159. forduló, 237. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 10. 21h:25'
EZ A 665. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
666. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Leviatannal. Tharr fanatikusa. Egy Amélia köpenyét, egy angyalok gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kalózcsizmát, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Baloarg. Tharr kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy troll bányász trófea, egy taalru trófea és egy Krogan, a pusztító trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból találkozol Baloarg. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1341. hetének nyerőszámai: 9, 6, 23. 15 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 577.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 542.]

v 170 1 elmormolod a 170. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +21 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágikus ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at! 2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! 3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 507.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve becsületjel. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! 2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! 3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 477.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve óriásféreg. A kalandmester int - itt az idő!

Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 30, gyógyulás: 65, összesen: +35 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Traldorjiuscérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 457.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy Fekete Kehely. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 447.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Tarfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 437.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[182,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 38, összesen: +19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy védelmező morf áll veled szemben.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf nyakát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a védelmező morf bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 10, gyógyulás: 32, összesen: +22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az éltető morf karmával. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Érdes nyelvével az éltető morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 29, gyógyulás: 33, összesen: +4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 2 purifikátor hájat. Felfedeztél egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [183,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy csapat q. rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 3 q. rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 76, gyógyulás: 106, összesen: +30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy brutális morf.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf bal oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel megdöföd a brutális morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 18, gyógyulás: 41, összesen: +23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mágiamorfáló nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 23, gyógyulás: 39, összesen: +16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 keg gombát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [182,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf jobb vállát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az éltető morf karmával. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Érdes nyelvével az éltető morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 13, gyógyulás: 43, összesen: +30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a változatos morf. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasalt bunkó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 29, összesen: +20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 416.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[181,104] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion bébi. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont (ld. enc.). 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 33, gyógyulás: 42, összesen: +9 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (700. épület.)
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,104] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy vérvágyó sólyom. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (663. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [179,104] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bal lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyartőrrel eltalálod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 93, gyógyulás: 53, összesen: -40 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 75, gyógyulás: 41, összesen: -34 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [29 pontot használtál fel, van még 387.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[178,104] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol Bartyos. Tharr kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy mind. topázát, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy ryuku gólem trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [177,104] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Látsz egy quwarg bolyt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 35, gyógyulás: 49, összesen: +14 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 457 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 43, gyógyulás: 40, összesen: -3 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 shinai gömböt (ld. enc.). Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [176,104] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Észreveszel egy vapár cserjét.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [64 pontot használtál fel, van még 323.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[175,105] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. [7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 758 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 249.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 10, 28.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT)
Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat.

BECSÜLETJEL (158. PAP VARÁZSLAT)
A becsületjelet általában jó és Tharr papok használják, nem annyira romboló jellegű, hanem inkább tanító, segítő szándékkal. A használatához a V 158 <karakterszám> parancsot kell kiadnod. A karakterszámmal megadott célpontnak nem kell veled egy mezőn tartózkodnia, de minél távolabb van, annál nehezebb ráraknod a becsületjelet. A becsületjel mentális varázslat, anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 14 VP-t igényel. Ha a becsületjel sikerrel jár, ellenfeledre egy mentális bélyeg kerül, amely 33 % eséllyel megakadályozza, hogy az illető lopjon. A jel célpontja semmilyen módon nem tudja megszüntetni a rajta levő bélyeget, ami mindig a következő táborozás végéig tart. Új jel nem helyezhető el, amíg az előző érvényben van. Emiatt egy tolvajon max. minden második fordulójában lehet jel.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

VÉRVÁGYÓ SÓLYOM (772. SZÖRNY)
A hóhatár felett veszélyesebbnél veszélyesebb élőlények laknak. Többnyire csupafog lények, akik a kevés élelem miatt megtámadnak bármit, ami mozog, még téged is. Ám ezeket a lényeket is levadássza valami, egy embernagyságú madár, a vérvágyó sólyom. Mendemondákból hallottál már erről a lényről, de eddig még nem találkoztál vele. Ahogy az árnyéka rád vetül szinte összegömbölyödsz és kis apró kőnek álcázod magad, hogy ne vegyen észre, bár az igyekezeted dicséretes, de hasztalan. A vérvágyó sólyom kiváló vadász, éles szeme minden apró mozdulatot észrevesz a magasból, és az áldozat megtalálásában segít kifejlett pszi képessége is. Ha úgy döntesz, szembeszállsz ezzel a madárral, készülj fel rá, hogy a vérvágyó sólyom ritkán véti el a célt, amikor zuhanórepülésben egy 150 kilós madarat próbálsz megállítani könnyen eltörhet a karod, ha pedig pajzsot viselsz akár le is szakadhat. A sólymot gyorsasága miatt elég nehéz eltalálni, a tollairól pedig szinte minden ütés, vágás és szúrás lecsusszan a hatalmas sebesség miatt.

EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr kántora vagy. Papi hited: 208. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 34 (52) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (57) Támadás: 45 (47) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (44) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 738/874 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (47) Varázspont: 1191/124 Pénz: 22097 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 36/18 Pszi pont: 193/273 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 2621 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 078 TP-t kaptál. Jelenleg 1 566 236 TP-d van. A következő szinthez még 133 764 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, orbitális mackósajt. A 92. fordulódban 1063 arany került a bankszámládra. 1190 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/22 szúrófegyverek: *29/101 (+12%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 27/71

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
175,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/72 (+12%) 2. nyomkövetés: 45/81 (+45%) 3. mászás: 15/81 (+7%)
4. csapdakészítés: 32/24 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 27/97
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 22/98 9. szörnyidomítás: 3/27
10. teológia: 40/60 (+57%) 11. taumaturgia: 35/26 12. szerencsejáték: 4/26
13. versengés: 22/1 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 78/96 (+50%)
16. szörnyismeret: 6/61 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 2/66
19. vadászat: 4/41 20. bányászat: 35/49 (+10%) 21. úszás: 1/86
22. főzés: 18/24 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (6,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 41.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 786, az összesen kapott pontszám: 86700. (összesen ölhető: 786 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 219 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
$2 kőhegyű lándzsa ($7) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 bunkó (#5) 1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
2 szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17) 2 vasalt bunkó (#181)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) $1 nyílvessző ($108) 2 tüske (#22)
Dobófegyverek
6 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 6 nyu-shuriken (#157)
12 tolmokov-koktél (#351) 23 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
1 * Zu'lit koronája (#821)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578)
Övek
$1 * zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811)
1 halálhozó talizmán (#813) 2 hősiesítő medál (#1558) 1 * gránit szimbólum (#144)
1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 * smaragd karkötő (#707) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
5 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 68]
4 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27]
5 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
3 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 4 bronzkulcs (#76)
2 destabilizátor (#1275) 8 + deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 28 gernim balzsam (#1894) 51 gyógykenőcs (#313)
1 hebrencs csapda (#147) 11 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636) 10 leviatán hólyag (#2182)
12 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 8 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
5 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 41 ork csodaszer (#1228) 5 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 rum (#1419) 22 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
5 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 1 titkos teleportkő (#1387) 1 varázskő (#305)
3 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
112 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 74 átlátszó morfplazma (#2451)
13 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 79 bíbor morfplazma (#2450)
5 borkonyó bibe (#312) 27 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
3 darázsfarok (#654) 1 dentor bőr (#551) 6 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 18 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712)
6 ezüstdarab (#326) 7 fabontó (#106) 68 fehér morfplazma (#2445)
10 fekete gyöngy (#99) 83 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
17 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 14 gyíkfű (#201)
48 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130)
3 hibátlan tűzopál (#1642) 27 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067)
8 jégszív (#282) 10 kaktuszbogyó (#429) 8 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 70 kék morfplazma (#2442) 5 kék orchidea (#68)
6 kőszem (#304) 6 kreiton esszencia (#892) 1 lapockacsont (#33)
1 lidércesszencia (#1074) 79 lila morfplazma (#2448) 3 lótuszvirág (#447)
70 madártoll (#112) 120 mákrózsa virág (#56) 14 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) 53 mocsári penke (#148)
30 mutáns csont (#331) 81 narancs morfplazma (#2449) 3 nektoraf faggyú (#667)
17 óndarab (#85) 4 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
30 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 19 pular kristály (#239)
17 purifikátor háj (#269) 31 quwarg tojás (#360) 27 ramit kő (#226)
14 raptor karom (#281) 26 remák szív (#264) 21 rézdarab (#70)
7 rinóbőr (#651) 20 rókafarok (#124) 1 rozmárfog (#1069)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 19 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
71 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 12 sünmedve tüske (#14)
13 szárnyas hernyó (#69) 17 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
2 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
5 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198) 6 tyrex csont (#280)
4 ulkor gyöngy (#1072) 4 vadász tatu bőr (#15) 3 vámpírfog (#1221)
29 varányszem (#30) 6 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar tekercs (#653)
76 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102) 64 vörös morfplazma (#2443)
1 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070) 67 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 443.22 kg Megterheltség: 178%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 1 vámpírfog (#1221) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 elf csont (#664)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fekete morfplazma (#2446) 1 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kék morfplazma (#2442) 1 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 2 purifikátor háj (#269) 1 shinai gömb (#348)
4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184
103
104
105
106
107
(175,105) bávatag golombár (#165), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(176,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(177,104) quwarg boly (#359), 33. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(178,104) érclelőhely, Bartyos (5330. kalandozó)
(179,104) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ekharionok (#232), varkaudar felderítő (#7133)
(180,104) vérvágyó sólyom (#772), kolostor (#663), érclelőhely
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Raia oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(181,106) óriásféreg (#171)
(182,105) Raia szent lovagja (#239), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 33. jellempróba
(182,106) quwarg királynők (#153), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 35. jellempróba
(183,106) oltár, Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, q. rohamosztagosok (#242), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.06.10 21:20 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek