227. forduló, 229. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 17. 9h:28'
EZ A 235. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
236. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 xirnox szivet (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 gromak páncél (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+3 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 321 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 586.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 576.]

hu 123 131 14 hulladék: 123 131 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. El is dobod a birtokodban levő 43 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. El is dobod a birtokodban levő 11 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

hu 159 33 70 hulladék: 159 33 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladékgyűjtés törölve: lapockacsont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. El is dobod a birtokodban levő 7 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

hu 152 269 119 hulladék: 152 269 119
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz purifikátor hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz púderkövet. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

ft 33 1 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

fkt 29 10 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,50] A bozótost ritka erdő váltja fel. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,51] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,52] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 536.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[97,53] A bozótost ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy álomvirágot.


(Továbbmész...) [97,54] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tassadar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lajhárlord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a lajhárlord bal lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 31, gyógyulás: 29, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 512.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[96,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,57] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,58] A terep továbbra is ritka erdő.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 488.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,58] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy vadász quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 67, gyógyulás: 39, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+94 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 450.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

lm 2 15 16 mozogsz 2 15 16
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
[15 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 22 23 37 mozogsz 22 23 37
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Folytatod az utat. [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [22. PONT.]
Találkozol Ryu Roverrel. Egy bíbor erőövet, egy bronz fejpántot, egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd orrkarikát, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy lajhárlord trófea, egy karmos tankány trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] Egy miksziszi húsgólemet pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a miksziszi húsgólem bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A miksziszi húsgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a miksziszi húsgólem bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Messze hajítod a vacak kis ekharion bébi trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1860 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [22. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [35. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 385.]

lm 39 40 46 mozogsz 39 40 46
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [39. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[5 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 47 34 20 mozogsz 47 34 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [36. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [35. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [21. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 350.]

lm 15 1 mozogsz 15 1
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [16. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [20 pontot használtál fel, van még 330.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. BP: keresed a 354. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy erszényes elkarogot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 98 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 19, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 587 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 24 (35) Szint: 21 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 305/169 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 29 (35) Varázspont: 399/134 Pénz: 1752 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 105/85 EFejl: 12
Eddig összesen 1430 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10285 TP-t kaptál. Jelenleg 621224 TP-d van. A következő szinthez még 178776 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, lábascet, miksziszi húsgólem. A 218. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/23 (+4%) szúrófegyverek: 20/96 vágófegyverek: 21/62 (+6%)
ütőfegyverek: 21/96 (+10%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 22/94

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 395 időszaki: 33

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/61 2. nyomkövetés: 37/68 (+43%) 3. mászás: 12/35 (+2%)
4. csapdakészítés: 14/64 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/40 (+18%) 6. gyógyítás: 67/68 (+17%)
7. titkosírás: 5/83 8. felderítés: 6/27 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 22/99 (+5%) 11. taumaturgia: 26/81 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/57
13. versengés: 9/40 14. harcművészetek: 2/71 15. zene: 10/37
16. szörnyismeret: 12/20 17. pszi: 16/25 (+7%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 16/45 20. bányászat: 28/70 21. főzés: 10/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 púderkő (#119) 7 rézdarab (#70) 11 sünmedve tüske (#14)
43 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
144 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 6 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 1 rókafarok (#124) 5 ugh méreg (#166)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), vadász quwarg (#241), Ryu Rover (4058. kalandozó), miksziszi húsgólem (#126)
(94,50) khór darázs (#348)
(95,51) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(95,57) egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,52) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, 26. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(96,56) quwarg királynő (#153), Tharr oltár
(97,53) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,54) Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), lajhárlord (#757)
(97,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, 33. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek