231. forduló, 233. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:53'
EZ A 276. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
277. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 21. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Szürkével. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+111 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 2695 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

fkt 323 felt. készítesz a 323. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 332.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+61 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 24 26 31 mozogsz 24 26 31
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
[55 pontot használtál fel, van még 272.]

kf 329 1 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a ryuku buzogányt, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

kf 111 323 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 323. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsthegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 32 39 mozogsz 32 39
Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [25. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [33 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 696 1 kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontpálcát, majd a jobb kezedbe veszed a ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 107 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[131,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku futárbérenc. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megkarcolod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ran'Amart Morgurth vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 213.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[133,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ebor lábát masszírozza. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Kivita hu Zattal. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy bunthar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [134,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku ostromteknős jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 187.]

be 707 bemész a 707. épületbe
Mikor közelebb óvakodsz, már látod, hogy amit az imént még egy hatalmas rovarfejnek néztél, az valójában egy épület, bár a külső falát tényleg fényesre csiszolt, olajjal tartósított, üres quwarg-héjak alkotják! Az ajtóként funkcionáló, harapásra nyitott szájszerv felett egy jól kivehető embléma virít: Egy eltaposott quwarg! Fogalmad sincs, hogy hány szint bújhat meg a húsz méter magas toronyban, és vajon milyen mélyen nyúlhat le a föld alá, de a nagy sürgés-forgásból mindenesetre úgy látszik, érdemes lenne neked is benézned.
Mikor végre a bejárathoz vezető kaptató tetején állsz, és belebámulsz az előtérbe, a szemed lassan hozzászokik a félhomályhoz. Odabent egy hatalmas terem rejtőzik, a középpontjában pedig egy emelvényt pillantasz meg. Egy óriási kristály! Valami fura szerkezet tartja, amin színes fények villódznak. Amikor a csarnoknak is beillő helyiség ügyeletes vigyázója felfigyel tanácstalanságodra, közelebb jön, és szívélyesen beljebb invitál.
- Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogyan voltak képesek azok az ostoba quwargok az invázió rövidke ideje alatt olyan szervezetten harcolni, és oly sok kárt okozni. Nos mi, a Vasalt Bunkók, rájöttünk a titkukra! Sok-sok ősquwargot, és kisebb quwarg istenséget kellett kivallatnunk, mire eljutottunk a bestiák létsíkjára, de végül sikerrel jártunk. Keserves harcok árán törtünk utat az ősquwarg-kristályhoz aztán, mire sikerült ezt a parányi darabkát lehasítanunk, és ellopnunk belőle. Ebbe a varázseszközbe gyűjtötték a quwarg mentalisták, parafenomének és agyfürkészek a tőlünk ellesett tudást, hogy aztán azt a saját javukra fordítsák. Ebben a kristályban a világmindenség összes szörnyének leírása benne rejlik! Bizony.
- És mit kellene tennem, hogy részesülhessek ebből a tudásból? - kérded bizonytalanul.
- Minden egyes információ 10 aranyba kerül, a fenntartási költségek miatt, hisz tudod... és el kell mondjam, hogy sajnos a kristály tudásának letapogatására csak a Vezérünk képes, az egész KT együttes koncentrációját felhasználva. Ráadásul az adatok kódolva vannak, így csak akkor kaphatsz leírást a szörnyről, ha azt a vezérünk is ismeri. [Add ki a BE <épület száma> <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 5 TVP-ért, és megkapod az 1. és 2. szörny enciklopédiáját. A harmadik paraméter megadása nem kötelező. Ha a megadott szörnyről nem rendelkeznénk ismeretekkel, természetesen nem kell fizetned. Egy fordulóban max. ötször használhatod az épületet, mert az ősquwarg-kristály ezután kimerül, már nem lesz képes több csodára.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[135,46] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknős került az utadba. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod az arató csattanat bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+104 életerő.) Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[138,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Blobzan rinpócse. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [139,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,45] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint M.C. Silverhand. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy szőke hajú, barna szemű mutáns nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Orsi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elköszöntök egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Ninive. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Fogalmazásgátlóval. Ő Ahriman felesége! Sheran kisebb avatárja. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[27 pontot használtál fel, van még 78.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - elmondod, hogy csak benéztél, minden különösebb cél nélkül. - Sajnálom, hogy még nem teljesítetted a legutóbbi próbát. Ha meg akarod tanulni az úszást, minden feltételnek eleget kell tenned. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

f 2 kísérletezel a 2. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ketrec-csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz illatos rózsaszált. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: keresed a 115. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+4 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 8.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios felszentelt papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 25 Életpont: 292/152 Jellem: jó (335) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 373/291 Pénz: 75 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 8/4 Pszi pont: 49/15 EFejl: 3
Eddig összesen 1146 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4907 TP-t kaptál. Jelenleg 535227 TP-d van. A következő szinthez még 64773 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, áeratikus hasnyák. A 196. fordulódban 204 arany került a bankszámládra. 314 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/23 vágófegyverek: 21/74 (+6%)
ütőfegyverek: 23/93 (+5%) lőfegyverek: 21/28 (+8%) dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/70 2. nyomkövetés: 36/56 (+44%) 3. mászás: 6/16
4. csapdakészítés: 10/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/109 (+6%) 6. gyógyítás: 73/24 (+23%)
7. titkosírás: 3/14 8. felderítés: 18/69 (+23%) 9. szörnyidomítás: 5/98
10. teológia: 24/20 (+9%) 11. taumaturgia: 22/65 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 5/94 14. zene: 21/19 (+24%) 15. szörnyismeret: 8/33
16. pszi: 6/45 (+17%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 16/78
19. bányászat: 22/42 (+17%) 20. főzés: 1/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
fabontó szójer (#71), troll ritualista (#365), kardfogú fülemüle (#146), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), vízionár (#66), Illúzió Mesterei (#9129), purifikátor (#157), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tréfás, de ugyanakkor nem túl nehéz küldetés: segíts megszervezni nekem egy égi lakomát, áldozz számomra 77 (igen, jól értetted, hetvenhét) kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 88.91 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 4 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüstshuriken (#327) 3 kaja (#2) 2 vasérc (#152)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,46) ryuku futárbérenc (39765), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), #. jellempróba
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely
(133,46) nekrofun (29173), Tharr oltár, művészi porolit (3424720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, #. jellempróba, Kivita hu Zat (#. kalandozó)
(134,46) Bunkó Akadémia (21707), oltár, Chara-din rúnaköve, #. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(135,46) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(136,46) arató csattanat (27144), #. jellempróba, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,46) mínosz-kúp (21178), barátság szent tüze (#484), #. jellempróba, Raia oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(138,46) márványtorony (43175), álomvirág (5217395, belőle készíthető: #396), #. jellempróba, oltár, Blobzan rinpócse (#. kalandozó)
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(140,45) fényűző villa (1513602), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (2605534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (3142484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Orsi (#. kalandozó), Ninive (#. kalandozó), Fogalmazásgátló (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek