Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 2. 9h:07' EZ A 24. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 25. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
go 38 | gonoszkodsz: 38 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a hegyi rák ollóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi rák testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a hegyi rák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a hegyi rák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke bal első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-17] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a varkaudar fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-18] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pacaszúnyog. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a pacaszúnyog testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A pacaszúnyog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [43,-20] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 7.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 537 | bemész az 537. épületbe |
be 538 | bemész az 538. épületbe |
ve 16 | megveszed a 16. tárgyat |
ea 84 2 | eladod a 84. tárgyat 2 |
ea 3 | eladod a 3. tárgyat |
ea 45 | eladod a 45. tárgyat |
ea 48 | eladod a 48. tárgyat |
ea 128 10 | eladod a 128. tárgyat 10 |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
A SÖTÉT ÚT Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál). |
![]() Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
![]() A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY) Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned. |
![]() Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
![]() Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2. |
Erő: | 13 | Szint: | 9 | Merészség: | 2/4 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 123/75 | Jellem: | gonosz (2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 14 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -); |
43,30 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 14 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 5 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | ||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 3 | mérgezett tüske (#23) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | tatu dob (#234) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 5 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | halcsont (#390) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
16 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 6 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 10 | sallank karom (#128) | |||
8 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 50.66 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 10 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | tinta (#101) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 8 | víz (#27) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|