230. forduló, 232. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 12. 15h:13'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,96] koordinátán.
Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegő után kapkodva az ijedtségtől. Épp azelőtt sikerült kitörnöd, mielőtt Fekete Csillag teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedről, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetődsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetődve átkot szór rád: - Gerjedjen rád egy vadtroll nőstény! -, majd sebesen elrohan. Fekete Csillag táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy technokolin nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod a technokolin jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a technokolin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 372.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 349.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

kf 1739 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 334.]

dd 8 10 eldobod a 8. tárgyat a 10. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bunkót. Elhajítasz 1 dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

d 2 15 eldobod a 2. tárgyat (15 darabot)
Elhajítasz 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[53,95] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kilukasztod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mérges nyukmár!

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal végigmetszed a mérges nyukmár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [54,94] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy pszi elementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal végigmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal alaposan megvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal felnyársalod a pszi elementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [55,93] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 16, gyógyulás: 19, összesen: +3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [64 pontot használtál fel, van még 270.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[55,92] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal felnyársalod a halálmadár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,91] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy tűzbokrot. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nem képes repülni, mégis,
Bármerre mész vele,
Nem hagy egy szemernyi nyomot se.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 245.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+8.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nyu-shuriken, egy réz papi karkötő és 3 sallank nyíl. Elhagyod a phua-kúpot. [70 pontot használtál fel, van még 175.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[57,90] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy erszényes elkarog! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megbököd az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [58,89] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [59,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
[45 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 mozogsz északkeletre
[60,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Minél többet leltél benne,
Annál könnyebb volt őkelme.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus bal vállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megérinted a vortexmágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 54 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 1 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 113, gyógyulás: 26, összesen: -87 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 105.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal megcsapod a massza farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal kicsit megsebzed a massza jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy mesés moa smaragd! (ld. enc.) No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [70 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 54 99 22 keresed az 54. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bo-skorpiót. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 0.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 367 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA SMARAGD (377. TÁRGY)
Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 26 (34) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 (24) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (33) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 323/345 Jellem: gonosz (378) Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (37) Varázspont: 369/63 Pénz: 1714 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 31/15 Pszi pont: 23/4
Eddig összesen 1659 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 188 TP-t kaptál. Jelenleg 537 700 TP-d van. A következő szinthez még 62 300 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, szutykos remák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/31 (+2%) vágófegyverek: 23/78 (+5%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 21/68 (+12%) dobófegyverek: 8/59

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
60,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 59/62 (+22%) 3. lopás: 5/51
4. mászás: 12/2 (+2%) 5. csapdakészítés: 20/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 19/34
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 13/96 (+66%) 9. felderítés: 13/63 (+33%)
10. szörnyidomítás: 5/84 11. teológia: 24/83 (+17%) 12. taumaturgia: 19/15 (+8%)
13. versengés: 6/21 (+9%) 14. zene: 16/0 15. szörnyismeret: 31/24 (+33%)
16. pszi: 3/27 (+10%) 17. zárnyitás: 3/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 22/56 20. főzés: 9/5 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (6,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 218 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 92.19 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
47 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133)
1 dárda (#10) 22 kaja (#2) 1 szöges bunkó (#8)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 fiatalság itala (#473) 8 gyenge méreg (#26)
6 madártoll (#112) 1 moa smaragd (#377) 1 nyu-shuriken (#157)
1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83)
1 réz papi karkötő (#307) 1 rézdarab (#70) 3 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(52,96) technokolin (#50)
(53,95) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), piromenyét (#99)
(54,94) Raia oltár, pszi elementál (#221)
(55,92) halálmadár (#351)
(55,93) ork sámán (#345), mínosz-kúp (#178)
(56,91) Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, proteinfecske (#139), massza (#217)
(57,90) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), erszényes elkarog (#354)
(58,89) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(59,88) 47. jellempróba
(60,87) phua-kúp (#372), oltár, 42. jellempróba, vortexmágus (#418), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek