230. forduló, 232. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 1. 12h:19'
EZ A 1077. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
1078. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,75] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 6. szinten/térképen, a 39. pontnál.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+319 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 7. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 561.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

v 7 212 4 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [3 pontot használtál fel, van még 558.]

lm 30 64 7 mozogsz 30 64 7
Haladsz előre. [38. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [34. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [32. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[27 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 8 52 29 mozogsz 8 52 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 64 7 8 mozogsz 64 7 8
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 531.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 29 52 40 mozogsz 29 52 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [32. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [34. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [35. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [37. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [38. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [39. PONT.] Továbbmész. ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 501.]

lm 7 64 40 mozogsz 7 64 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[3 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 8 52 40 mozogsz 8 52 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[3 pontot használtál fel, van még 495.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 485.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

tf 3 22 fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával megcsapod a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 458.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 337 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 455.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[138,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Varkaudar szablyával megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Most a tudásodat teszik próbára. Egy gnóm terem előtted, és megszór különböző kérdésekkel. Először Ghalla szörnyeiről érdeklődik: miről ismerni fel egy varkaudart, sullárt stb. Miután válaszaidat nem találja túl kielégítőnek, mással próbálkozik: sorold fel néhány megnevezett varázslat összetevőit. Tanácstalanul töprengsz egy darabig, de nem jut eszedbe, hogy mit is kellene válaszolnod. 675 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Mákrózsa főzet, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Mákrózsa főzet, 3 A bajnok manifesztációja. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Garokk, 3 Illúziópalota, 1 Influenza. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Tisztítótűz, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét halál, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 675 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 54 aranyad, ami most már az övé.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával felnyitod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [138,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy amniosz-fát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [139,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 385.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[140,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [140,74] A síkság után kisebb hegyek következnek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fémbontó szójer közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [140,75] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a tetemember testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember támad rád.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy göcsörtös bunkó és egy ubuk dobónyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a kérődző etra farkát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (603. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 318.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gnóm szolgáló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a gnóm szolgáló karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 289.]

be 603 bemész a 603. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,76] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Felfedeztél egy manilla-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,77] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű farkát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű jön feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy rézpáncél és egy tolmokov-koktél. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 234.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. BP: ef 2 503 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 11, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. 2 kaját töm magába a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 34 (47) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 156 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 42 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 25 (35) Védekezés: 40 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 33 (41) Életpont: 662/643 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 19 (34) Varázspont: 658/17 Pénz: 3398 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 33/17 Pszi pont: 181/208
Eddig összesen 1767 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 022 TP-t kaptál. Jelenleg 1 703 415 TP-d van. A következő szinthez még 296 585 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, orbitális mackósajt, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 59 az új rendszer szerint. A 220. fordulódban 5009 arany került a bankszámládra. 5259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/102 szúrófegyverek: 28/93 (+2%) vágófegyverek: *19/100
ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 25/43 (+12%) dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/97 2. nyomkövetés: 64/89 (+30%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/39 5. csapdakészítés: 26/0 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/68
7. gyógyítás: 51/62 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 17/42 (+12%)
10. szörnyidomítás: 5/64 11. teológia: 21/95 (+10%) 12. taumaturgia: 29/6 (+6%)
13. szerencsejáték: 2/31 (+12%) 14. versengés: 15/76 (+36%) 15. harcművészetek: 5/95
16. zene: 11/0 17. szörnyismeret: 16/70 18. pszi: *19/100
19. vadászat: 23/73 20. bányászat: 30/65 (+3%) 21. úszás: 1/0 (+100%)
22. főzés: 7/33 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 7 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
65 arany (#50) 4 dorony tüdő (#212)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 elkarog szőr (#665) 1 göcsörtös bunkó (#123) 3 kerek kő (#19)
13 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mutáns csont (#331)
1 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85) 1 rézpáncél (#71)
1 rövid íj (#107) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vasérc (#152) 30 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
71
72
73
74
75
76
77
78
79
(138,73) erszényes elkarog (#354), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba
(138,74) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), élőholt quwarg (#202), ryuku légiós (#361)
(139,72) vérfürdető magszim (#148), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba
(139,75) varkaudar felderítő (#7133)
(140,73) erszényes elkarog (#354), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)
(140,74) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(140,75) fényűző villa (#603), a 68. labirintus bejárata, tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), élőholt quwarg (#202), kérődző etra (#368), gnóm szolgáló (#181)
(140,76) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(140,78) dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek