225. forduló, 227. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 26. 12h:19'
EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
1162. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
Emella a Bombázó átadott neked a 1. napon 14 TU-t.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy trappoló dinymák nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 512.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 347 11 beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 482.]

v 159 344 elmormolod a 159. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 fülemüle agyar). [0 pontot használtál fel, van még 482.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 479.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy vasszervezet varázslat. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan lidércúr az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 464.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[131,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [130,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos torát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ryuku szablyával megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Johnnyu Lee vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ryuku szablyával megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz lord.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord bal vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 66, gyógyulás: 6, összesen: -60 ÉP}

Találsz nála 1 aenouth ködkürtöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4225.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 398.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[128,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ryuku szablyával végigvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [127,49] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 9 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 60, gyógyulás: 11, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4425.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy templomot. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a drakolich fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a drakolich testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 114, gyógyulás: 19, összesen: -95 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. [41 pontot használtál fel, van még 357.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[125,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 1 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 1 Sötét motyogó, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét halál, 1 Temető, 1 Illúziósárkány. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet, 1 Orbitális mackósajt, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kaszabolósáska, 2 Orbitális mackósajt, 1 Vérfürdető magszim. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Kaszabolósáska, 3 Orbitális mackósajt. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Déja vu, 2 Kaszabolósáska, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja. Ez csak egy pár! Nyertél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 440 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 99 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. (ld. enc.)
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 440 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,51] Az erdőt síkság váltja fel.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög A Vörös Pimperner előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 303.]

ef 13 506 energia fejlesztése 13
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-13 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [91 pontot használtál fel, van még 212.]

ef 14 511 energia fejlesztése 14
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 191.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 191.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szőrlajhárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 186.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 20, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 186 pontod maradt, ebből a következő körre 186 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 39 (43) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 48 (52) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 329/329 Jellem: gonosz (409) Tul. pont: 3
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 536/39 Pénz: 2877 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 182/253 EFejl: 30
Eddig összesen 1191 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 549 TP-t kaptál. Jelenleg 606 046 TP-d van. A következő szinthez még 193 954 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, zombi mester, ongóliant. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 190. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 5907 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/5 (+29%) szúrófegyverek: 23/95 (+9%) vágófegyverek: 14/68 (+18%)
ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 7/66 dobófegyverek: 25/51 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/4 (+72%) 2. nyomkövetés: 53/73 (+35%) 3. lopás: 27/4
4. mászás: 7/1 5. csapdakészítés: 19/80 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/9
7. gyógyítás: 32/37 8. titkosírás: 4/16 9. felderítés: 10/60
10. szörnyidomítás: 2/93 11. teológia: 25/3 (+5%) 12. taumaturgia: 37/51 (+5%)
13. szerencsejáték: 3/4 (+12%) 14. versengés: 6/31 (+30%) 15. harcművészetek: 1/19
16. zene: 10/56 17. szörnyismeret: 12/39 (+29%) 18. pszi: *27/100
19. zárnyitás: 7/35 20. vadászat: 15/9 21. bányászat: 16/67
22. testépítés: 27/59 23. főzés: 6/45 (+17%) 24. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): 68. labirintus (140,13). kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4625.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 67 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 9 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 6 álompor (#396)
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő erszény (#819) 1 bordacsont (#16)
1 dorony tüdő (#212) 4 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268)
1 lidércesszencia (#1074) 1 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133
45
46
47
48
49
50
51
52
(124,51) élőholt quwarg (#202), a 73. labirintus bejárata, Leah oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)
(125,50) kardfogú fülemüle (#146), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kék rothasztó (#421)
(126,49) sóhajtó dornyok (#112), drakolich (#760), 28. jellempróba, Dornodon oltár
(127,49) kardfogú fülemüle (#146), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297), az 58. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár
(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), 29. jellempróba, élőholt quwarg (#202), ryuku légiós (#361)
(129,49) Fairlight rúnaköve, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), tüskés harci gromak (#156), élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177)
(130,48) quwarg harcos (#201), patak, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,47) varkaudar felderítő (#7133), Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(132,46) kőtorony (#665)

Üzenet küldése a karakternek