22. forduló, 24. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 2. 9h:07'
EZ A 24. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
25. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-12] koordinátán.

go 38 gonoszkodsz: 38
Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.) Jellemed megváltozott: mostantól gonosz vagy. Ráébredsz, hogy milyen szörnyű hátrányokkal jár, ha továbbra is a sötét utat járod. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 151.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 143.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[49,-13] Továbbra is dombság. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy gyilkos tetű volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy phua-kúpot. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 134.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[48,-14] A dombság átmegy hegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy világítótornyot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi rák lehet. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a hegyi rák ollóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi rák testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a hegyi rák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a hegyi rák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (543. épület.)
[9 pontot használtál fel, van még 117.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 109.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[47,-15] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy autentikus vámpír közeledik feléd! (ld. enc.) Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 100.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 92.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[46,-16] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+36 életerő.) Második ellenfeled egy csontlepke.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke bal első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 1 ragasztót. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 13 (limit: 225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1300.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [45,-17] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a varkaudar fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-18] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pacaszúnyog. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a pacaszúnyog testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A pacaszúnyog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Találsz nála 1 tolmokov-koktélt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 15 (limit: 225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1500.
[67 pontot használtál fel, van még 25.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[43,-19] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [43,-20] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 7.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

be 537 bemész az 537. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ve 16 megveszed a 16. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ea 84 2 eladod a 84. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ea 3 eladod a 3. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ea 45 eladod a 45. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ea 48 eladod a 48. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ea 128 10 eladod a 128. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 6.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SÖTÉT ÚT
Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál).

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 13 Szint: 9 Merészség: 2/4 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 10 Életpont: 123/75 Jellem: gonosz (2) Tul. pont: 6
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 14 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 130 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 050 TP-t kaptál. Jelenleg 7 712 TP-d van. A következő szinthez még 4 288 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, óriás skorpió.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
43,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 14 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 díszes rézpajzs (#84) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 * csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 3 mérgezett tüske (#23)
1 szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 tatu dob (#234) 1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 1 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
6 halcsont (#390) 2 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
16 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125)
1 moa rubin (#379) 1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239) 3 rákpáncél (#97)
1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128)
8 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47) 7 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 4 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 50.66 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 10 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 1 rákpáncél (#97)
1 rézdarab (#70) 1 tinta (#101) 1 tolmokov-koktél (#351)
2 varkaudar csont (#1113) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
(43,-20) patak, Leah oltár, csontváz (#48)
(43,-19) phua-kúp (#372)
(44,-18) pacaszúnyog (#751), csontváz (#48), élőholt mirg (#135)
(45,-17) varkaudar (#64)
(46,-16) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746)
(47,-15) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), Raia oltár
(48,-14) kolostor (#543), Elenios oltár, világítótorony (#156), hegyi rák (#61)
(49,-13) gyilkos tetű (#116), Elenios rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek