230. forduló, 232. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 30. 15h:04'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 821. hetének nyerőszámai: 22, 25, 10. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 89 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+17 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]
[A parancs tárolásra került.]

at 3070 20 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

aa 655 669 56 átadod a 655. tárgyat a 669. tárgyat az 56. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál át tárgyat senkinek sem ill. a legutóbbi A parancs kudarcot vallott. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
[A befejezési parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[124,43] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy kazmárt. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kalhid irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+8.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) {KCC:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,43] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 21-24.}

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval csak érinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [126,43] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [96 pontot használtál fel, van még 187.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 167.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[127,44] Még mindig dombos terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy friss csatamező van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [128,44] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 91, gyógyulás: 17, összesen: -74 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,44] Továbbra is dombság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz egy vörös hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Leah kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Bea Melindre. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondja: " A halál a legvégső válasz az élet által felvetett kérdésekre." Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[74 pontot használtál fel, van még 83.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[130,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval csak érinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy régészeti lelőhely van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [45 pontot használtál fel, van még 8.]

kut 20 kutatsz 8 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy tárgyat találtál: 1 rézpáncél. Elteszed. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5881 87 49 leírod az 5881. kalandozónak a 87. szörnyet a 49. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5881 165 216 leírod az 5881. kalandozónak a 165. szörnyet a 216. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bávatag golombár. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5881 36 90 leírod az 5881. kalandozónak a 36. szörnyet a 90. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 82. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy spagulárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 3, 6.
Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 18 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (29) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 290/155 Jellem: semleges (-11) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 335/76 Pénz: 924 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 9/3 EFejl: 30
Eddig összesen 828 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1888 TP-t kaptál. Jelenleg 328217 TP-d van. A következő szinthez még 11783 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 6562 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: 19/94 (+4%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 6/6 (+34%) lőfegyverek: 20/36 dobófegyverek: 2/8

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/15 2. nyomkövetés: 34/30 (+4%) 3. mászás: 5/6
4. csapdakészítés: 15/66 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/29 6. gyógyítás: 28/93
7. titkosírás: 8/65 8. felderítés: 30/93 (+27%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 29/17 (+30%) 11. taumaturgia: 5/15 (+10%) 12. versengés: 6/27
13. harcművészetek: 19/10 14. zene: 44/25 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/68
16. pszi: 1/41 (+5%) 17. vadászat: 15/6 18. bányászat: 14/88 (+75%)
19. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 78 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
89 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 óndarab (#85)
6 rézdarab (#70) 1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 szvó-ektoplazma (#151) 8 ubuk tüske (#131)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,43) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(125,43) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), ősi csatamező (#263), 46. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(126,43) Fairlight oltár, érclelőhely
(127,44) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 43. jellempróba, érclelőhely
(128,44) kétfejű troll (#163), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(129,44) Raia rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár, 25. jellempróba, érclelőhely, Bea Melindre (2428. kalandozó)
(130,44) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), 36. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az ľrnymen‹k KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).

Üzenet küldése a karakternek