233. forduló, 235. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 3. 15h:02'
EZ A 537. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
538. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,89] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 ezüsttőrt (2 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar lándzsát (1 arany kikiáltási áron), 7 ubuk tüskét (7 arany kikiáltási áron), 1 darázsszárnyat (1 arany kikiáltási áron), 1 dorony tüdőt (1 arany kikiáltási áron), 2 lajhár csontot (2 arany kikiáltási áron), 4 varkaudar csontot (4 arany kikiáltási áron), 5 bronzhegyű nyilat (5 arany kikiáltási áron), 10 borkonyó bibét (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku nadrágot (3000 arany). Átveszed a sikeresen eladott 4 sallank nyíl (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 8 csillezsályalevél (eladási ár: 980 arany, ebből a kezelési költség: 78 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 shinai gömböt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 kvazár páncélt (2000 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 11 ubuk dobónyílat (111 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 ezüsttőr (eladási ár: 17 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 varkaudar lándzsa (eladási ár: 4 arany), 7 ubuk tüske (eladási ár: 7 arany), 1 darázsszárny (eladási ár: 4 arany), 1 dorony tüdő (eladási ár: 7 arany), 2 lajhár csont (eladási ár: 10 arany), 10 borkonyó bibe (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+11 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Gyermekedet látod magad előtt, amint Téged figyel, s Te tanítod. Mesélsz neki a régi időkről, szüleidről, barátaidról, hogy mi volt a tűzvész előtt, hogy éltek akkor az emberek, milyen volt a ház, ahol felnőttél, milyen terveid voltak, mikor akkora voltál, mint ő. Majd énekelsz, s őt is megtanítod néhány egyszerű dalra. Előtörnek belőled a régi emlékek, s tudod, egyszer azt is el kell mondanod, mindez már csak a szívekben és álmokban él. Gyermeked simogatására ébredsz.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+233 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 792. hetének nyerőszámai: 6, 2, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy liumbe nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (5 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Nyelvével a liumbe eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. Jutalmad nem marad el (+21 varázspont). 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 460.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

vps 65 VP spórolása: 65
Félreraktunk, letiltottunk neked 65 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 440.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 435.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 320 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 432.]

bb 331 56 68 beraksz a bankba a 331. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 mákrózsa virágot. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

kt 13 1 elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőkalapácsot. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 420.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. IQ-d TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 412.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szeksztánst. IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 397.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[111,90] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 malomkő (ld. enc.). Magadhoz veszed. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [110,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Sheran templomot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [109,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. Varázserőd töltődik (+21 varázspont). 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 371.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[108,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. Jól harcoltál! (+21 varázspont.) 1025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy móricserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,94] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. Kiváló munka volt (+5 varázspont). 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [106,95] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 72 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 342.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[105,96] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tetemember. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
Összefutsz Carbon nal . A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Vérmes Amazon trófea és egy Mély Grum trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hopp, átugrik egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [106,97] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy szutykos remák jelenlétét jelzi. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ó, a francba! Nem sikerült a szutykos remák csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gonyolék. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű lándzsa, 3 sallank nyíl és egy bumeráng. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar támad rád.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű nyíl, egy láncing, egy bronzsisak és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Cras Lorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar behemót. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Maszat el Moszaddal. Ő Törpilla férje! Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy óriásféreg trófea és egy Brod trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[80 pontot használtál fel, van még 262.]

vpf 65 VP elővétele: 65
Felszabadítottunk neked 65 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,96) tetemember (#123), nekrofun (#173), 37. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), egy ismeretlen isten rúnaköve, Carbon (2627. kalandozó)
(106,95) dombi yeti (#366), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(106,97) szutykos remák (#191), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, művészi porolit (#720)
(107,94) tüskés harci gromak (#156)
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Elenios oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), manaelementál (#290), varkaudar behemót (#189), Maszat el Moszad (5265. kalandozó)
(108,93) epokitféreg (#147), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 21. jellempróba
(109,92) sóhajtó dorony (#112), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve
(110,91) Fairlight rúnaköve
(111,90) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(112,89) liumbe (#349)

[73,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Találsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 6 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz Sendiel, a dalnok kal . Felszerelésében egy lant található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy karmazsin huhogó trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Te dobsz először, ötös. Ellenfeled kockáján egy négyes látható. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból! [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[5 pontot használtál fel, van még 247.]

v 228 669 elmormolod a 228. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kalmárszem varázslatot!
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db,
mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db,
rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db,
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, ketrec (#216) 114 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
gromak páncél (#270) 45 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db,
raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db,
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db,
troll csont (#704) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, párducszem (#1073) 3 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

[-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 232.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester bal középső lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 26 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 kristálygömböt. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [60 pontot használtál fel, van még 172.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 142.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] A befejezéshez még 1153 TU szükséges. [70 pontot használtál fel, van még 72.]

fkt 1264 2 felt. készítesz az 1264. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

fkt 176 20 felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

kb 2 8 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 12 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 12 amnioszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 55.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 54.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 215 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 6, 15.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Gyermekedet most már nem lehet többé gyermeknek tekinteni: felnőtt kalandozó ő, minden tudással, amit ilyen rövid idő alatt át lehetett neki adni, de komoly tapasztalat nélkül. A tanítását azzal fejezed be, hogy leírod, milyen kalandozókkal találkoztál eddig - talán hasznát veszi majd. Itt van Sendiel, a dalnok is, aki szintén mesél az általa ismert karakterekről. Elmondja, melyiktől kell óvakodni, melyikkel lehet barátkozni, üzletelni. A felnőtté avatás véget ért: gyermeked mostantól már a maga ura, önállóan fog kalandozni. Könnyes szemmel búcsúztok. [Megjegyzés: mellékeltük gyermeked 0. fordulóját, ez ingyenes. Döntsd el, hogy te vagy valamelyik barátod szeretne-e ezzel a karakterrel játszani. Ha igen, akkor kérlek, töltsd ki a mellékelt Jelentkezési Lapot, adj nevet, nemet, külsőt a bébinek. Rögtön küldhetsz számára már egy UL-t is, onnét indul, ahol ezt a fordulót befejezted. A JL visszaküldésére és a gyermek elindítására a forduló betáplálásának időpontjától egy hónapon keresztül van lehetőséged, ezután a karaktert automatikusan kitöröljük, úgy vesszük, hogy senki sem akar vele játszani.] Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Egy kaját töm magába a karmazsin huhogó. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 54 pontod maradt, ebből a következő körre 54 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 429 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

MALOMKŐ (1205. TÁRGY)
Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát.

KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 128. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 21 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 35 (41) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 148/158 év
Egészség: 26 (29) Életpont: 363/314 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 580/55 Pénz: 7471 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 157/117 EFejl: 20
Eddig összesen 1477 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10896 TP-t kaptál. Jelenleg 793926 TP-d van. A következő szinthez még 6074 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, quwarg nagymester, Brod. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 9849 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 68 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 12 5. csapdakészítés: 17 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 9
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 32 12. taumaturgia: 34
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 19 15. zene: 21
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 19 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 31 21. főzés: 10
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4848. karakternek
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 13 mutáns csont (#331)
1 ovimon-bogyó (#207) 5 smirglilevél (#29) 4 spiritusz (#170)
1 távcső (#42) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 12 amniosz (#203) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249)
6 csillezsályalevél (#1253) 1 dorony tüdő (#212) 1 fáklya (#36)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 1 ilkin érc (#232)
2 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 1 kristálygömb (#265)
1 láncing (#222) 1 liumbe hajtás (#655) 10 mákrózsa virág (#56)
1 malomkő (#1205) 3 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
3 sallank nyíl (#129) 1 szeksztáns (#32) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű nyíl (#176)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,59) manaelementál (#290), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek