22. forduló, 24. forduló, Southern Special összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 17. 18h:55'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2244
SZÁMLA : XXXX

SOUTHERN SPECIAL KALANDJAI


72 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,-6] koordinátán.
A táborozás 16. napján találkozol egy kopasz, szürke szemű, hosszú szakállas troll férfival. Fekete a bőre. Leah híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Öregsámán Krough trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hnazbrun Znarp. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 26. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Raia ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy bronz vadászmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy pordémon trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy ragyás burástya. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.
A 29. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Raia ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy bronz vadászmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy pordémon trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat.
A 30. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Sheran elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bronz vadászmedált, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy réz papi karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy pordémon trófea és egy pattanóböde trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Panter Henna. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 31. napon megintcsak találkozol Panter Henn#val. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 42. napon összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight ministránsa. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy bandita trófea, egy kérődző etra trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
A 45. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy szöges páncélt, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy sullár trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nalbeg Hex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 132.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

jlk 4111 jelszó kimondása 4111
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza hártyás szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza hártyás szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A massza megüti a bal válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a massza fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a massza hártyás szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza rávág a derekadra. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy fantasztikus moa obszidián! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 117.]

fgy 35 20 felt. gyógyítás 35 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+20 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 97.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[62,-6] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,-6] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+19 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [60,-6] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 53.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Vörösen megy be a vízbe,
Feketén jön ki belőle.
[5 pontot használtál fel, van még 48.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[60,-5] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [60,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vízionár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Beletörődéssel fogadod a halált. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [4 életpontod maradt.] Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+21 életerő.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,-3] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Mozgást észlelsz oldalról. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy piromenyét. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő csontlepke mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csontlepke testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 4.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

KARAKTERLAP

Southern Special, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 19 Szint: 9 Merészség: 7/7 Magasság: 181 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 Életpont: 119/49 Jellem: gonosz (5) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 74 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 154 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 000 TP-t kaptál. Jelenleg 10 270 TP-d van. A következő szinthez még 1 730 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, piromenyét, alpesi tehén. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5
dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
60,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 195 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 9 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 19 (+2) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20.

Összsúly: 45.59 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
1 moa obszidián (#380) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62 63 64
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(60,-6) kaszabolósáska (#83), phua-kúp (#372)
(60,-5) gyilkos sallank (#85), Raia rúnaköve
(60,-4) vízionár (#66)
(60,-3) piromenyétek (#99), csontlepke (#746)
(61,-6) alpesi tehén (#91), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(62,-6) 29. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(63,-6) massza (#217)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Számlálót vezettünk be az E 1 parancsra. Ez a számláló akkor nő, ha valakinek E 1-re jön szörny. Amíg számláló 50000 alatt van, addig 23% eséllyel jön szörny E 1-re, mint korábban. Utána az új rendszernek megfelelően 13%-eséllyel. Természetesen a számlónál az eddigi fordulókban E 1-re jött szörnyeket is beszámítottuk.
* - Számlálót vezettünk be a szörnyből eső (ami most csak a csodálatos remetét jelenti) eső sáfránykőre is. Ha ez eléri a 6666-ot, nem talál többet sáfránykövet szörnynél. Természetesen a számlónál az eddigi fordulókban szörnynél talált sáfrányköveket is beszámítottuk.
* - A felszínreugrás varázslat ára 390 aaranyról 400-ra nőtt, hogy a varázslalopással ne lehessen elfelejtetni.
* - Ezentúl a karakterlapon, a számlálók rovatban megjelenik a csodák kútjából kapott támadás és védekezés is.
* - Leah titkos tekercsét (1258) ezentúl bármilyen vallású karakter elkészítheti és használhatja.

Üzenet küldése a karakternek