Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 21. 9h:26' EZ A 248. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD 249. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 55 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával eltalálod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a bunthar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával eltalálod a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a bunthar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
kt 7 1 | elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 500.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Storm egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
lm 2 14 16 | mozogsz 2 14 16 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
lm 905 17 | mozogsz 905 17 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
kpcs 3 17 | kapcsoló 3 |
lm 33 20 900 | mozogsz 33 20 900 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 29 32 39 | mozogsz 29 32 39 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 20 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a Zinthurg jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 9 arany és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
fog 88 274 | elfogod a 88. szörnyet a 274. tárggyal |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Továbbmész...) [132,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy érző szívű dromedár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
Erő: | 36 (43) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (49) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 371/284 | Jellem: | jó (571) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (43) | Varázspont: | 635/353 | Pénz: | 3505 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/22 | Pszi pont: | 161/205 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 16/67 |
ütőfegyverek: | 25/36 (+15%) | lőfegyverek: | 24/56 (+13%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/90 | 2. nyomkövetés: | 32/0 (+32%) | 3. mászás: | 12/80 |
4. csapdakészítés: | 17/15 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 8/72 (+31%) | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 5/59 | 8. felderítés: | 17/13 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 8/90 |
10. teológia: | 32/72 (+35%) | 11. taumaturgia: | 29/35 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 11/96 (+7%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 23/43 (+34%) |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 9/48 (+20%) | 18. vadászat: | 13/95 |
19. bányászat: | 21/56 (+30%) | 20. testépítés: | 28/86 | 21. főzés: | 7/10 (+14%) |
22. csapatmunka: | 4/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | 15. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzeső (#61) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bot (#4) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 4 | spiritusz (#170) | 10 | tüske (#22) | |||
29 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
104 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
6 | grifftojás (#179) | 1 | kaja (#2) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |