Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 5. 12h:15' EZ A 234. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD 235. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
im 2 | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 135 | használod az 1271. tárgyat |
kt 138 4 | elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Elszántan a másikra rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vortexmágus testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Jutalmad nem marad el (+31 varázspont). 5 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 7 10 | t. energia kisütése: 7 7 10 |
tim 80 | titkosírás megfejtése 80 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [160,20] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Kiváló munka volt (+31 varázspont). 2 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
ek 7 3 1 | t. energia kisütése: 7 3 1 |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,18] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. A képesség használatához az EK 406 parancsot kell kiadni, de Feltételes Mászás esetén automatikusan bekapcsol. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor farkát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az aurapollátor jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Kiváló munka volt (+31 varázspont). 1 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a halálosztó kain jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain nyakát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 1 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 84, gyógyulás: 8, összesen: -76 ÉP}
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán jobb vállát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 65, gyógyulás: 9, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [161,17] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Troll klopfolóval megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 89, gyógyulás: 19, összesen: -70 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Troll klopfolóval épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru bal vállát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a taalru tigristestét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Pásztorbottal eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv, egy ezüst papi karkötő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 68, gyógyulás: 16, összesen: -52 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 224, gyógyulás: 16, összesen: -208 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
im 3 | imádkozol |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG) Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.] |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod. |
Erő: | 29 (44) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 29 (41) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 21/26 év |
Egészség: | 27 (38) | Életpont: | 558/267 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (50) | Varázspont: | 911/542 | Pénz: | 1378 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/12 | Pszi pont: | 159/151 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | szúrófegyverek: | 9/57 | vágófegyverek: | 25/61 (+4%) |
ütőfegyverek: | 34/22 (+11%) | lőfegyverek: | 25/0 | dobófegyverek: | 28/59 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -23.); ubuk dobónyíl (#138) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
160,16 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/54 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 40/55 | 3. mászás: | 14/68 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 16/29 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/29 | 6. gyógyítás: | 39/12 |
7. titkosírás: | 5/49 (+46%) | 8. felderítés: | 20/55 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 8/42 |
10. teológia: | 31/65 (+17%) | 11. taumaturgia: | 64/69 | 12. szerencsejáték: | 2/17 (+11%) |
13. versengés: | 10/10 (+35%) | 14. zene: | 5/55 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 21/83 (+20%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/55 | 18. vadászat: | 4/72 (+11%) |
19. vitalitás: | 1/76 | 20. bányászat: | 32/25 | 21. úszás: | 8/57 |
22. főzés: | 16/24 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | zombi (#49) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1400 TU szükséges.) |
Összsúly: 275.27 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | |||
4 | madártoll (#112) | 7 | spiritusz (#170) | 4 | sünmedve tüske (#14) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
89 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bot (#4) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kőszem (#304) | 3 | kvazár (#244) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | |
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|