22. forduló, 24. forduló, Bumburnyák összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 17. 9h:52'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2426
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BUMBURNYÁK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,80] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.)

v 7 247 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 160.]

v 7 1 2 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 72 247 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat a 247. tárggyal
A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[55,81] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy grákó denevér. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét beleharap a kezedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő piromenyét trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [53,83] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[52,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy királygyík. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [50,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 67.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[50,86] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Mohón iszol belőle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [49,87] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[20 pontot használtál fel, van még 47.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.
[5 pontot használtál fel, van még 42.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 12.]
Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-12 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

KARAKTERLAP

Bumburnyák, egy barna, rövid hajú, barna szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight híve vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 19 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 170 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (15) Védekezés: 7 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 115/61 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 34/20 Pénz: 76 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 76 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 580 TP-t kaptál. Jelenleg 4 168 TP-d van. A következő szinthez még 2 832 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, púpos burástya. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 9

49,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 107 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. teológia: 1 8. vadászat: 2 9. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 7 mérgezett tüske (#23)
1 * szöges bunkó (#8) 7 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1) 4 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 2 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41) 6 gyöngymangó (#135)
2 királygyík bőr (#44) 1 magszim bél (#103) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 4 smirglilevél (#29)
12 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)

Összsúly: 24.66 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 1 fekete bőrcsizma (#247)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
1 királygyík bőr (#44) 2 pirkit (#153) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
(49,87) phua-kúp (#372)
(50,85) Sheran rúnaköve, patak, evaporőr (#69)
(50,86) mély kút (#93), patak, rájanyékek (#58)
(51,84) rájanyék (#58)
(52,84) királygyík (#26)
(53,83) piromenyét (#99)
(54,82) piromenyét (#99)
(55,81) grákó denevérek (#25), 42. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek