235. forduló, 237. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 3. 9h:18'
EZ A 370. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
371. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,116] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Elég rosszul pihentél, a kisebb és nagyobb quwargok állandóan csipkedtek! De most, hogy felébredsz, és látod, minden quwargoktól hemzseg, örülsz, hogy nem faltak fel teljesen (-164 életpont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+138 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+308 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+84 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 373.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 8. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

flh 18 108 felt. lőfegyver haszn. 18 a 108. tárggyal
Ok, FLH 18 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 350.]

v 147 elmormolod a 147. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 350.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [70 pontot használtál fel, van még 280.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[199,116] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy quwarg őrparancsnok. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. [+2% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 167, gyógyulás: 87, összesen: -80 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [200,116] Még mindig az erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sonchus Arvensis irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kisebb quwarg isten. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus jobb vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 67, gyógyulás: 50, összesen: -17 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Lulu King. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,116] Az erdőt dombvidék váltja fel. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított gránátkaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny tüzet lehel! Eláraszt a tűz. (87 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: ragasztó, 3 kaja, 16 nyílvessző, ubuk tüske, 14 madártoll. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő jobb vállát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 190, gyógyulás: 88, összesen: -102 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus jobb vállát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és egy xirnox szív. 2869 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 145, gyógyulás: 54, összesen: -91 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy quwarg teleportgömb (ld. enc.). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +109 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[202,116] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg szellem testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 179, gyógyulás: 95, összesen: -84 ÉP}

Látsz egy elpusztított tűzbokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy elpusztított fekete kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sonchus Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ősquwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb vállát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 7 spiritusz. 3082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 125, gyógyulás: 52, összesen: -73 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +76 életerő.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 25 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [203,116] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ősquwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 22, gyógyulás: 34, összesen: +12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [203,115] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Carou. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg anyakirálynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy kisebb quwarg isten volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy ősquwarg volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Találkozol Ailindellel. Elenios tanítványa. Egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy Krough fejdíszét, egy merénylő köpenyét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősmágus fülbevalóját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vascarai csizmát és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy őrült varázsló trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[136 pontot használtál fel, van még 69.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[203,114] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy kisebb quwarg isten volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg szellem testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 176, gyógyulás: 100, összesen: -76 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy quwarg őrparancsnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [203,113] Fák, mindenütt csak fák. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+897 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 43, gyógyulás: 58, összesen: +15 ÉP}

Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! Nincs időd félrehajolni. (98 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 12 nyílvessző, purifikátor háj, 2 pirkit, rókafarok. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő bal vállát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg tűzköpő egyik karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg tűzköpő megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg tűzköpő egyik karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 257, gyógyulás: 100, összesen: -157 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus bal középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 7 spiritusz. 3188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 129, gyógyulás: 58, összesen: -71 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +118 életerő.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-62 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 18, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 375 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

SÚLYVÁLTOZTATÁS (24. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az alakváltás egyik sajnálatos korlátozása a súly: nem változhatsz át valamivé, ami sokkal nehezebb nálad. A súlyváltoztatás alakváltó képesség ezt a korlátot igyekszik átlépni, azzal, hogy teststruktúrád átalakításával, szabályozott sejtszaporítással, csonterősítéssel képes vagy testméretedet permanensen megváltoztatni! Ehhez az AV 24 <súly> parancsot kell kiadnod. Ha <súly> értéke 1-10, akkor ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-10 kg-mal szeretnéd megnövelni. Ha a <súly> 11-15, ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-5 kg-mal szeretnéd csökkenteni. Természetesen vannak korlátok, különösen a csökkentésnél, mint arra majd magad is rájössz. A súlyváltoztatás parancs 10 TVP-be és némi fájdalomba (ép veszteség) kerül. Az ép veszteség négyzetesen nő a változás mértékével. Ezenkívül a súlynöveléshez annyiszor 2 kaja kell, ahány kilóval növelni akarsz.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 29 (37) Védekezés: 64 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 394/278 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 919/834 Pénz: 470 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 155/86 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1392 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33960 TP-t kaptál. Jelenleg 1417330 TP-d van. A következő szinthez még 282670 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szellem, küklopsz, Blounther apó. A 229. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5202 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 15/15 szúrófegyverek: 26/81 (+25%)
vágófegyverek: 15/10 ütőfegyverek: 15/94 (+25%) lőfegyverek: 21/27 (+22%)
dobófegyverek: 23/55

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); nyílvessző (#108) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
203,113 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/95 (+99%) 2. nyomkövetés: 32/21 (+36%) 3. mászás: 13/93
4. csapdakészítés: 20/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 56/72
7. titkosírás: 3/47 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/13
10. teológia: 34/49 (+45%) 11. taumaturgia: 58/69 (+41%) 12. szerencsejáték: 2/87
13. versengés: 10/72 14. harcművészetek: 3/25 15. zene: 2/20
16. szörnyismeret: 10/54 17. pszi: 23/10 (+8%) 18. vadászat: 10/71
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 12/98 (+17%) 21. úszás: 8/24
22. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
esszenciavédelem (#165) mágikus ütés (#147) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 64, pontszámod: 849.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 794 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2)
7 kerek kő (#19) 56 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
4 nyílvessző (#108) 2 purifikátor háj (#269) 1 ragasztó (#83)
1 rókafarok (#124) 1 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fekete gyöngy (#99) 1 kék orchidea (#68) 6 mákrózsa virág (#56)
2 pirkit (#153) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 3 rézdarab (#70)
14 spiritusz (#170) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,116) quwarg őrparancsnok (#677), Dornodon rúnaköve, vadász quwarg (#241), quwarg szellem (#676)
(200,116) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), kisebb quwarg isten (#213), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), Lulu King (5271. kalandozó)
(201,116) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, quwarg tűzköpő (#678), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248)
(202,116) quwarg szellem (#676), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Leah oltár, művészi porolit (#720), ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302)
(203,113) quwarg nagymester (#214), kihívás tornya (#502), quwarg tűzköpő (#678), quwarg ősmágus (#302)
(203,114) kisebb quwarg isten (#213), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677)
(203,115) Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg anyakirálynő (#269), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), Ailindel (1202. kalandozó)
(203,116) quwarg nagymester (#214), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, ősquwarg (#300)

Üzenet küldése a karakternek