Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 25. 9h:06' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: jan. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
d 56 17 | eldobod az 56. tárgyat (17 darabot) |
le 711 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat |
kf 1171 1558 811 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat az 1558. tárggyal a 811. tárgyat |
kt 187 7 | elkészíted a 187. tárgyat (7 darabot) |
flh 12 187 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 187. tárggyal |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
vv 164 | elmormolod a 164. varázslatot |
kb 483 669 37 | kiveszel a bankból a 483. tárgyat (669 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 483 37 669 | beraksz a bankba a 483. tárgyat (37 darabot) |
hh 1546 1610 305 | használod az 1546. tárgyat az 1610. tárgyat a 305. tárgyat |
lm 12 15 16 | mozogsz 12 15 16 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált Ciang Csí trófeát, és kinyersz egy alkalmas tyrannoszaurusz rex trófeát. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
lm 16 | mozogsz 16 |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 14 14 14 | mozogsz 14 14 14 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acélkolosszus testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted az acélkolosszus mellkasát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod az acélkolosszus jobb vállát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted az acélkolosszus fémes combját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az acélkolosszus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acélkolosszus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált őrült varázsló trófeát, és kinyersz egy alkalmas acélkolosszus trófeát. 4137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 711 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat |
flh 12 176 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 176. tárggyal |
lm 905 19 20 | mozogsz 905 19 20 |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (98,20)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (98,20)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1585 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jobb karját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! Véres nyál csordul ki a jégtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a norpadolótika testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a norpadolótika kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
kt 119 4 | elkészíted a 119. tárgyat (4 darabot) |
f 119 403 27 | kísérletezel a 119. tárggyal a 403. tárggyal a 27. tárggyal |
kt 449 4 | elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot) |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,40] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Thar'dan.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a griffőniksz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a griffőniksz bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranygriff fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranygriff farkát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megütöd az aranygriff bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aranygriff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az aranygriff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy griffőniksz!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz farkát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a griffőniksz fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a griffőniksz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 1323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [132,43] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel.
(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits egyik karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 139.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [132,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő érző szívű dromedár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 820 1171 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1171. tárggyal |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 1158 254 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
ftv 61 15 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 15. szörnyet |
ftv 61 18 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 18. szörnyet |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY) Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani. |
ARANYGRIFF (304. SZÖRNY) Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen. |
ARANYTOLL (572. TÁRGY) Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte. |
Erő: | 36 (43) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (47) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 379/227 | Jellem: | jó (584) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 37 (51) | Varázspont: | 658/34 | Pénz: | 2924 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/10 | Pszi pont: | 161/210 | EFejl: | 44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 16/67 |
ütőfegyverek: | 25/76 (+18%) | lőfegyverek: | 24/77 (+10%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/90 | 2. nyomkövetés: | 33/4 (+44%) | 3. mászás: | 12/96 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 17/30 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/98 (+10%) | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 5/59 | 8. felderítés: | 17/63 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 9/15 |
10. teológia: | 31/96 (-165%) | 11. taumaturgia: | 29/66 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 12/10 (+7%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 25/91 (+200%) |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 10/7 (+26%) | 18. vadászat: | 15/95 (+200%) |
19. bányászat: | 22/66 (+50%) | 20. testépítés: | 29/82 (+96%) | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 7/10 | 23. csapatmunka: | 4/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 47 | drótszőr (#37) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 16 | mákrózsa virág (#56) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | vashegyű nyíl (#176) | 13 | víz (#27) | 8 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
283 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
6 | pirkit (#153) | 4 | púderkő (#119) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | tyrex csont (#280) |