Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 23. 9h:08' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: jan. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
hu 51 45 57 | hulladék: 51 45 57 |
hu 4 17 152 | hulladék: 4 17 152 |
vv 164 | elmormolod a 164. varázslatot |
kb 389 1 | kiveszel a bankból a 389. tárgyat (1 darabot) |
kb 733 3 | kiveszel a bankból a 733. tárgyat (3 darabot) |
kt 734 1 | elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot) |
bb 734 2 | beraksz a bankba a 734. tárgyat (2 darabot) |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét.
ve 164 2 | megveszed a 164. tárgyat 2 |
v 22 164 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 164 | elmormolod a 22. varázslatot |
ea 166 60 | eladod a 166. tárgyat 60 |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [139,44] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [138,43] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 125 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ryuku vadászing (ld. enc.). 1524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
(Továbbmész...) [136,41] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy ongóliant irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [135,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák farkát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a troll ritualista bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [133,38] Továbbra is alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [132,38] Továbbra is alacsonyhegység. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy földsárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a földsárkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
945 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
le 141 | leveszed/lerakod a 141. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a degradátor ízelt testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor ízelt testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A degradátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. (ld. enc.) 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a joviális m.szockó testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a joviális m.szockó gömbtestét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával többször eltalálod a joviális m.szockó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A joviális m.szockó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kígyóbőr kesztyűt, szereztél 1 szockó hólyagot. (ld. enc.) 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kneopatikus mollusk fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kneopatikus mollusk testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a kneopatikus mollusk jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a kneopatikus mollusk jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 305 | használod a 305. tárgyat |
vv 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 4 5 10 | mozogsz 4 5 10 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vízionár puha bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vízionár bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 18 | mozogsz 18 |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a pszi elementál nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 305 | használod a 305. tárgyat |
lm 15 905 12 | mozogsz 15 905 12 |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 szent jogar, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (98,20)-> 6 arany, -2 ÉP]. Elhajítod a vacak quwarg nagymester trófeát, és kiszedsz egy ongóliant trófeát. 1535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
lm 900 11 17 | mozogsz 900 11 17 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az acélkolosszus testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd az acélkolosszus fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával párszor megpöccinted az acélkolosszus mellkasát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd az acélkolosszus jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod az acélkolosszus bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
flh 12 187 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 187. tárggyal |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 16 | mozogsz 16 |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával párszor keményen megütöd az acélkolosszus fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted az acélkolosszus jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd az acélkolosszus fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus jobb karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
lm 14 | mozogsz 14 |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor megcsapod az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod az acélkolosszus fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus fémes combját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 141 | kézbeveszed/felveszed a 141. tárgyat |
flh 12 176 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 176. tárggyal |
lm 19 905 20 | mozogsz 19 905 20 |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY) Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY) Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
Erő: | 36 (41) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (49) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 371/238 | Jellem: | jó (579) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (45) | Varázspont: | 635/8 | Pénz: | 2641 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/22 | Pszi pont: | 161/187 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 16/67 |
ütőfegyverek: | 25/58 (+11%) | lőfegyverek: | 24/67 (+6%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/90 | 2. nyomkövetés: | 32/60 (+24%) | 3. mászás: | 12/85 |
4. csapdakészítés: | 17/25 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/88 (+16%) | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 5/59 | 8. felderítés: | 17/53 (+40%) | 9. szörnyidomítás: | 9/15 |
10. teológia: | 33/61 (+50%) | 11. taumaturgia: | 29/63 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 12/3 | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 23/91 (+30%) |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 9/81 (+33%) | 18. vadászat: | 13/95 |
19. bányászat: | 22/16 (+50%) | 20. testépítés: | 28/86 | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 7/10 | 23. csapatmunka: | 4/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | 15. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzeső (#61) | >> | 18. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | bunthar bőr (#733) | 1 | bunthar zsák (#734) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
31 | kaja (#2) | 6 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | spiritusz (#170) | 17 | tüske (#22) | |||
60 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
164 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
2 | csontpálca (#329) | 3 | degradátor váladék (#354) | 39 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 27 | pirkit (#153) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szigony (#389) | |||
1 | szockó hólyag (#355) | 6 | tinta (#101) | 4 | vízionár szem (#102) |