22. forduló, 24. forduló, Kara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 1. 12h:03'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: febr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4411
SZÁMLA : XXXX

KARA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-24] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ).

f 203 15 kísérletezel a 203. tárggyal a 15. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz tatu dobot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 234 1 elkészíted a 234. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 tatu dobot. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

h 234 10 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 164.]

f 24 kísérletezel a 24. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 25 elkészíted a 25. tárgyat
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[43,-25] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Warn pusztáinak északnyugati szélén jársz. Keletre a Pillanat hegység magasodik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sörényes ubuk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak agglomerátor trófeát, és kiszedsz egy sörényes ubuk trófeát. 310 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+7 életerő.)

(Továbbmész...) [45,-27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+7 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+6 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 68.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[46,-28] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy félelem-járó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a félelem-járó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [47,-29] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+6 életerő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-30] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 2.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Valami mozgolódik a hasadban. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TATU DOB (234. TÁRGY)
Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre.

ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

KARAKTERLAP

Kara, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 113/58 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 19/19 Pénz: 54 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 82 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 913 TP-t kaptál. Jelenleg 5 320 TP-d van. A következő szinthez még 1 680 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 (+1) ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 5

48,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 2
7. zene: 1 (+1) 8. vadászat: 4 9. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bunkó (#5) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 szögletes kő (#17) 7 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 23 kaja (#2)
1 kötél (#92) 2 krónika (#1725) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 11 madártoll (#112)
4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
2 szárnyas hernyó (#69) 4 tükör (#43) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 52.72 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kavadu iszák (#25) 2 pirkit (#153) 1 tatu dob (#234)
7 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48 49
-31
-30
-29
-28
-27
-26
-25
-24
-23
(43,-25) piromenyét (#99), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(44,-26) gumifa (#38), oltár, sörényes ubuk (#89)
(45,-27) púpos burástya (#92)
(46,-28) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), félelem-járó (#56)
(47,-29) oltár, 15. jellempróba, uzbány (#102)
(48,-30) egy ismeretlen isten rúnaköve, gumifa (#38), oltár, sóhajtó dorony (#112)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szörnypiacokon történő szörnyvásárlás költsége 10 TVP lett.
* - Új tárgy került a játékba: védőprizma. A góm refurgátorral váltható titanitdukátból, és véd a szörnyek TVP-szívó ütésétől.
* - Új parancsot vezettünk be: FVK néven. A csata kezdetén feltörendő varázsköveket, manakirstályokat stb. szabályozza.
* - Nyugaton, az ősi kolostorban (2127) meg lehet tanulni azokat a harcművészeti technikákat, amiket a Sötét Föld rejtett kolostoraiban (493) oktatnak.

Üzenet küldése a karakternek