234. forduló, 237. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 5. 15h:08'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 sallank karmot (154 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (153 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (152 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (151 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 etra hályog (eladási ár: 84 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 etra hályog (eladási ár: 83 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 34 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 143 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 144 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 20 rézdarab (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 bőrkantár (eladási ár: 1224 arany, ebből a kezelési költség: 97 arany), 20 smirglilevél (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 feneketlen bugyrot (4100 arany), 1 mágusölőt (350 arany), 1 ryuku karvédőt (888 arany), 1 rémbőr tarkóvédőt (999 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 sallank karom (eladási ár: 174 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 172 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 154 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 153 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 ryuku tájolót.
Cinty, amikor összefutottatok, adott neked 90 gyógykenőcsöt. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+172 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 692. hetének nyerőszámai: 7, 2, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

bb 1205 2 1137 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 113 kaját. Beraksz a bank széfjébe 19 varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 737 820 1346 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat
A fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
[A parancs tárolásra került.]

ff 28 422 felt. fegyverváltás: 28 422
Felt. fegyverváltás: << ököl << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kb 37 30 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

fvh 14 felt. varázslat haszn. 14
Harci varázslataidat használni fogod minden 14. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

ek 122 202 t. energia kisütése: 122 202
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 344.]

ek 122 153 t. energia kisütése: 122 153
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 324.]

id 153 100 idomítod a 153. szörnyet 100 pontért
Nekikezdesz a quwarg királynő idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 150 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [90 pontot használtál fel, van még 234.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Látsz egy nekrofunt.

Az út árnyas oldalán egy gigantikus épület áll - leginkább egy erődhöz hasonlít, megannyi lőréssel, furcsa kiszögellésekkel, ahol bármikor megbújhat egy orgyilkos, és valahogy az egész igencsak sötét képet fest. Az egyik oldalon egy kitárt szárnyú háromfejű sárkányt formázó szobor karmai közt egy cégér lóg, amin széthulló aranypénzek láthatók. Kibogarászod ami rá van írva: "MAFFIA bank és pénzmosási központ". (705. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 244.]

be 710 138 19 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 239.]

dd 56 389 84 eldobod az 56. tárgyat a 389. tárgyat a 84. tárgyat
Elhajítasz 34 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 szigonyt. Elhajítasz 1 díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

dd 516 159 64 eldobod az 516. tárgyat a 159. tárgyat a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar szablyát. Elhajítasz 1 kis vaspajzsot. Sajnos nincs nálad csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

v 22 405 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rájabőr úszógatyát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 6 rájabőr. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,65] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyíkfű csomót. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [147,65] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Quwarg szagot érzel! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg felderítő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lápi hajlékot. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [148,66] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 82 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 9 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. [15 pontot használtál fel, van még 219.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[149,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [150,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.)
Találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű ember nővel. Leah tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Lélekmérleg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Leia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [151,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ezüst karkötőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

[31 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[152,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy ovimon-bokrot. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [153,70] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo törzsfő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zoloboo törzsfő nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt.

(Továbbmész...) [154,71] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a roguena testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a roguena testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a roguena testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a roguena testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 173.]

m 3 mozogsz délkeletre
[155,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel megvagdalod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 168.]

be 1215 14 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy quwarg boly; 12 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy kihívás tornya, egy tímárkunyhó; 21 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy ősi csatamező; 24 mérföld zötykölődés után (síkságon): egy quwarg harcos támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; 27 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy friss csatamező; 36 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy kihívás tornya; 39 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy Thargodan csatamező.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [28 pontot használtál fel, van még 140.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(146,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(147,65) quwarg felderítő (#299), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670)
(148,66) ezoterikus mardel (#184), Tharr oltár, 49. jellempróba
(149,67) kultúrmasztodon (#227), művészi porolit (#720), 26. jellempróba
(150,68) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, kultúrmasztodon (#227), Leia (1700. kalandozó)
(151,69) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), bundás csirmáz (#93)
(152,69) áeratikus hasnyák (#243), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(153,70) zoloboo törzsfő (#268), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(154,71) roguena (#779), 41. jellempróba
(155,72) Thargodan csatamező (#432), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)

[169,86] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy varkaudar behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
[0 pontot használtál fel, van még 140.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Trallomgármurr". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy agyagelementál feltrancsírozása a feladat.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az agyagelementál jobb karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod az agyagelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az agyagelementál jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Fekete Kehely. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy fekete tű. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklakezű Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy tüskés gigaférget.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

A szörny túlélte a csatát! Micsoda szégyen. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 100.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 100.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gránitvállú Pergor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy áeratikus hasnyák életének!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák bal vállát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy esszenciakristály. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy árnyéksár. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint. Visszaléptek a kapun. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy éjkornist!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

A szörny túlélte a csatát! Micsoda szégyen. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 60.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 60.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Bronzhajlító Pergor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy bundás csirmáz. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácssújtó Turgfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Egy zombi mester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a zombi mester testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a zombi mester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy hosszú íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 20.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(169,86) varkaudar behemótok (#189), kihívás tornya (#502), bávatag golombár (#165), agyagelementál (#203), tüskés gigaféreg (#256), áeratikus hasnyák (#243), éjkornis (#228), zombi mester (#251)

[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)


Találkozol egy fekete hajú, barna szemű ember férfival. Raia főpap-jelöltje. Egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy szánalmas pondró trófea, egy kentaurusz trófea és egy taalru trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dale Cooper. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 10.]

kpb kezd. parancs berakása:

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

le 707 leveszed/lerakod a 707. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
[A parancs tárolásra került.]

in 5787 344 560 leírod az 5787. kalandozónak a 344. szörnyet az 560. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd őrsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 5787 395 627 leírod az 5787. kalandozónak a 395. szörnyet a 627. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csápos otagi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantitot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 255 230 160 keresed a 255. szörnyet a 230. szörnyet a 160. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 20 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 remák szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 113 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 19 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 39 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 23, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. Izmozol kicsit a malomkővel. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 382 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY)
A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van!
Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned.

RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY)
Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY)
Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is.
Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 21 (25) Szint: 22 Merészség: 9/5 Magasság: 104 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 61/62 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 301/214 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 507/8 Pénz: 9707 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/1 Pszi pont: 138/270 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 27
Eddig összesen 2108 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16621 TP-t kaptál. Jelenleg 857239 TP-d van. A következő szinthez még 142761 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, fagymágus. A 222. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5700 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/76 ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 24/53 (+16%) ütőfegyverek: 27/5 (+3%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: *27/100 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 450 időszaki: 33

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/92 (+11%) 2. nyomkövetés: 52/31 (+5%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 13/56 (+2%) 5. csapdakészítés: 16/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/63
7. gyógyítás: 30/70 8. titkosírás: 12/17 9. felderítés: 24/71 (+4%)
10. szörnyidomítás: 11/43 (+103%) 11. teológia: 34/75 (+7%) 12. taumaturgia: 34/30 (+34%)
13. szerencsejáték: 6/19 14. versengés: 17/86 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 28/64 17. pszi: 19/71 (+9%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/68 (+4%) 21. úszás: 9/5
22. főzés: 14/81 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 2 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84)
2 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159) 34 mákrózsa virág (#56)
1 rájabőr úszógatya (#405) 4 sáfránypor (#211) 1 szigony (#389)
1 tükör (#43) 1 varkaudar szablya (#516) 17 víz (#27)
8 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158) 3 gyöngymangó (#135)
9 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 rájabőr (#404) 1 remák szív (#264)
4 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,61) főutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, Dale Cooper (4989. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek