236. forduló, 238. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 6. 9h:36'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [203,113] koordinátán.
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+116 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+85 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) A lottó 984. hetének nyerőszámai: 5, 18, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 370.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 368.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 362.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 8. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kb 1321 1 kiveszel a bankból az 1321. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kf 1321 kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat
Az ujjadra húzod a ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 344.]

v 147 elmormolod a 147. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ef 8 518 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüsttőrt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 248.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Grindan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz. (Önanalízis: +8% szerencsejáték.)
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimvelonpók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy mirg. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamzortúrlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz, és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. (Önanalízis: +3% rejtőzködés.) 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve szutykos remák. A kalandmester int - itt az idő!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy Dantor amulettje. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 198.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Balrognyűvő Tarfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy csontváz lord feltrancsírozása a feladat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy bumerángot 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az előadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább. (Önanalízis: +9% zene.)
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[203,112] Fák, mindenütt csak fák. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A templomot építette az Inkvizíció, Dornodon tiszteletére! " Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított vapár cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított álomvirágot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [203,111] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [203,110] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [52 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[203,109] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított quwarg bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [203,108] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő darázsfelhő nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 146, gyógyulás: 52, összesen: -94 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,108] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy norpadolótika. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyengén megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 72.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[201,108] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [200,108] Továbbra is síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [199,108] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Ek'Hor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor jobb karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. 66 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az Ek'Hor fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az Ek'Hor szőrös kezét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Ek'Hor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az Ek'Hor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ekharion dárda (ld. enc.). 2532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 96, gyógyulás: 33, összesen: -63 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított krómkaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Elenios tanítványa. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy napmedált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy ősquwarg trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Ninell. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 18.]

m 6 mozogsz nyugatra
[198,108] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol.

Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [12 pontot használtál fel, van még 6.]

ef 82 518 energia fejlesztése 82
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-26 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 29 (37) Védekezés: 65 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 395/369 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 919/556 Pénz: 436 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 31/0 Pszi pont: 155/119 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1397 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10341 TP-t kaptál. Jelenleg 1427671 TP-d van. A következő szinthez még 272329 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szellem, küklopsz, Blounther apó. A 229. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5228 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 15/15 szúrófegyverek: 26/85 (+4%)
vágófegyverek: 15/10 ütőfegyverek: 16/7 (+13%) lőfegyverek: 21/31 (+4%)
dobófegyverek: 23/55

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); nyílvessző (#108) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,108 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/98 (+3%) 2. nyomkövetés: 32/59 (+38%) 3. mászás: 13/93
4. csapdakészítés: 20/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 56/72
7. titkosírás: 3/47 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/13
10. teológia: 34/70 (+21%) 11. taumaturgia: 58/96 (+27%) 12. szerencsejáték: 2/95 (+8%)
13. versengés: 10/72 14. harcművészetek: 3/25 15. zene: 2/29 (+9%)
16. szörnyismeret: 10/54 17. pszi: 23/21 (+11%) 18. vadászat: 10/71
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 13/26 (+28%) 21. úszás: 8/24
22. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
esszenciavédelem (#165) mágikus ütés (#147) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 64, pontszámod: 849.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 767 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
34 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 7 kaja (#2) 6 madártoll (#112)
1 purifikátor háj (#269) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 ekharion dárda (#1557) 1 ezüsttőr (#322) 7 kerek kő (#19)
3 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85) 1 remák szív (#264)
1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,108) érclelőhely
(199,108) Ek'Hor (#977), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely, Ninell (4176. kalandozó)
(200,108) 255. jellempróba
(201,108) kristálypalota (#401), Tharr oltár
(202,108) Tharr rúnaköve, kihívás tornya (#502), 42. jellempróba, Dornodon oltár, norpadolótika (#226)
(203,108) darázsfelhő (#763), Leah rúnaköve
(203,109) quwarg boly (#359), Sheran oltár
(203,110) Elenios oltár
(203,111) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), malom (#1204), Raia oltár
(203,112) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(203,113) quwarg királynő (#153), szutykos remák (#191), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek