234. forduló, 236. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 15h:20'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,7] koordinátán.
N.C. Brave átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 3. napján.
N.C. Brave, amikor összefutottatok, adott neked 15 ében tobozt, 11 mocsári penkét [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 11 arany, -2 ÉP] és 26 lótuszvirágot. A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+624 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 565.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad sötét tekercs. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

kb 2 16 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

a 313 5622 20 átadod a 313. tárgyat az 5622. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 gyógykenőcsöt N.C. Brave részére. [5 pontot használtál fel, van még 552.]

aa 865 198 176 átadod a 865. tárgyat a 198. tárgyat a 176. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 natharion gömböt N.C. Brave részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 trikornis szarvat N.C. Brave részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű nyilat N.C. Brave részére. [15 pontot használtál fel, van még 537.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(168,7) ryuku futárbérenc (#765)

[182,27] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus fejét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Thór pörölyével megpöccinted a vortexmágus testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 138 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 349, gyógyulás: 98, összesen: -251 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. Már érzed is a hatást. ( +309 életerő.)
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 840 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (666. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [35 pontot használtál fel, van még 502.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 7 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 588 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 501.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5000 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 90, délre 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[183,28] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb vállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a nanda testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 4, gyógyulás: 43, összesen: +39 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kronokukac!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 7, gyógyulás: 50, összesen: +43 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 ezüsttollú nyilat. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Mindenfelé különböző árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehető alak indul meg feléd. Először csak egy fehér leples szellemnek tűnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Zakariás! Megszólalni se tudsz a meglepetéstől. Körülötte mintha virágozna a természet. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [183,29] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.

[52 pontot használtál fel, van még 439.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[183,30] Még mindig a városban vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 427.]

ve 170 40 megveszed a 170. tárgyat 40
Vásároltál 40 spirituszt. 80 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 427.]

ve 128 15 megveszed a 128. tárgyat 15
Vásároltál 15 sallank karmot. 60 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 427.]

ve 313 20 megveszed a 313. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

bb 27 100 beraksz a bankba a 27. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[184,31] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12450 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ravashack. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján.

Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 415.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágikus ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. [30 pontot használtál fel, van még 385.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+356 varázspont, -713 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +631 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[186,32] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 66 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}

Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,31] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sebesült woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd a woorgard bal oldalát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [188,31] Még mindig dombos terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 362.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), vortexmágus (#418)
(183,28) kristálypalota (#401), Leah oltár, művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), nanda (#224), kronokukac (#285), Zakariás (3628. kalandozó)
(183,29) csodák kútja (#1096)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Ravashack (5188. kalandozó)
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár
(186,32) részeg kalandozók (#187)
(187,31) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231)
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, 39. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely

[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített mösze uralkodó. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított krómkaktuszt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított ovimon-bokrot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy elpusztított amniosz-fát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy albinó küklopsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (82 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor súrolod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 77 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 173, gyógyulás: 75, összesen: -98 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 347.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (88 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütögeted az albinó küklopsz jobb oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 73 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 173, gyógyulás: 69, összesen: -104 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 317.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (65 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 115, gyógyulás: 66, összesen: -49 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 287.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (67 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted az albinó küklopsz bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 139, gyógyulás: 105, összesen: -34 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 257.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 15, 16.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT)
Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a fordulód végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat.

MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY)
Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 39 (54) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 46 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (38) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 62/124 év
Egészség: 27 (43) Életpont: 642/434 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (59) Varázspont: 987/46 Pénz: 1278 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 1928 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36182 TP-t kaptál. Jelenleg 2576882 TP-d van. A következő szinthez még 23118 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, őrjáratozó katona, tollaskígyó. A 235. fordulódban 13713 arany került a bankszámládra. 13713 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 25/0 ütőfegyverek: 33/41 (+13%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 28/72 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/69 (+10%) 2. nyomkövetés: 55/19 (+20%) 3. mászás: 18/93 (+6%)
4. csapdakészítés: 16/94 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/87 6. gyógyítás: 30/11
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 25/59 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 81/11 (+34%) 11. taumaturgia: 72/37 (+45%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/9 (+14%) 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/5
16. szörnyismeret: 25/86 (+30%) 17. vadászat: 3/45 18. bányászat: 30/80 (+2%)
19. úszás: 6/75 20. főzés: 12/30 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), csápos otagi (#395), adamantit gólem (#750), kamionoszaurusz (#767), ryuku gólem (#394), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 30. szintű lényekre fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 dlathog kőzet (#829)
20 gyógykenőcs (#313) 1 natharion gömb (#865) 1 quwarg tojás (#360)
4 trikornis szarv (#198) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 11 isteni könnycsepp (#260)
14 kaja (#2) 2 küklopsz szem (#643) 1 sáfránypor (#211)
14 sallank karom (#128) 40 spiritusz (#170) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) mösze uralkodó (#789), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484), albinó küklopsz (#338)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek