234. forduló, 236. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 13. 12h:23'
EZ A 1079. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
1080. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,75] koordinátán.
Az 1. napon Jaelithe a "Más" leszívott rólad pszivel 39 életpontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1250. hetének nyerőszámai: 20, 27, 30. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 570.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 7. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 565.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
234 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

v 7 89 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 562.]

dd 57 188 eldobod az 57. tárgyat a 188. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 1 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

fkt 447 60 felt. készítesz a 447. tárgyat (60 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[137,74] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [137,73] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Földrengető nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Földrengető testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Földrengető testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Földrengető bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Földrengető néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-30 életerő). A Földrengető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 monstrum vállvédő. 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [137,72] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő varkaudar felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő bal karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar felderítő, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [47 pontot használtál fel, van még 515.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 504.]

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 492.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 479.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[138,71] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [139,70] Még mindig füves síkságon vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem bal oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 330 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 114 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 649, gyógyulás: 0, összesen: -649 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 728 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Déja vu, 1 Orzag bilincse, 1 Vérfürdető magszim, 1 Temető. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 4 Déja vu, 1 Kaszabolósáska. Ez póker! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 3 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső, 1 Illúziósárkány. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány, 1 Ellenvarázslat, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 728 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 80 darab aranyérmét.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 728 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [140,69] A síkságot ritka erdő váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a gyilkos tetű testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sakamoto Takumi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 409.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 364 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 406.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[139,68] Még mindig az erdőben vagy. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [138,67] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [139,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 376.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 7 29 8 mozogsz 7 29 8
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [26. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-86 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [19. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 48 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] A fal előtted valamilyen ismeretlen ragacstól csillog. Igyekszel nem hozzáérni, de a járat túl szűk, te pedig nem vagy elég ügyes: kezed azon nyomban hozzátapad. Pillanatokon belül mozdítani sem tudod karodat, és amikor lenézel rá, megérted miért: teljesen elkövesedett. Úgy tűnik semmit sem tehetsz: hiába maszírozod, hiába próbálod feszegetni, nem mozdul. Aztán legnagyobb örömödre, egy idő múlva magától megszűnik a kövesedés. (-28 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [103 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 52 64 29 mozogsz 52 64 29
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [43. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [44. PONT.] Haladsz előre. [45. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [46. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [47. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [49. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [51. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [52. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[27 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 8 52 64 mozogsz 8 52 64
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 236.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 40 mozogsz 40
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [34. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [35. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [37. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [38. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [39. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 206.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: ef 2 503 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 177.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 2, 27.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. 2 kaját habzsol be a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 177 pontod maradt, ebből a következő körre 177 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 34 (47) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 156 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 42 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 33 (41) Életpont: 661/661 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (34) Varázspont: 658/0 Pénz: 3829 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 36/17 Pszi pont: 181/234
Eddig összesen 1806 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 686 TP-t kaptál. Jelenleg 1 746 423 TP-d van. A következő szinthez még 253 577 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, orbitális mackósajt, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 63 az új rendszer szerint. A 220. fordulódban 5009 arany került a bankszámládra. 5309 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/2 szúrófegyverek: 28/97 (+1%) vágófegyverek: 20/46 (+20%)
ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 25/64 (+9%) dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
139,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/97 2. nyomkövetés: 65/19 (+6%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/51 5. csapdakészítés: 26/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/16 (+24%)
7. gyógyítás: 51/74 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 17/66
10. szörnyidomítás: 5/64 11. teológia: 22/22 (+7%) 12. taumaturgia: 29/26 (+5%)
13. szerencsejáték: 2/67 (+12%) 14. versengés: 16/75 (+36%) 15. harcművészetek: 6/57
16. zene: 11/24 (+12%) 17. szörnyismeret: 16/92 18. pszi: *19/100
19. vadászat: 23/97 (+12%) 20. bányászat: 30/68 (+3%) 21. úszás: 1/0
22. főzés: 7/63 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1700 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
84 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
2 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 gólem talizmán (#811) 6 kerek kő (#19)
1 monstrum vállvédő (#1577) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107) 1 tankány karom (#237)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

136 137 138 139 140 141
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
(137,72) varkaudar felderítő (#7133), Dornodon oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(137,73) Földrengető (#7011), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(137,74) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, 33. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(138,67) oltár, 40. jellempróba
(138,71) erszényes elkarog (#354), patak, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(139,66) oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(139,68) purifikátor (#157)
(139,70) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417), karmos tankány (#137)
(140,69) gyilkos tetvek (#116), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nemrég nyugatra, az Ördögi Kör épületeibe bekerült bérvarázsként az esszenciavédelem. Sajnos ettől a keleti Káoszkatedrálisban már nem rakják fel. Egyszerre nem tud mindkét helyen elérhető lenni, programozási okok miatt. Mivel nyugaton Chara-din hívei nem tudják megszerezni ezt a varázslatot, keleten pedig minden isten számára elérhető, így inkább nyugaton hagyjuk meg bérvarázsként.
* - Csökkentettük Moi Ro Fánál és a sötét ölésznél a tudás gyöngye találási esélyét. Alacsony kincskeresés bónusznál ez nem jelent jelentős csökkenést, de megakadályozza, hogy magas kincskereséssel túlzott eséllyel legyen farmolható. Átnézzük majd, hogy ki mennyi gyöngyöt farmolt eddig, és korrigáljuk.
* - A Végzet kitűzője védett ugyan a kisebb tulajdonságszívás ellen, de nem biztosított automatikus támadást, mint ahogy a tulajdonságpajzs teszi. Ezt javítottuk.
* - A Föld síkján, ha omlásba kerül a karakter, akkor is elvarázsolja a felszínre ugrást, ha ezzel negatívba megy a TVP-je.
* - Tudati portya közben (501. KT-képesség) nem lehet bűvölni.
* - Átgondoltuk a tudás gyöngye kérdést, és visszaállítottuk az eredeti esélyt arra, hogy a sötét ölészből vagy Moi Ro Fából essen a gyöngy. Ezzel együtt megváltoztattuk a kincskeresést úgy, hogy a kincskeresés bónusz nem számít akkor, ha szörnyből kincsként esik a tudás gyöngye. A gyöngy vadászatok átnézése folyamatban van, és elképzelhető, hogy lesz változás majd a kincskeresésben is később, ami a szörnyek kincseit érintheti.

Üzenet küldése a karakternek