22. forduló, 24. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 15. 15h:06'
EZ A 1142. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
1143. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,78] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah kisebb papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Egy szőrös azuka a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+5 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy garokk nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

hu 225 33 128 hulladék: 225 33 128
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

hu 14 97 48 hulladék: 14 97 48
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Mallon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a Mallon testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a Mallon fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A Mallon egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mallon jobb vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a Mallon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Mallon feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A Mallon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges halálmadár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Mallon trófeát. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Észreveszel egy templomot. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork bérgyilász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal megvagdalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 antilopbőrt 3 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 16 sallank karmot 32 aranyért, 10 sünmedve tüskét 10 aranyért.
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy zombi. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [20 pontot használtál fel, van még 187.]

ea 171 1 eladod a 171. tárgyat 1
Eladtál 1 rövid kardot. 23 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ea 659 eladod a 659. tárgyat
Eladtál 1 Morgan kristályát. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ve 205 6 megveszed a 205. tárgyat 6
Vásároltál 6 kazmár gyökeret. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Vásároltál 10 vas dobónyilat. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ve 1539 1 megveszed az 1539. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[101,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Elenios nevét! (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Bedzsik lábát masszírozza. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Rövid karddal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a púpos burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,81] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a halálmadár bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 10 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lehet. Itt csata lesz.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi elementál farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Kőkéssel alaposan megvágod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Kőkéssel felnyitod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Utad során felfedezel egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 116 11 elkészíted a 116. tárgyat (11 darabot)
Begyűjtöttél 11 móri gyümölcsöt. [44 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Métely. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal néhányszor megcsapod a Métely jobb csápját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a Métely ragyás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a Métely, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjaival a Métely lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rövid karddal végigvagdosod a Métely bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a Métely testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a Métely lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [80 pontot használtál fel, van még 33.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 13.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 19, 28.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna.

NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 23. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 10 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 12 (18) Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 9 (15) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 278/105 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 219/17 Pénz: 102 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 6/-2
Eddig összesen 69 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 700 TP-t kaptál. Jelenleg 15 154 TP-d van. A következő szinthez még 1 846 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, Mallon, liumbe. A 9. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 9 dobófegyverek: 6

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,82 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2 (+1)
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 11 9. zene: 4 (+1)
10. szörnyismeret: 2 11. pszi: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 4 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
132 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 drótszőr (#37)
2 lapockacsont (#33) 1 Morgan kristálya (#659) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 rákpáncél (#97) 1 rövid kard (#171) 16 sallank karom (#128)
10 sünmedve tüske (#14) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 1 kaja (#2)
6 kazmár gyökér (#205) 2 madártoll (#112) 11 móri gyümölcs (#116)
1 nodonrod kitűző (#1533) 10 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102
77
78
79
80
81
82
83
(100,79) Mallon (#960), oltár
(100,80) ork bérgyilász (#781), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,80) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, púpos burástya (#92)
(101,81) halálmadár (#351), művészi porolit (#720)
(101,82) pszi elementál (#221), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), Leah oltár, 23. jellempróba, Métely (#7000)

Üzenet küldése a karakternek