Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 25. 14h:24' EZ A 238. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 239. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (87 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 158, gyógyulás: 100, összesen: -58 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot) |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
vv 88 165 86 | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
t 252 1 | támadod a 252. szörnyet |
fas 36 326 | felt. ásás 36 pontért 326 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
le 477 | leveszed/lerakod a 477. tárgyat |
kf 1322 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1158. tárggyal |
hu 11 49 272 | hulladék: 11 49 272 |
hu 214 300 404 | hulladék: 214 300 404 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 198 369 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[369,51] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy magnetikus praglonc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Thór pörölyével párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc nyakát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 17, gyógyulás: 134, összesen: +117 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 28, gyógyulás: 78, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [367,53] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A messzeségben füstoszlopot látsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégelementál. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a jégelementál bal karját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a jégelementál testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a jégelementál fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 86, gyógyulás: 72, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [366,54] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elemi rin. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin testét. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi rin fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 161, gyógyulás: 108, összesen: -53 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 2 évet. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat gigász bal első lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével párszor keményen megütöd a mópat gigász bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával súrolod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner élőholt ősmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas mópat gigász trófeát. 10000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 85, gyógyulás: 197, összesen: +112 ÉP}
(Továbbmész...) [364,56] Tovább kóborolsz a pusztán. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál lord közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord párolgó héját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál lord testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a pszi elementál lord jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Semmi eredménye! A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 6, gyógyulás: 56, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [363,57] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Valéra egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 105 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 125, gyógyulás: 47, összesen: -78 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi nyakát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 20, gyógyulás: 59, összesen: +39 ÉP}
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 116, gyógyulás: 112, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [364,59] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bohmer Kair vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy árnylord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod az árnylord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az árnylord belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 51, gyógyulás: 73, összesen: +22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord párolgó héját. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál lord testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megütöd a pszi elementál lord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [364,60] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában.
m 4 | mozogsz délre |
im 0 4 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (81 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz bal lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az albinó küklopsz bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 194, gyógyulás: 96, összesen: -98 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (79 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 39 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 160, gyógyulás: 106, összesen: -54 ÉP}
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
ba 761 395 | nem támadod a 761. szörnyet a 395. szörnyet |
ba 767 394 690 | nem támadod a 767. szörnyet a 394. szörnyet a 690. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
ELEMI RIN (786. SZÖRNY) Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják? |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled. |
Erő: | 39 (55) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 28 (39) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/132 év |
Egészség: | 28 (45) | Életpont: | 653/561 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 39 (60) | Varázspont: | 1014/31 | Pénz: | 502 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/16 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 25/0 | ütőfegyverek: | 33/61 (+20%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 28/78 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/69 | 2. nyomkövetés: | 55/46 (+27%) | 3. mászás: | 18/93 |
4. csapdakészítés: | 16/99 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/87 | 6. gyógyítás: | 30/17 (+6%) |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 25/59 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 81/76 (+65%) | 11. taumaturgia: | 72/84 (+47%) | 12. szerencsejáték: | 2/20 |
13. versengés: | 14/9 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/5 |
16. szörnyismeret: | 26/16 (+30%) | 17. vadászat: | 3/45 | 18. bányászat: | 30/87 (+7%) |
19. úszás: | 6/75 | 20. főzés: | 12/39 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
udvarolsz az 1639. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 30. szintű lényekre | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | aranytű (#272) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | manakristály (#500) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 10 | rájabőr (#404) | 1 | sallank karom (#128) | |||
8 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
46 | víz (#27) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
502 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | ében toboz (#578) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 2 | Thargodan esszencia (#328) |