235. forduló, 237. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 25. 14h:24'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,61] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 tűzúr csizmáját (1000 arany), 1 ryuku függőt (1990 arany), 4 dlathog kőzetet (300 arany), 1 ryuku vadászinget (5990 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy világoskék, tüsi hajú, égszínkék szemű, bajuszos kiálló csontú alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hanix. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összefutsz egy ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy mópat gigász trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hazyshade. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon találkozol Kenet Christiansennel. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy Natharion karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku kalózkendőt és egy tűzúr csizmáját visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Kromhor Xanathal trófea és egy wayazamund szirén trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dark Silex. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Dark Silex kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Aztán elköszöntök egymástól.
Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Fealefel Throm! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fealefel Throm. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Az 1. napon összefutsz Sir Bedzsikkel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét és egy ryuku ökölgyolcsot visel. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy végzetes szójer trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 2. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, félszemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mópat gigász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Talabér Bözsi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mihlanil csizmát, egy mithril sisakot, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy energiapajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ensi Elemon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a zene szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 3. napon összefutsz Affine Fall Meronggal. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy mösze uralkodó trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy alanori csatamén! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te versengés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elköszöntök egymástól.
A 3. napon ismét összefutsz Ensi Elemonnal. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+316 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy albinó küklopsz nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (87 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 158, gyógyulás: 100, összesen: -58 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 579.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 88 165 86 elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 571.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]
[A parancs tárolásra került.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

fas 36 326 felt. ásás 36 pontért 326
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 2 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 588 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 568.]

le 477 leveszed/lerakod a 477. tárgyat
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

kf 1322 1158 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1158. tárggyal
A füledre akasztod a ryuku függőt.
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

hu 11 49 272 hulladék: 11 49 272
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytűt. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

hu 214 300 404 hulladék: 214 300 404
Hulladék, ezért nem gyűjtesz manifeszt.nyúlványt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rájabőrt. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranytű (100 ap), cru formázó minta (25 ap), csontkés (2 ap), kígyóbőr kesztyű (5 ap), manifeszt.nyúlvány (20 ap), rájabőr (kudarc), összesen 152 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 563.]

v 198 369 51 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,61) albinó küklopsz (#338)

[369,51] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy magnetikus praglonc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Thór pörölyével párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc nyakát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 17, gyógyulás: 134, összesen: +117 ÉP}

Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 553.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[368,52] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében halálhajcsár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 28, gyógyulás: 78, összesen: +50 ÉP}


(Továbbmész...) [367,53] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A messzeségben füstoszlopot látsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégelementál. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a jégelementál bal karját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a jégelementál testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a jégelementál fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 86, gyógyulás: 72, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [366,54] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elemi rin. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin testét. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi rin fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 161, gyógyulás: 108, összesen: -53 ÉP}

Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [26 pontot használtál fel, van még 507.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[365,55] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy mópat gigász. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 2 évet. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat gigász bal első lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével párszor keményen megütöd a mópat gigász bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával súrolod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner élőholt ősmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas mópat gigász trófeát. 10000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 85, gyógyulás: 197, összesen: +112 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [364,56] Tovább kóborolsz a pusztán. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál lord közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord párolgó héját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál lord testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a pszi elementál lord jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Semmi eredménye! A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 6, gyógyulás: 56, összesen: +50 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [363,57] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Valéra egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 105 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 125, gyógyulás: 47, összesen: -78 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Notermanthi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi nyakát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 20, gyógyulás: 59, összesen: +39 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [18 pontot használtál fel, van még 489.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+313 varázspont, -626 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. A hatás rögtön érezhető! ( +632 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[363,58] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy viharóriás. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 116, gyógyulás: 112, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lüke Szálybaver irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 150 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,59] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bohmer Kair vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy árnylord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod az árnylord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az árnylord belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 51, gyógyulás: 73, összesen: +22 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy pszi elementál lord. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord párolgó héját. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál lord testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megütöd a pszi elementál lord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,60] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse! Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 466.]

m 4 mozogsz délre
[364,61] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy elpusztított krómkaktuszt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy elpusztított ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 460.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. [30 pontot használtál fel, van még 430.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (81 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz bal lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az albinó küklopsz bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 194, gyógyulás: 96, összesen: -98 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 400.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (79 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 39 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 160, gyógyulás: 106, összesen: -54 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 370.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy mösze uralkodó. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-15120 TP] [30 pontot használtál fel, van még 340.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ba 761 395 nem támadod a 761. szörnyet a 395. szörnyet
BA 761 parancs törölve. BA 395 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ba 767 394 690 nem támadod a 767. szörnyet a 394. szörnyet a 690. szörnyet
BA 767 parancs törölve. BA 394 parancs törölve. BA 690 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt.
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 9 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 4 14 fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 4, 20.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár helyett a halhatatlanság várományosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY)
A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik.

RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY)
Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre).
A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned.

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY)
A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges.

ELEMI RIN (786. SZÖRNY)
Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják?

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad.

SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 39 (55) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 104 Menekülés: 30 % Életkor: 62/132 év
Egészség: 28 (45) Életpont: 653/561 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 39 (60) Varázspont: 1014/31 Pénz: 502 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/16 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 1941 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49983 TP-t kaptál. Jelenleg 2626865 TP-d van. A következő szinthez még 373135 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, őrjáratozó katona, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5711 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 25/0 ütőfegyverek: 33/61 (+20%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 28/78 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/69 2. nyomkövetés: 55/46 (+27%) 3. mászás: 18/93
4. csapdakészítés: 16/99 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/87 6. gyógyítás: 30/17 (+6%)
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 25/59 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 81/76 (+65%) 11. taumaturgia: 72/84 (+47%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/9 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/5
16. szörnyismeret: 26/16 (+30%) 17. vadászat: 3/45 18. bányászat: 30/87 (+7%)
19. úszás: 6/75 20. főzés: 12/39 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 30. szintű lényekre fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 aranytű (#272) 1 bűvös shuriken (#562) 1 cru formázó minta (#300)
1 csontkés (#11) 1 dlathog kőzet (#829) 2 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 manakristály (#500) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 quwarg tojás (#360) 10 rájabőr (#404) 1 sallank karom (#128)
8 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
46 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
502 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 ében toboz (#578)
3 ezüstdarab (#326) 2 ezüstshuriken (#327) 3 küklopsz szem (#643)
1 praglonc hártya (#215) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,57) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopszok (#338), Notermanthi (#257)
(363,58) viharóriások (#278), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,56) pszi elementál lord (#272)
(364,59) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), árnylordok (#342), pszi elementál lord (#272)
(364,60) oltár
(364,61) albinó küklopsz (#338), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)
(365,55) mópat gigász (#309), Chara-din monolitja (#534)
(366,54) elemi rin (#786)
(367,53) jégelementál (#277), nekrofun (#173)
(368,52) Sheran oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.11.24 09:12 Változások a számládon! 100 zseton átutalása a(z) 3485. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek