234. forduló, 237. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 11. 9h:31'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,78] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 446.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 426.]

dd 56 119 343 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat a 343. tárgyat
Elhajítasz 21 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 púderkövet. Elhajítasz 9 rézgolyót. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

v 22 72 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rézsisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 rézdarab. [-9 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

v 22 242 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy tüskecsapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 sünmedve tüske, 1 lapkorong. [-2 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

hu 56 hulladék: 56
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

t 111 támadod a 111. szörnyet
FT 111 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ragyás burástya! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[116,78] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy varkaudar bajnok száll szembe veled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 72, gyógyulás: 7, összesen: -65 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. [+2% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 tolmokov-koktél.

(Továbbmész...) [115,78] A bozótos után most hegyek között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar íjász száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 81, gyógyulás: 12, összesen: -69 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar behemót.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy roxati zárfaló (ld. enc.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [114,79] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Látsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 62, gyógyulás: 14, összesen: -48 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 70 aranyat. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [67 pontot használtál fel, van még 349.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

v 15 135 4 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új gyöngymangó. [-28 varázspont.] [+7% teo] [20 pontot használtál fel, van még 324.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! 2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 294.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[113,78] Dombos vidékre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy varkaudar varázsló. {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar behemót.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany masszariasztó (ld. enc.).

(Továbbmész...) [112,78] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy varkaudar bajnok. {max. életpontja: 103-192.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 73, gyógyulás: 6, összesen: -67 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+11.}

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 11 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 76, gyógyulás: 14, összesen: -62 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 spiritusz.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+42 életerő.)
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran felszentelt papja. Egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. ölő éremet, egy ryuku mellvértet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Mnebolath trófea, egy Rodrig trófea és egy Brod trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Matula. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[54 pontot használtál fel, van még 240.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 6 519 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 168.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[111,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy Mnebolath száll szembe veled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 104, gyógyulás: 11, összesen: -93 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar hírnök.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% teo] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Nagyot húz a varkaudar hírnök farka a lábadra! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 szárnyas hernyó.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+59 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+41 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [111,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy amniosz-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar felderítő.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 82, gyógyulás: 12, összesen: -70 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Mnebolath.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 151, gyógyulás: 20, összesen: -131 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 25 arany.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+63 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+44 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,81] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [144 pontot használtál fel, van még 24.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 19.]

usz 20 úszol 19 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

usz 20 úszol 19 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

usz 20 úszol 19 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 rézdarabot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 6, 5.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ekharion bébi. 2 kaját habzsol be a nektoraf. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 390 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 39 (48) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 186 cm
IQ: 27 (36) Támadás: 29 (31) Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 456/352 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 652/85 Pénz: 4356 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 18/4 Pszi pont: 82/8 EFejl: 30
Eddig összesen 1614 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 212 TP-t kaptál. Jelenleg 1 086 914 TP-d van. A következő szinthez még 113 086 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Mnebolath, varkaudar varázsló. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 10572 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/81 ökölvívás: 16/64 (+9%) szúrófegyverek: 26/65 (+20%)
vágófegyverek: 16/99 (+6%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 11/91 (+20%)
dobófegyverek: 24/15

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,81 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/91 2. nyomkövetés: 28/79 (+25%) 3. mászás: 12/87 (+8%)
4. csapdakészítés: 28/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 40/67 (+165%)
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 11/27 9. szörnyidomítás: 8/39
10. teológia: 23/26 (+18%) 11. taumaturgia: 35/55 (+17%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 16/80 14. harcművészetek: 10/67 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 26/18 (+20%) 17. pszi: 8/36 (+21%) 18. zárnyitás: 8/56
19. vadászat: 4/49 20. bányászat: 30/43 (+7%) 21. úszás: 14/83
22. főzés: 10/3 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 127 (limit: 405), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 13 380.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 75 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 457 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 265 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 438 ugh méreg (#166) 6 polip szívóka (#391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
20 áldott kő (#642) 6 vas dobónyíl (#189) 63 ramit kő (#226)
10 esszenciakristály (#350) 68 jégszilánk (#1128) 5 nyomkereső talizmán (#671)
277 sárkánypikkely (#292) 158 gyógykenőcs (#313) 3519 ugh méreg (#166)
10 varázskő (#305) 14 térhajlító kavics (#1539) 24 őskristály-szilánk (#1525)
162 szent jogar (#150) 1012 kaktuszbogyó (#429) 2 Xanathal karkötője (#956)
7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 20 mákrózsa virág (#56) 3 nyílvessző (#108)
1 púderkő (#119) 9 rézgolyó (#343) 1 rézsisak (#72)
1 tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
77 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 arany masszariasztó (#437)
1 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135) 1 inváziós trófea (#2166)
1 lapkorong (#80) 1 ramit kő (#226) 1 roxati zárfaló (#314)
5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14)
3 szárnyas hernyó (#69) 2 tolmokov-koktél (#351) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112 113 114 115 116 117 118
77
78
79
80
81
82
(111,79) Sheran oltár, 44. jellempróba, művészi porolit (#720), Mnebolath (#237), varkaudar hírnök (#686)
(111,80) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 49. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133), Mnebolath (#237)
(111,81) gyilkos sallankok (#85), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Sheran oltár
(112,78) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, varkaudar bajnok (#190), Thargodan csontváz (#297), Matula (1601. kalandozó)
(113,78) oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, varkaudar varázsló (#271), varkaudar behemót (#189)
(114,79) quwarg boly (#359), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg nagymester (#214)
(115,78) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, varkaudar íjász (#687), varkaudar behemót (#189)
(116,78) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ragyás burástyák (#111), varkaudar bajnok (#190), Thargodan csontváz (#297)
(117,78) ragyás burástyák (#111)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.04.11 09:11 Változások a számládon! 17 zseton átutalása a(z) 9467. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek