Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 6. 9h:36' EZ A 371. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 372. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kb 1321 1 | kiveszel a bankból az 1321. tárgyat (1 darabot) |
kf 1321 | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
ef 8 518 | energia fejlesztése 8 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [203,111] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!
(Továbbmész...) [203,110] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok.
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [203,108] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő darázsfelhő nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 146, gyógyulás: 52, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [202,108] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy norpadolótika. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyengén megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [200,108] Továbbra is síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [199,108] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Ek'Hor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor jobb karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. 66 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az Ek'Hor fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az Ek'Hor szőrös kezét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Ek'Hor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az Ek'Hor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ekharion dárda (ld. enc.). 2532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 96, gyógyulás: 33, összesen: -63 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
ef 82 518 | energia fejlesztése 82 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 36 (52) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (33) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 29 (37) | Védekezés: | 65 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/42 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 395/369 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (38) | Varázspont: | 919/556 | Pénz: | 436 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 31/0 | Pszi pont: | 155/119 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/7 | ökölvívás: | 15/15 | szúrófegyverek: | 26/85 (+4%) |
vágófegyverek: | 15/10 | ütőfegyverek: | 16/7 (+13%) | lőfegyverek: | 21/31 (+4%) |
dobófegyverek: | 23/55 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); nyílvessző (#108) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,108 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/98 (+3%) | 2. nyomkövetés: | 32/59 (+38%) | 3. mászás: | 13/93 |
4. csapdakészítés: | 20/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/54 | 6. gyógyítás: | 56/72 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 21/17 | 9. szörnyidomítás: | 8/13 |
10. teológia: | 34/70 (+21%) | 11. taumaturgia: | 58/96 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 2/95 (+8%) |
13. versengés: | 10/72 | 14. harcművészetek: | 3/25 | 15. zene: | 2/29 (+9%) |
16. szörnyismeret: | 10/54 | 17. pszi: | 23/21 (+11%) | 18. vadászat: | 10/71 |
19. vitalitás: | 1/9 | 20. bányászat: | 13/26 (+28%) | 21. úszás: | 8/24 |
22. főzés: | 2/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) |
esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 64, pontszámod: 849. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 767 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
34 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 7 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüsttőr (#322) | 7 | kerek kő (#19) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 5 | ugh méreg (#166) |