229. forduló, 231. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 29. 12h:09'
EZ A 1077. JÁTÉKHETED, 230. FORDULÓD
1078. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,75] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 6. szinten/térképen, a 24. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1248. hetének nyerőszámai: 13, 15, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 533.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 523.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
233 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

v 7 1562 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 520.]

v 7 90 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 517.]

h 1894 5 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 5 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [5 pontot használtál fel, van még 512.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

flh 1 19 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal
Ok, FLH 1 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

flh 10 554 felt. lőfegyver haszn. 10 az 554. tárggyal
Ok, FLH 10 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

h 507 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 512.]
[A parancs tárolásra került.]

lm 11 9 12 mozogsz 11 9 12
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [22. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [21. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy mágiamorfáló lakik itt. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mágiamorfáló nyakát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. Nyelvével a mágiamorfáló eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 quwarg tojás. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [19. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 47 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy domináns morf. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf nyakát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf nyakát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a domináns morf bal hátsó lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a domináns morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a domináns morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. A domináns morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a domináns morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 40 arany. 1 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] A fal előtted valamilyen ismeretlen ragacstól csillog. Igyekszel nem hozzáérni, de a járat túl szűk, te pedig nem vagy elég ügyes: kezed azon nyomban hozzátapad. Pillanatokon belül mozdítani sem tudod karodat, és amikor lenézel rá, megérted miért: teljesen elkövesedett. Úgy tűnik semmit sem tehetsz: hiába maszírozod, hiába próbálod feszegetni, nem mozdul. Aztán legnagyobb örömödre, egy idő múlva magától megszűnik a kövesedés. (-28 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Hamarosan egy mágiamorfálót pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüst kulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mágiamorfáló testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a mágiamorfáló jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a mágiamorfáló többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 varányszem. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-12 támadás))! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiamorfáló jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 ragasztó. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [79 pontot használtál fel, van még 433.]

lm 8 100 100 mozogsz 8 100 100
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy domináns morf van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a domináns morf testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a domináns morf bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 6 grifftojás és 1 megsemmisítő. 1 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [LM 42:] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [LM 43:] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [43. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lomha morf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf jobb vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf fejét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a lomha morf jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 40 arany. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 415.]

lm 39 30 52 mozogsz 39 30 52
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [45. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az éltető morf testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Az éltető morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az éltető morf bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az éltető morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 8 spiritusz, 40 arany és 2 dorony tüdő. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf fejét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a domináns morf bal hátsó lábát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágójával a domináns morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 30 életpontot vesztettél. A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A domináns morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a domináns morf testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a domináns morf fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 8 tolmokov-koktél. 1 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [52. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálos morf bal vállát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a halálos morf testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A halálos morf leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A halálos morf farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálos morf jobb első lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a halálos morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálos morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy brutális morf. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a brutális morf nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a brutális morf testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A brutális morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 trikornis szarv. 1 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Hamarosan egy lomha morfot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lomha morf jobb oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a lomha morf bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 12 pirkit. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lomha morf van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a lomha morf nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lomha morf megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 50 arany. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 50 48 63 mozogsz 50 48 63
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 64 53 39 mozogsz 64 53 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy védelmező morf az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a védelmező morf testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a védelmező morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a védelmező morf fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A védelmező morf leken néhány pofont. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy éltető morf az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az éltető morf testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az éltető morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az éltető morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ütéseket mér az éltető morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 1 remák szív, 8 spiritusz és 10 madártoll. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [27 pontot használtál fel, van még 367.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 40 mozogsz 40
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[3 pontot használtál fel, van még 364.]

m 7 8 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

m 3 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. BP: ef 2 503 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 345.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-8 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 9, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. 2 kaját töm magába a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 371 pontot. A következő körben tehát 571 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 230. fordulód.

Erő: 34 (47) Szint: 25 Merészség: 10/4 Magasság: 156 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 41 (43) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 24 (34) Védekezés: 40 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 33 (41) Életpont: 653/334 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (34) Varázspont: 641/2 Pénz: 3463 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 33/14 Pszi pont: 181/209
Eddig összesen 1749 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 173 TP-t kaptál. Jelenleg 1 681 393 TP-d van. A következő szinthez még 18 607 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, orbitális mackósajt, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 58 az új rendszer szerint. A 220. fordulódban 5009 arany került a bankszámládra. 5234 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/102 szúrófegyverek: 28/91 (+11%) vágófegyverek: *19/100
ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 25/31 (+15%) dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
139,75 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 6. szinten, 39. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/97 2. nyomkövetés: 64/59 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/39 5. csapdakészítés: 25/94 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/68 (+24%)
7. gyógyítás: 51/62 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 17/30
10. szörnyidomítás: 5/64 11. teológia: 21/85 (+9%) 12. taumaturgia: 29/0 (+5%)
13. szerencsejáték: 2/19 14. versengés: 15/40 15. harcművészetek: 5/95
16. zene: 11/0 17. szörnyismeret: 16/70 18. pszi: *19/100
19. vadászat: 23/73 20. bányászat: 30/62 21. főzés: 7/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): 68. labirintus (140,13). Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 10 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99)
5 gernim balzsam (#1894) 1 kaja (#2) 1 Métely páncélja (#1562)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
290 arany (#50) 2 dorony tüdő (#212) 6 grifftojás (#179)
14 khatiszon kristály (#2322) 10 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
12 pirkit (#153) 6 quwarg tojás (#360) 4 ragasztó (#83)
1 remák szív (#264) 16 spiritusz (#170) 8 tolmokov-koktél (#351)
2 trikornis szarv (#198) 8 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

138 139 140
74
75
76
(139,75) mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Tollasfülű 230. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) kétfejű troll (#163)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
Tguarkhan (#212) quwarg nagymester (#214) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
orbitális mackósajt (#229) woorgard (#231) vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
hegyi góliát (#244) pordémon (#253) varkaudar varázsló (#271) kronotapír (#286) manaelementál (#290)
quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) áldott okerón (#336) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar íjász (#687) varkaudar iszákos (#688) láncravert quwarg (#744) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768) proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773)
Tyriel (#777) ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Yurk, a profi (#958)
Mallon (#960) Ayagira Tanaka (#965) Quirov (#975) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008)
Pikoló (#7010) Földrengető (#7011) renegát törpe (#7085) varkaudar felderítő (#7133) halálos morf (#7618)
harcias morf (#7619) brutális morf (#7620) lomha morf (#7621) védelmező morf (#7622) mágiamorfáló (#7623)
domináns morf (#7624) éltető morf (#7625)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) kígyóbőr kesztyű (#49)
arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258)
isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264)
kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) sárga erőöv (#276) zan indukátor (#288)
energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304) varázskő (#305)
réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311)
borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa obszidián (#380) moa üveggömb (#383)
moa burát (#384) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
főutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Arénagödör (#497) manakristály (#500) kihívás tornya (#502)
Krugrog terítője (#507) varkaudar szablya (#516) angyalok gyűrűje (#529) zafír védőgyűrű (#532) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568)
feneketlen bugyor (#570) áldott kő (#642) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) dalb.kristálycsizma (#674) szulfin (#676)
szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) ryuku köpeny (#693)
ryuku kopja (#694) ritualista amulett (#708) etra hályog (#712) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815)
$hatalom fülbevalója (#817) szirén köpenye (#820) kreiton esszencia (#892) dal.kristálylándzsa (#945) csodák kútja (#1096)
varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139)
királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228)
bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) csodabazár (#1404) erőserkentő (#1405) agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) szivárványszív (#1529) féregnyereg (#1532)
nodonrod kitűző (#1533) térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540) méregfog (#1553) Métely páncélja (#1562)
bozontfonat (#1563) Krough fejdísze (#1570) fülemüle síp (#1576) monstrum vállvédő (#1577) griff nyakék (#1579)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) elhagyott bánya (#1685)
varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824) tépett lobogó (#1864) gernim balzsam (#1894) bronzkard (#2083)
vaskard (#2084) beomlott q. gödör (#2096) Beholder csapda (#2107) örökkéval. éjköve (#2181) moa antigrav (#2204)
mind. ametisztje (#2207) márványszobor (#2232) quwarg kristály (#2238) relikviagyűjtő háza (#2239) mind. kristálya (#2264)
q. irtó medál (#2301) A Végzet kulcsa (#2320) khatiszon kristály (#2322) khatiszon kulcs (#2323) asztrális vortex (#2324)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) bátrak eledele (#11)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPCS  [1-3]                                  0/20  kapcsoló állítása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5)

Üzenet küldése a karakternek