Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 21. 15h:20' EZ A 237. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD 238. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot) |
kb 2 16 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (16 darabot) |
a 313 5622 20 | átadod a 313. tárgyat az 5622. kalandozónak (20 darabot) |
aa 865 198 176 | átadod a 865. tárgyat a 198. tárgyat a 176. tárgyat |
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[182,27] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus fejét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Thór pörölyével megpöccinted a vortexmágus testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 138 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 349, gyógyulás: 98, összesen: -251 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 496.]
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb vállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a nanda testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 4, gyógyulás: 43, összesen: +39 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 7, gyógyulás: 50, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [183,29] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt.
ve 170 40 | megveszed a 170. tárgyat 40 |
ve 128 15 | megveszed a 128. tárgyat 15 |
ve 313 20 | megveszed a 313. tárgyat 20 |
bb 27 100 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (100 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján.
im | imádkozol |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 66 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [187,31] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sebesült woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd a woorgard bal oldalát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [188,31] Még mindig dombos terepen vagy.
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített mösze uralkodó. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (82 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor súrolod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 77 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 173, gyógyulás: 75, összesen: -98 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (88 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütögeted az albinó küklopsz jobb oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 73 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 173, gyógyulás: 69, összesen: -104 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (65 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 115, gyógyulás: 66, összesen: -49 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (67 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted az albinó küklopsz bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 139, gyógyulás: 105, összesen: -34 ÉP}
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT) Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a fordulód végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat. |
MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY) Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass. |
Erő: | 39 (54) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 28 (38) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/124 év |
Egészség: | 27 (43) | Életpont: | 642/434 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (59) | Varázspont: | 987/46 | Pénz: | 1278 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 25/0 | ütőfegyverek: | 33/41 (+13%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 28/72 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) (15 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/69 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 55/19 (+20%) | 3. mászás: | 18/93 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 16/94 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/87 | 6. gyógyítás: | 30/11 |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 25/59 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 81/11 (+34%) | 11. taumaturgia: | 72/37 (+45%) | 12. szerencsejáték: | 2/20 |
13. versengés: | 14/9 (+14%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/5 |
16. szörnyismeret: | 25/86 (+30%) | 17. vadászat: | 3/45 | 18. bányászat: | 30/80 (+2%) |
19. úszás: | 6/75 | 20. főzés: | 12/30 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
udvarolsz az 1639. karakternek |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), csápos otagi (#395), adamantit gólem (#750), kamionoszaurusz (#767), ryuku gólem (#394), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 30. szintű lényekre | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | dlathog kőzet (#829) | |||
20 | gyógykenőcs (#313) | 1 | natharion gömb (#865) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
14 | kaja (#2) | 2 | küklopsz szem (#643) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
14 | sallank karom (#128) | 40 | spiritusz (#170) | 20 | víz (#27) |