232. forduló, 234. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 20. 10h:05'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat legkorábbana 234. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,31] koordinátán. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 4 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a ryuku légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 534.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 524.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 511.]

sze 137 elengeded a 137. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a karmos tankányt. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 511.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 511.]

ef 21 energia fejlesztése 21
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-21 TU.] Erőd TF-elődött. [210 pontot használtál fel, van még 301.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2005. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

be 64 bemész a 64. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 3 2 905 mozogsz 3 2 905
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy xirnox! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a xirnox jobb első lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a xirnox testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 kerek kő és 1 nagy vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 4 900 6 mozogsz 4 900 6
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [4. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [5. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [6. PONT. --> 7. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 10 905 9 mozogsz 10 905 9
Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fekete griff. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete griff testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fekete griff jobb vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a fekete griff bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [9. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 11 900 12 mozogsz 11 900 12
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [11. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [8. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [12. PONT. --> 13. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 15 17 21 mozogsz 15 17 21
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Egy orgyilkos lakik itt. Fegyvere egy csontkés. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed az orgyilkos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést, 1 ezüst kulcsot és 4 aranyat. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fémbontó szójer! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 óndarabot. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kereszteződéshez érkeztél. [20. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [21. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 905 22 27 mozogsz 905 22 27
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [20. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [22. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 borostyán függő, 6 fekete gyöngy, 1 zárnyitó készlet és 1 ásó. Gyorsan kiüríted a ládát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [23. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-15 életpont). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [27. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. [60 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 900 28 29 mozogsz 900 28 29
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [29. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [28. PONT.] Egy óriás csontvázat pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy fémbontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer bal első lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [29. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 905 30 30 mozogsz 905 30 30
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [30. PONT.] Egy fémbontó szójert veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 óndarabot és 1 rézdarabot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vassisak, 1 gyöngysor (ld. enc.), 35 arany, 3 drótszőr, 2 smirglilevél, 2 fáklya, 6 pirkit, 5 rókafarok és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-9 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 900 31 mozogsz 900 31
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [6 pontot használtál fel, van még 80.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 78.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 22, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 452 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 91. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 32 (37) Szint: 21 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 39 (45) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 291/213 Jellem: jó (592) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 544/381 Pénz: 1384 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 180/242 EFejl: 21
Eddig összesen 1531 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6430 TP-t kaptál. Jelenleg 707479 TP-d van. A következő szinthez még 92521 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 232. fordulódban 5335 arany került a bankszámládra. 5335 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/4 (+4%) szúrófegyverek: 16/11 (+6%) vágófegyverek: 21/15 (+14%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 25/4 (+3%) dobófegyverek: 14/77 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/102 2. nyomkövetés: 47/41 3. mászás: 7/97
4. csapdakészítés: 16/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/48 (+77%) 6. gyógyítás: 53/16
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 15/55 (+44%) 9. szörnyidomítás: 8/104
10. teológia: 33/34 (+12%) 11. taumaturgia: 25/26 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/70
13. versengés: 9/21 14. harcművészetek: 20/30 (+100%) 15. zene: 16/23
16. szörnyismeret: 18/30 (+30%) 17. pszi: 21/38 (+1%) 18. zárnyitás: 8/101 (+59%)
19. vadászat: 12/21 20. bányászat: 24/59 21. főzés: 9/101 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 31 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 spiritusz (#170) 11 tüske (#22) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
85 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 borostyán függő (#162)
1 csontkés (#11) 3 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 6 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192) 2 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 1 nagy vaskulcs (#186) 5 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 6 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
5 rókafarok (#124) 2 smirglilevél (#29) 6 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 1 xirnox szív (#213) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,31) a 64. labirintus bejárata, ryuku légiós (#361), karmos tankány (#137), xirnox (#122), fekete griff (#107), orgyilkos (#131), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek