TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2017. szept. 7. 12h:03'
EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
1079. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1677 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2
|
TOLLASFÜLŰ KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.
* 1. KP: v 12 0 0 |
elmormolod a 12. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 578.]
* 2. KP: v 24 0 0 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 573.]
* 3. KP: v 26 0 0 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 568.]
* 4. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 563.]
* 5. KP: p 73 0 0 |
használod a 73. pszi képességet |
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
* 6. KP: v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
* 7. KP: h 507 0 0 |
használod az 507. tárgyat |
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 563.]
vi 10 5 30 |
viselkedésed: 10 5 30 |
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
ba |
nem támadod parancsok törlése |
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
m 8 8 5 |
mozogsz északra, északra, délnyugatra |
[73,58] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy Mallon. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mallon bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a Mallon jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Mallon bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Mallon lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Mallon botja. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 21 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 728 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Ellenvarázslat, 1 Illúziósárkány, 1 Temető, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Ellenvarázslat, 1 Garokk, 1 A bajnok manifesztációja. Ez terc! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Sötét motyogó, 1 Déja vu, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Garokk, 2 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Garokk, 2 Illúziósárkány. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Sötét motyogó, 4 Orzag bilincse. Ez póker! Vesztettél. 728 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 80 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Továbbmész...) [73,57] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Tharr elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy bakkura csizmát, egy boszorkánykendőt, egy két kard szimbólumot, egy kőkés szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy domináns morf trófea, egy lomha morf trófea és egy brutális morf trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Astrid. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Továbbmész...) [72,58] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[66 pontot használtál fel, van még 497.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 467.]
[72,59] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A kereskedőnegyed tarka forgatagában megpillantasz egy szürke gránitból emelt épületet. Az egyetlen bejárat felett meglepő módon több cégér is hivalkodik, de ami a legszembetűnőbb számodra, villódzó varázsrúnák hirdetik: Kalandozóknak 25% árengedmény! (669. épület.)
Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (755. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy bank (697. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 455.]
ee 225 123 107 |
eladod a 225. tárgyat a 123. tárgyat a 107. tárgyat |
Eladtál 7 orgyilkos tőrt. 56 aranyat kaptál.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]
ee 189 138 71 |
eladod a 189. tárgyat a 138. tárgyat a 71. tárgyat |
Eladtál 14 vas dobónyilat. 140 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]
ee 49 158 338 |
eladod a 49. tárgyat a 158. tárgyat a 338. tárgyat |
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 2 királyi koronát. 300 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]
ee 170 184 310 |
eladod a 170. tárgyat a 184. tárgyat a 310. tárgyat |
Eladtál 54 spirituszt. 54 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 galachmitot. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]
ee 820 94 331 |
eladod a 820. tárgyat a 94. tárgyat a 331. tárgyat |
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Eladtál 1 bronzhegyű nyilat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]
ve 3 2 |
megveszed a 3. tárgyat 2 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
h 2320 |
használod a 2320. tárgyat |
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 445.]
lm 7 29 64 |
mozogsz 7 29 64 |
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Folytatod az utat. Újabb kanyar! [3. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [6. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 25. PONTRA. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [26. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-212 varázspont).
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [27. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [29. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [24. PONTON.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 415.]
lm 8 52 64 |
mozogsz 8 52 64 |
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [22. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [21. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [20. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [19. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 44 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [16. PONT.] Egy óvatlan mozdulattal valamilyen csapdát hoztál működésbe. Pár pillanaton belül ellepnek az apró, fekete bogarak, melyek egy fejed fölött lévő tartályból eshettek a fejedre. Szétmásznak testeden, mindenhova jut belőlük. Csípésüket alig érzed, mégis van bennük valami veszélyesen különleges. Ahol megcsípnek, végtagjaid kövesedni kezdenek. Egy idő után már mozdulni sem tudsz, csak néhány izmod rángatózik, teljesen önkéntelenül. Tehetetlenül szemléled, ahogy egy idő után megunják csípdesésedet, majd továbbállnak. A kövesedés lassan szűnik meg, de láthatóan semmilyen maradandó baj nem ért. (-28 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [10. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [42. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [44. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [45. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [46. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [47. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [49. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [51. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [52. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[100 pontot használtál fel, van még 315.]
kt 2323 |
elkészíted a 2323. tárgyat |
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 315.]
lm 7 29 40 |
mozogsz 7 29 40 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [34. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [35. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [38. PONT.] Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [39. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 285.]
lm 8 52 40 |
mozogsz 8 52 40 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[3 pontot használtál fel, van még 282.]
m 4 4 1 |
mozogsz az 1. ponthoz |
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 282.]
m 1 1 |
mozogsz az 1. ponthoz |
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 282.]
szk 781 |
keresed a 781. szörnyet |
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 282.]
* 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 277.]
* 2. BP: ef 2 503 0 |
energia fejlesztése 2 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 263.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 223.]
tf 3 23 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért |
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 18, 11.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. 2 kaját töm magába a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 574 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.
Erő: |
34 (47) |
Szint: |
26 |
Merészség: |
10/4 |
Magasság: |
156 cm |
IQ: |
27 (33) |
Támadás: |
42 (44) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
47 kg |
Ügyesség: |
25 (35) |
Védekezés: |
40 (45) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
157/157 év |
Egészség: |
33 (41) |
Életpont: |
661/661 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
19 (34) |
Varázspont: |
658/0 |
Pénz: |
3641 arany |
Kép. pont: |
14 |
Tudatpont: |
33/23 |
Pszi pont: |
181/225 |
|
|
|
|
Eddig összesen 1781 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
6 111 TP-t kaptál. Jelenleg
1 717 944 TP-d van. A következő szinthez még
282 056 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar iszákos,
orbitális mackósajt,
ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 60 az új rendszer szerint. A 220. fordulódban 5009 arany került a bankszámládra. 5284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
21/2 |
szúrófegyverek: |
28/94 (+1%) |
vágófegyverek: |
20/2 (+2%) |
ütőfegyverek: |
2/4 |
lőfegyverek: |
25/46 (+2%) |
dobófegyverek: |
24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
72,59 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 6. szinten, 39. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,78 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 1361 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/97 |
2. nyomkövetés: |
64/89 |
3. lopás: |
2/7 |
4. mászás: |
12/39 |
5. csapdakészítés: |
26/12 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
5/92 (+24%) |
7. gyógyítás: |
51/74 |
8. titkosírás: |
7/41 |
9. felderítés: |
17/54 |
10. szörnyidomítás: |
5/64 |
11. teológia: |
22/11 (+8%) |
12. taumaturgia: |
29/17 (+2%) |
13. szerencsejáték: |
2/55 (+12%) |
14. versengés: |
16/39 (+27%) |
15. harcművészetek: |
6/57 |
16. zene: |
11/12 |
17. szörnyismeret: |
16/92 |
18. pszi: |
*19/100 |
19. vadászat: |
23/85 |
20. bányászat: |
30/65 |
21. úszás: |
1/0 |
22. főzés: |
7/33 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
71 |
72 |
73 |
74 |
56 |
|
|
|
|
57 |
|
|
|
|
58 |
|
|
|
|
59 |
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), orgyilkos (#131)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(73,57) orgyilkos (#131), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Astrid (2246. kalandozó)
(73,58) Mallon (#960), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, korinthai amőba (#420)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696)