%) 17. pszi: *47/100 (+98%) 18. zárnyitás: 15/41
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 5/49 21. bányászat: 30/13 (+1%)
22. úszás: 1/0 23. főzés: 17/79 (+11%) 24. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 32 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9944,10) áldomás (#6) (9995,15) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1722 (limit: 1735), a megölt főholtak száma: 30, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 132148.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 60 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
4 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 11 szögletes kő (#17)
4 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
14 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 2 nyílvessző (#108)
8 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131) 31 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
15 bumeráng (#249) 8 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351)
8 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689) 1 vasvért (#164)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 1 kvazár sisak (#266)
2 * ryuku sisak (#688) 3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
$1 tankány karom ($237)
Övek
4 kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 9 gólem talizmán (#811)
3 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 2 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 2 rothasztó talizmán (#815) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * mentát karkötő (#1551) 3 obszidián karkötő (#229) 2 * ryuku karvédő (#687)
1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
41 * angyalok gyűrűje (#529) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 64]
6 éjurna (#2368) [bennük 8 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 52]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
2 molluszk ház (#353) [bennük 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 9]
27 sullár hólyag (#168) [bennük 43 csepp spiritusz (#170), fér még: 497]
13 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 110]
24 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 288]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 237 korty víz (#27), fér még: 163]
7 zöld üveg (#82) [bennük 68 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő erszény (#819) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 2 bőrkantár (#1125)
3 destabilizátor (#1275) 12 ¤ deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 dorony duda (#235) 1 esszenciafókusz (#2373) 4 Fairlight szütyője (#2108)
3 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576)
18 gyógykenőcs (#313) 1 halálkristály (#2372) 10 kaja (#2)
3 Korrum pálcája (#1545) 1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265)
3 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
9 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
34 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykő (#979) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241) 2 szeksztáns (#32)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tudati fétis (#1151)
$1 tüskecsapda ($242) 8 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
$2 álompor ($396) 14 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 3 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253)
25 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 4 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) 2 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
1 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) $2 fülemüle agyar ($267)
9 galachmit (#310) 7 grifftojás (#179) $4 gyíkfű ($201)
5 halálvirág (#2371) 21 halcsont (#390) 94 hattyútoll (#1222)
2 jégszív (#282) $9 kaktusztüske ($114) 1 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 1 lajhár csont (#236)
2 liumbe hajtás (#655) 39 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 moa smaragd (#377) 9 mocsári penke (#148) 17 nektoraf faggyú (#667)
11 púderkő (#119) 58 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
3 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
8 sallank karom (#128) 2 sáska amulett (#668) 24 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) $3 szvó-ektoplazma ($151)
2 téfea-agy (#172) 4 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
20 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 40 varányszem (#30)
$3 varkaudar csont ($1113) 3 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 168.90 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (21 db, BANKSZÉF MÉRETE: 21)
27 amniosz (#203) 21 bunthar bőr (#733) 4 esszenciakristály (#350)
2 halálhozó talizmán (#813) 825 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
95 mákrózsa virág (#56) 9 manakristály (#500) 12 mutáns csont (#331)
15 pszi kő (#248) 142 purifikátor háj (#269) 16 rakolits por (#669)
3 rinóbőr (#651) 1 ryuku mellvért (#689) 1 sáfránykristály (#675)
48 sáfránypor (#211) 23 sötét ital (#284) 5 tapasztalatkő (#975)
20 titanitdukát (#1480) 8 tudás gyöngye (#522) 5 vortexvessző (#2331)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 10 Huddens elixírje (#830)
4377 isteni könnycsepp (#260) 2 ryuku mellvért (#689) 39 szürke bőrkesztyű (#271)
1 topáz erényöv (#731) 145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
$985 csontkulcs ($74) 2104 csuklyavirág (#133) 950 dözmöng szív (#122)
$870 ezüstdarab ($326) 6 fejsze (#1240) 18 féregbél (#1071)
2226 gyógykenőcs (#313) $991 gyöngymangó ($135) 7 halálfej szimbólum (#1417)
237 Huddens elixírje (#830) 906 isteni könnycsepp (#260) 192 jégpasztilla (#1566)
32 jégszilánk (#1128) 1373 kábító nyilacska (#1590) 2450 kaja (#2)
3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56) 69 megsemmisítő (#1540)
6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108) 18 ogwawa kulcs (#1376)
4 olló (#335) 1371 pirkit (#153) 591 purifikátor háj (#269)
10359 quwarg tojás (#360) 521 rókafarok (#124) 686 sallank karom (#128)
3 Sheran cserepe (#1271) 80 sötét ital (#284) $619 szent jogar ($150)
18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351) 1117 vas dobónyíl (#189)
1832 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 pirkit (#153) 3 vadász tatu bőr (#15) 7 vasérc (#152)
50 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 3 bruhatagnyelv (#1230) 2 gyíkfű (#201)
8 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 sullár hólyag (#168)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vas fejpánt (#408)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96
59
60
61
62
63
64
65
(92,61) köpködő bruhatag (#773)
(92,62) köpködő bruhatag (#773), lápi hajlék (#670)
(92,64) uzbányok (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, karmos tankány (#137)
(93,61) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148), köpködő bruhatag (#773), xirnox (#122)
(93,62) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve, láplidérc (#352)
(93,63) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), mocsárivércek (#7143), szintszívó (#96), LaisiColla Mae'ana (2488. kalandozó)
(93,64) nekrofun (#173), nómenklatúra (#158)
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(94,61) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), gyíkemberek (#51)
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), mocsári ácsorgó (#774)
(95,61) varkaudarok (#64)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.12.29 16:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
˙

Üzenet küldése a karakternek