236. forduló, 238. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 30. 12h:02'
EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
1162. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,45] koordinátán.
Emella a Bombázó átadott neked a 1. napon 17 TU-t.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked 9999 aranyat, 9999 aranyat, 9999 aranyat és egy nerub hasítót (ld. enc.). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 577.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 572.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 562.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 567.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 572.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 572.]

v 159 344 elmormolod a 159. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 200 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

bb 347 11 beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 572.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy szubreális vámpír hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 557.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
25 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

be 702 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

be 704 bemész a 704. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

m 2 mozogsz keletre
[150,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor megpöccinted az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot. [bot ->eldobod]
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tüskés Golyócska orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy quwarg bolyt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 530.]

be 705 bemész a 705. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

be 705 3 bemész a 705. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

be 710 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 155 varázslat tanulás: a 155. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 157 varázslat tanulás: a 157. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vtn 227 varázslat tanulás: a 227. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

be 497 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

be 497 1 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

ef 17 518 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 411.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 366.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 4.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NERUB HASÍTÓ (1879. TÁRGY)
Vajon honnan szerezhettek a nerubok ilyen mesterien megmunkált, tökéletesen csiszolt fém pengét? Nyilván az óelf romvárosokban találták, más magyarázat nemigen akad. Mindenesetre jól megtanulták forgatni, az szent igaz! Ezt persze most már te is megteheted, ha a vágófegyver szakértelmed legalább legalább 60-as. Sebzése 10D8+10, és remekül használható a sűrű aljnövényzet áttörésére. A sűrű erdőben való mozgás -1 TVP-be kerül (5 TVP alá nem mehet a mozgás költsége), ehhez nem kell KF-elned, feltesszük, hogy automatikusan használod a növényzet átvágására. A fegyver nyilvánvalóan nem mágikus, de a remek fémötvözetnek hála, a nedves dzsungel nem tesz benne kárt.

THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY)
Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is.
Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 43 (47) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 159 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 47 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 323/289 Jellem: gonosz (395) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (34) Varázspont: 519/1 Pénz: 33034 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 187/256 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1277 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 724 TP-t kaptál. Jelenleg 692 593 TP-d van. A következő szinthez még 107 407 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, élőholt hadúr, ongóliant. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 190. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 6182 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 9/84 (+5%) szúrófegyverek: 24/30
vágófegyverek: 15/20 (+3%) ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 8/62
dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
150,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 150
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/83 2. nyomkövetés: 54/93 3. lopás: 27/4
4. mászás: 7/1 5. csapdakészítés: 20/48 (+7%) 6. csapdaészlelés: 22/31
7. gyógyítás: 32/37 8. titkosírás: 4/16 9. felderítés: 10/82
10. szörnyidomítás: 2/93 11. teológia: 25/55 (+5%) 12. taumaturgia: 38/4 (+2%)
13. szerencsejáték: 3/4 14. versengés: 6/71 15. harcművészetek: 1/19
16. zene: 10/56 17. szörnyismeret: 15/16 18. pszi: *28/100
19. zárnyitás: 7/76 20. vadászat: 15/21 21. bányászat: 17/21
22. testépítés: 35/73 23. úszás: 1/83 (-700%) 24. főzés: 8/1
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 65 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6580.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 8 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 104 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 sáfránypor (#211) 1 súlyzó (#347)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 15 drótszőr (#37) 1 rókafarok (#124)
1 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

148 149 150 151
44
45
46
(150,45) ezoterikus mardel (#184), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.08.30 12:02 Változások a számládon! 20 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek