233. forduló, 235. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 29. 8h:48'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [317,113] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 74 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 1583. hetének nyerőszámai: 7, 25, 26. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 604.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 599.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 594.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 594.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Elhasználsz egy íjászkencét. Alaposan bekenegeted vele a lőfegyveredet, sőt, még a kezedre is jut belőle. Tuti hatás! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 579.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 575.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 575.]

vv 243 0 0 elmormolod a 243. varázslatot
Sajnos ennek a varázslatnak a használatához magasabb taumaturgia szakértelem lenne szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 3. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 625.]

* 4. KP: ek 285 6 0 t. energia kisütése: 285 6
Előveszel 6 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +6 szerencse, +6 védelem). [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 625.]

* 5. KP: ef 7 540 0 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 576.]

* 6. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]

* 7. KP: v 82 230 0 elmormolod a 82. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: zoloboo sámán. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 8. KP: vv 90 0 0 elmormolod a 90. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 9. KP: vv 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 567.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
V 82 230 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

hu 258 hulladék: 258
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 72 használod a 72. pszi képességet
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 557.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-55 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 552.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-59 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 547.]

kf 1559 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

m 8 mozogsz északra
[317,112] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Suhanó Árny nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 80.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 149 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Suhanó Árny testét. (7 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ében dobónyilat. 71 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Suhanó Árny bal oldalát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod a Suhanó Árny jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Suhanó Árny minden csapását hárítanod. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Alig tudod elkerülni, hogy a szörny le ne metssze a fejed. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 koponya gyűrű. 8 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 334, gyógyulás: 136, összesen: -198 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rejtett kolostort. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz oldalzsákot. (ld. enc.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kátránygödröt. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 541.]

kt 1172 elkészíted az 1172. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 oldalzsákot. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[316,111] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy Thargodan mágus. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-880.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 218 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 178 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bal lábát. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (313,117)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 400, gyógyulás: 108, összesen: -292 ÉP}

Lassan megszabadul az elméd egy ártó varázslattól, ahogy egy korty az életvízből megszünteti a régóta tartó sorvasztást. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [315,110] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérckirály. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+20.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály testét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod a lidérckirály jobb oldalát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Vámpírölővel jól megszurkálod a lidérckirály bal oldalát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Naginatával megérinted a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 64, gyógyulás: 15, összesen: -49 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [314,110] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy vámpírféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 56 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg jobb oldalát. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a vámpírféreg testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 16 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 344, gyógyulás: 26, összesen: -318 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+915 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy ében sziklatornyot. Elteszed a látcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 516.]

vv 58 elmormolod az 58. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 515.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[313,110] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Találsz egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok! {max. életpontja: 581-640.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok bal karját. (7 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a káoszbajnok fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a káoszbajnok testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 107, gyógyulás: 72, összesen: -35 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy ében hadúr! {max. életpontja: 651-720.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal lábát. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr fejét. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 118 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod az ében hadúr bal lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vámpírölővel megbököd az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 141, gyógyulás: 153, összesen: +12 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón! {védettsége: 80 szúró, 25 vágó, 80 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón fejét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a zafír drakón jobb oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 143, gyógyulás: 107, összesen: -36 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy Notermanthi báró! {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró kosfejét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró jobb lábát. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a Notermanthi báró testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró jobb lábát. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Naginatával meghorzsolod a Notermanthi báró jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15 023 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 299, gyógyulás: 182, összesen: -117 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy taalru herceg! {max. életpontja: 681-760.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg fejét. (7 támadással 221 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg egyik lábát. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a taalru herceg testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-4 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a taalru herceg tigristestét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Naginatával megkarcolod a taalru herceg póklábát. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 96, gyógyulás: 213, összesen: +117 ÉP}

A terem végében van egy hatalmas láda. Felemeled a tetejét! Nicsak, mit találtál: 1 varázskövet. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősöreg góliát lehet. {egyik sebzési módja: 1x 30d8+40.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 28 arany, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 vasérc. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 18 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 160, gyógyulás: 64, összesen: -96 ÉP}


(Továbbmész...) [313,111] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy viharóriás barlangot. Délnyugatra nézve látsz egy életsziklát. Nyugatra egy lávató van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősöreg góliát. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát bokáját. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Az ősöreg góliát nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 18 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 169, gyógyulás: 146, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [314,112] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd.

Találsz egy viharóriás barlangot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy gejzírt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 457.]

vv 58 elmormolod az 58. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+828 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 456.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás hátát a falnak vetve alszik, vagy legalábbis úgy látszik. De amikor közelebb lépsz, szeme felpattan. Kezdődjék hát a csata! {támadása: 60.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán jobb lábát. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás sámán testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Naginatával megbököd a viharóriás sámán oszlopos lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A viharóriás sámán egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 44 aranyat. 10 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 291, gyógyulás: 121, összesen: -170 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 446.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[314,113] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [314,114] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 434.]

ft 776 1 támadod a 776. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 434.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy márvány sárkány. {egyik sebzési módja: 2x 10d8+20.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 162 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (86 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a márvány sárkány testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], 39 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 600, gyógyulás: 151, összesen: -449 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 394.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 354.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a dalos szilmill. 2 kaját töm magába a sullár. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 575 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY)
A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is!
Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz.
- Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni...
- A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön.
- Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.]

OLDALZSÁK (1172. TÁRGY)
A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva.
- Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte?
- Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel!
Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.]

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios hittérítője vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 30 (47) Szint: 42 Merészség: 99/7 Magasság: 261 cm
IQ: 27 (42) Támadás: 68 (72) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 25 (38) Védekezés: 88 (96) Menekülés: 15 % Életkor: 23/46 év
Egészség: 23 (35) Életpont: 1603/967 Jellem: jó (334) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (63) Varázspont: 941/771 Pénz: 13606 arany Kép. pont: 84
Tudatpont: 90/13 Pszi pont: 258/265 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3254 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 164 623 TP-t kaptál. Jelenleg 10 154 031 TP-d van. A következő szinthez még 345 969 TP szükséges. Trófeáid: Dühöngő, márvány sárkány, drótszőrű mópat. A 231. fordulódban 502 arany került a bankszámládra. 517 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/40 szúrófegyverek: *44/100 (+5%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 33/81 (+8%) dobófegyverek: 8/97

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (19 -21.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -36.); mihlanil nyíl (#597) (37 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
314,114 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 366
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 30/4 Pszi katalizátor 50/15 Max életkor 83 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 383 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/38 2. nyomkövetés: 52/2 3. mászás: 27/46 (+7%)
4. csapdakészítés: 19/23 5. csapdaészlelés: 7/15 6. gyógyítás: 8/43
7. titkosírás: 7/3 8. felderítés: 24/1 9. szörnyidomítás: 7/65
10. teológia: 61/96 (+17%) 11. taumaturgia: 59/79 (+15%) 12. szerencsejáték: 5/5
13. versengés: 11/18 14. zene: 20/82 15. szörnyismeret: 16/32
16. pszi: 23/46 (+37%) 17. zárnyitás: 2/38 18. vadászat: 45/48
19. vitalitás: 3/45 20. bányászat: 16/86 (+51%) 21. testépítés: 25/95
22. úszás: 10/19 23. főzés: 10/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), lidércúr (#252), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Suma Surma (#6137), csápos otagi (#395), Szipor (#6146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
27. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vakító fény (#43), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), Solisar aurája (#240)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar behemót, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0)
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 125, 127, 129, 131, 134, 135, 136, 171, 192, 193, 245, 278, 279.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 1225, vv 182 57 364, h 305, vv 243.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 136 TU. szükséges még: 14 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1394 TU szükséges.)

Összsúly: 317.63 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 350 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 1 életvíz (#1500) 2 gyöngymangó (#135)
1 íjászkence (#1225) 1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
6 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 2 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 szent jogar (#150) 26 Thargodan esszencia (#328)
3 tinta (#101) 1 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
757 arany (#50) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 koponya gyűrű (#1733)
8 madártoll (#112) 1 oldalzsák (#1172) 1 sárkányfog (#617)
2 vámpírfog (#1221) 1 varányszem (#30) 1 vas dobónyíl (#189)
6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

312 313 314 315 316 317 318
109
110
111
112
113
114
115
(313,110) ében sziklatorony (#589), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), zafír drakón (#320), Notermanthi báró (#323), taalru herceg (#307), érclelőhely, ősöreg góliát (#313)
(313,111) érclelőhely, ősöreg góliát (#313)
(314,110) vámpírféreg (#782)
(314,112) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, viharóriás sámán (#324)
(314,114) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(315,110) lidérckirály (#316), nekrofun (#173)
(316,111) Thargodan mágus (#318)
(317,112) Suhanó Árny (#7616), rejtett kolostor (#493), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek