22. forduló, 24. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 12. 8h:05'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,13] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[44,13] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a félelem-járó bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy változatos morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [43,13] A terep változik: ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis púpos burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas süvítő rája trófeát. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. Elhajítod a vacak alpesi tehén trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes proteinfecske trófeát. 403 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Továbbmész...) [42,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Shaddar városa innét északra fekszik. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy királygyík közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 181.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[42,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy mutáns pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elhajítod a vacak proteinfecske trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mutáns pók trófeát. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy mágiamorfáló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [42,10] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [42,9] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Látsz egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Találkozol Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egyszercsak megpillantod egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfi táborát. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[50 pontot használtál fel, van még 131.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [75 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 89 1 eladod a 89. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 64 3 eladod a 64. tárgyat 3
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 265 eladod a 265. tárgyat
Eladtál 1 kristálygömböt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 44 3 eladod a 44. tárgyat 3
Eladtál 3 királygyík bőrt. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[42,8] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (5198) 2001. Ápr. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy mély kutat. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 106.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot (ld. enc.). Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 92.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzhegyű lándzsát. (ld. enc.) 116 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 75.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpáncélt. (ld. enc.) 221 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 33 fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY)
A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran híve vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 17 (25) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 260 cm
IQ: 10 (18) Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 10 (18) Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 (25) Életpont: 305/215 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 12
Szerencse: 10 (18) Varázspont: 180/65 Pénz: 146 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 141 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 170 TP-t kaptál. Jelenleg 13 923 TP-d van. A következő szinthez még 3 077 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, északi aurach, süvítő rája.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 10 (+1)
lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64) << göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,26 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19.

Összsúly: 52.12 kg Megterheltség: 47%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89) 3 csontszablya (#64)
2 kaja (#2) 2 királygyík bőr (#44) 1 kristálygömb (#265)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 3 madártoll (#112) 1 rézkulcs (#75)
16 tüske (#22) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46
6
7
8
9
10
11
12
13
14
(42,8) szökőkút
(42,9) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130), Silistra (6107. kalandozó), egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(42,10) útonálló (#130), egy ismeretlen isten rúnaköve
(42,11) mutáns pók (#117), egy ismeretlen isten rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(42,12) egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, oltár, királygyík (#26)
(43,7) mély kút (#93), 20. jellempróba, Raia oltár
(43,13) Raia rúnaköve, patak, mély kút (#93), Tharr oltár, süvítő rája (#113), proteinfecske (#139)
(44,13) félelem-járó (#56)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.08.12 07:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 1.)
2019.08.12 07:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 2.)
2019.08.12 07:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 3.)
2019.08.12 07:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 4.)
2019.08.12 07:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek