232. forduló, 234. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 22. 9h:20'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,54] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Dornodon követői minden eddiginél förtelmesebb gaztettre készülnek.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Hoppá, hiszen ez Gormille! Rövid társalgás után egyikőtök indítványozza, hogy mérjétek össze erőtöket szkanderben. Amint a két kar egymásnak feszül, rögvest alkalmi nézőközönség gyűlik körétek! Az apró kezecskét azonnal az asztalra nyomod. Hát, ez elég megalázó volt! Fejedet rázva nézed a szomorúan távozó kalandozó után.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! De hiszen ismeritek egymást, ő Gormille! Dumcsi közben a falra akasztott dart-táblára téved a tekinteted. Partnered beleegyezően bólint. Dartokat kértek, megállapodtok a szabályokban, aztán kezdődik is a játék. Úgy elvered az ellenfeledet, mint a csüldős malacot! Lemostad a pályáról, úgy kell felsegíteni. Lenéző mosollyal búcsúztatod a vert kalandort.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 sallank karmot (144 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (143 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (142 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (154 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (153 arany kikiáltási áron), 1 bőrkantárt (1224 arany kikiáltási áron), 1 ryuku tájolót (1024 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 sallank karom (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 133 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 162 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 teknősesszencia (eladási ár: 424 arany, ebből a kezelési költség: 33 arany) ellenértékét.
Gormille, amikor összefutottatok, adott neked 18 gyógykenőcsöt. Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 435.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

tno 6 7 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

bb 2 1137 1205 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1137 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 105 kaját. Beraksz a bank széfjébe 20 varkaudar pálinkát. Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

flh 8 249 felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal
Ok, FLH 8 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 428.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

ek 40 11 t. energia kisütése: 40 11
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 478.]

fkt 36 3 felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[93,53] Továbbmész a város utcáján.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Mohón iszol belőle. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "

(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 21.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Chinivel. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy púpos burástya cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 17.} Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [16 pontot használtál fel, van még 462.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 412.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 16 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 magszim belet. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy malmot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a légirozmár testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,64] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) [136,63] Dombos terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 14 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [40 pontot használtál fel, van még 372.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag halászlét. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Bizony rég ettél már ilyen finomat! (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 422 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 365.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[137,62] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +118 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. [Rahn ékkő:] 316 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [138,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. {támadása: 22.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a quwarg királynő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [139,60] Fák, mindenütt csak fák. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 16.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 335.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[140,60] Tovább barangolsz a fák között. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vércápa előtt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Ködfátyol Zerya ával . Jobb kezében egy kőkést tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 1.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a harci kalapácsot a másikra ugrasz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [28 pontot használtál fel, van még 307.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 287.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a harci kalapácsot ellenfeledre támadsz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a harci kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [20 pontot használtál fel, van még 267.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a harci kalapácsot a másikra támadsz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a harci kalapácsot ellenfeledre támadsz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 237.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a harci kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [20 pontot használtál fel, van még 217.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a harci kalapácsot ellenfeledre rontasz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a harci kalapácsot ellenfeledre támadsz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 167.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a harci kalapácsot ellenfeledre rohansz. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a harci kalapácsot a másikra ugrasz. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a harci kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 127.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a harci kalapácsot a másikra támadsz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás).

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a harci kalapácsot a másikra rohansz. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vércápa farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a harci kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 97.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +85 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 97.]

h 1589 419 301 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab fpi formázó minta van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután din formázó minta iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 94.]

h 1589 418 189 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz era formázó mintát. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható vas dobónyíl. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (99,19): 1 db, (100,80): 2 db. Ára 14 arany. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
H 1271 312 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

kb 389 1 kiveszel a bankból a 389. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

v 96 92 54 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(134,65) vérfürdető magszim (#148), grok-képződmény (#149), malom (#1204), oltár, légirozmár (#94)
(135,64) gumifa (#38), oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(136,63) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86)
(137,62) élőholt quwarg (#202), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), városépítkezés (#398), oltár
(138,61) városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), quwarg királynő (#153)
(139,60) quwarg felderítő (#299), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(140,60) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), élőholt quwarg (#202), Ködfátyol Zerya (5187. kalandozó), vércápa (#193)

[92,54] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadó környékén szokatlanul nagy a nyüzsgés. Aha! A múltkori tintahuszár asztala körül tolonganak a kalandozók. Ez most vagy azt jelenti, hogy jó üzlet a marhapásztorkodás, vagy azt, hogy sorstársaid nagyon elégedetlenek a fizetségükkel. Szerencsére neked már nincs dolgod itt. Elvégezted a munkát, és felmarkoltad a jutalmad. Megvonod a vállad, és továbbállsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 81.]

be 611 30 7 bemész a 611. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kiperkálod a fizetséget, 18 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 104 244 leírod a 2222. kalandozónak a 104. szörnyet a 244. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 159 251 leírod a 2222. kalandozónak a 159. szörnyet a 251. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 160 261 leírod a 2222. kalandozónak a 160. szörnyet a 261. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy tyrannoszaurusz rex. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bájitalt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 165 283 leírod a 2222. kalandozónak a 165. szörnyet a 283. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bávatag golombár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 216 284 leírod a 2222. kalandozónak a 216. szörnyet a 284. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt sullár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét italt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 224 296 leírod a 2222. kalandozónak a 224. szörnyet a 296. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy nanda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 225 297 leírod a 2222. kalandozónak a 225. szörnyet a 297. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy átokmurgattyú. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 226 352 leírod a 2222. kalandozónak a 226. szörnyet a 352. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy norpadolótika. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 230 398 leírod a 2222. kalandozónak a 230. szörnyet a 398. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) városépítkezést. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 2222 240 510 leírod a 2222. kalandozónak a 240. szörnyet az 510. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi doareg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

a 36 2222 2 átadod a 36. tárgyat a 2222. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 fáklyát Gormille részére. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 20 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 20 smirglilevél. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 76.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 105 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 20 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 131 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 6, 24.
Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 450 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 22 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 61/62 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 312/274 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 522/168 Pénz: 13546 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 138/237 EFejl: 24
Eddig összesen 2065 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8871 TP-t kaptál. Jelenleg 813621 TP-d van. A következő szinthez még 186379 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, fagymágus. A 222. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/12 (+92%) ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 24/23 (+7%) ütőfegyverek: 27/1 (+1%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 27/91 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 440 időszaki: 23

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/70 2. nyomkövetés: 51/34 (+17%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 13/45 (+2%) 5. csapdakészítés: 16/79 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/63
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 11/60 9. felderítés: 24/30
10. szörnyidomítás: 10/40 11. teológia: 34/53 (+8%) 12. taumaturgia: 33/89 (+6%)
13. szerencsejáték: 6/19 14. versengés: 17/70 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 28/30 17. pszi: 19/55 (+6%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/64 21. úszás: 8/5 (+50%)
22. főzés: 14/81 (+10%) 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 gyíkfű (#201)
1 halcsont (#390) 1 tükör (#43) 7 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56)
20 smirglilevél (#29) 1 szigony (#389) 5 ugh méreg (#166)
29 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,54) fogadó # (#611), oltár, 6. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek