22. forduló, 24. forduló, Szetensi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 19. 9h:10'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5950
SZÁMLA : XXXX

SZETENSI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

t 131 támadod a 131. szörnyet
FT 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöföd a rájanyék fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 120.]

go 5 gonoszkodsz: 5
Könnyű préda, nem is tud védekezni! Miután leölted az elfet, alaposan átkutatod. Sajnos semmi használhatót nem találsz nála, csak egy vizestömlőt. (+2 gonoszság.) Jellemed megváltozott: mostantól gonosz vagy. Csak nehogy megbánd. Ráébredsz, hogy milyen szörnyű hátrányokkal jár, ha továbbra is a sötét utat járod. (ld. enc.) Szereztél egy vizestömlőt. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő királygyík nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[43,14] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrlajhár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrlajhár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Találkozol egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfival. Bőre sárga. Egy arany masszariasztót, egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea és egy kaffogó hebrencs trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Nyúzott Urunk. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [42,15] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő technokolin mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a technokolin testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a technokolin testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [42,16] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sakál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sakál jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 62.]

m 5 1 2 mozogsz délnyugatra, északkeletre, keletre
[41,17] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy színes dözmöng. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a színes dözmöng jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy agglomerátor lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod az agglomerátor testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [42,16] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis mérges nyukmár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő evaporőr trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [43,16] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csontlepke közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontlepke nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 7 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával megdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyre éhesebb vagy. [36 pontot használtál fel, van még 26.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 18.]

gyk 6 1 gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 17.]

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 16.]

gyk 20 1 gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 15.]

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 14.]

kut 20 kutatsz 14 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [14 pontot használtál fel, van még 0.]

gy 20 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 10 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SÖTÉT ÚT
Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál).

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY)
Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

KARAKTERLAP

Szetensi, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó nő vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 6/5 Magasság: 94 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 6 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 12 Életpont: 95/58 Jellem: gonosz (1) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 88 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 206 TP-t kaptál. Jelenleg 2 269 TP-d van. A következő szinthez még 1 731 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, evaporőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5

Óvatosság (labirintusokban): 0
43,103 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 8. felderítés: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 2 11. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19), orgyilkos (#131) (csak egyszer)

Összsúly: 42.02 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 1 királygyík bőr (#44)
4 ragasztó (#83) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44
12
13
14
15
16
17
18
(41,17) színes dözmöngök (#78), agglomerátor (#138)
(42,15) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), technokolin (#50)
(42,16) oltár, 2. jellempróba, sakál (#28), evaporőr (#69)
(43,13) rájanyék (#58), királygyík (#26)
(43,14) szőrlajhár (#141), Nyúzott Urunk (5673. kalandozó)
(43,16) csontlepke (#746), gumifa (#38), oltár

Üzenet küldése a karakternek